Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פ'יזו 206 VS יונדאי גטס


max18
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני מעוניין לקנות אחת מהמכוניות האלה : פ'יזו 206 גיר רגיל שנה 04-05 1400 סמ"ק, או יונדאי גטס 05-06 גיר רגיל 1400 סמ"ק

עכשיו יש לי כמה שאלות :

 

1. האם הרכבים האלה אמינים ?

2. האם הרכבים האלה חסכוניים בדלק ?

3. מבחינת חלפים זולים/ יקרים ?

4. ושאלה אחרונה איזה מהם עדיף לדעתכם ?  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

206 עדיפה בהרבה.

שניהם אמינים (ה 206 אם טופלה כראוי)

הגטס לא חסכונית בעליל. ה 206 ידנית מאד.

חלפים זמינים ובמחיר סביר, יש תחליפי איכותי (יבוא מקביל של אותו חלק של Valeo).

ה 206 , יפה, אוחזת, מתנהגת , כיפית, צעירה, נוחה.

הגטס - פחנוע אמין וזולל דלק.

 

נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט לא נכון.

הגטס הידנית חסכונית למדי, ובכל מקרה המנוע שלה עדיף על מנוע ה 1.4 המיושן של הפיג'ו.

ברוב הפרמטרים הפיג'ו עדיפה, ולא רק על הגטס אלא גם על שאר הסופר מיני.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא דיבר על גטס ידנית למיטב הבנתי.

לאישתי היתה גטס אוטו 2005 מליסינג, הדבר הזה שתה דלק בכמויות על.

נכון שהמנוע נמרץ יותר אך אני עדיין מעדיף את אופי הפעולה של המנוע המיושן של ה 206 שלטעמי גמיש, לינארי ומשתף פעולה, יחד עם הגיר הוא מספק יחדת הנעה לא רעה גם אם חלשה קצת מהגטס אבל מאד נעימה.

נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא דיבר במפורש על גטס ידנית.

הגטס הידנית מציגה נתוני צריכת דלק ממוצעים לקבוצתה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגטס כרית אוויר אחת, בפז'ו 2 אאל"ט.

 

גם אני הייתי הולך על הפז'ו, אני פשוט לא סובל את הקונספט שהגטס מייצגת.

 

שבוע טוב

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תלוי מאוד מה הדגם של הגטס: אם זה הGLF, אין כאן בכלל שיכול וה206 עדיפה, ולו רק בגלל שלגטס בדגם הזה יש כרית אויר אחת ואין ABS.

אם מדובר בדגם הGLS, אז הגטס הופכת לאופצייה טובה מאוד בטח עם גיר ידני. ואז השיקול (לדעתי) צריך לנבוע ממצב שני הרכבים: ק"מ, יד, טיפולים, תאונות וכדומה.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פרמטר כלשהו בו הגטס עדיפה על ה-206, וזה כולל את מנוע ה-1.4.

הגטס לא נוחה, לא מתנהגת, רועשת, בזבזנית דלק לביצועים שלה, וחוץ מעיצוב נאה (לטעמי) ומרווח טוב אין לה שום דבר להתגאות בו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...