Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני חושב להשתדרג ולמכור את הרכב הנוכחי שלי,

הייתי מעוניין בדעה שלכם לגבי המחיר שאני רוצה לבקש.

 

קצת פרטים:

ניסאן אלמרה, שנת 99, גיר אוט', נפח 1.6, 150K קילומטר

ללא תאונות! ללא בעיות מכניות או אחרות! 102 כ"ס, קסנונים חוקיים מקדימה, חלונות כהים חוקיים מאחורה, חלונות חשמליים, מזגן, רכב שמור ומטופל בזמן!

 

צבע: כסוף

 

מגרעות הרכב: שפשוף חניה קל מקדימה, וכמה שריטות קטנות ולא עמוקות כלל (שניתן להעלים בפוליש).

 

המחיר שחשבתי עליו 22.000 ש"ח,

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא, האם המחיר מכובד והולם לי ולצרכן העתידי או לא.

 

תודה.

פורסם

א. אין קסנונים חוקיים לרכב שלך.

 

ב.פוליש לא עושים לרכב עם צבע מטאלי, עם ברכבך צבע מטאלי אל תעשה פוליש.

אם הצבע אינו מטאלי אני ממליץ להשקיע כ250 שקל בפוליש איכותי ואז לעשות בוק תמונות ולפרסם ביד 2.

 

ג. המחיר נשמע בסדר גמור. אבל אך הוא עומד ליד המחירון? מעל מתחת?

פורסם
א. אין קסנונים חוקיים לרכב שלך.

 

ב.פוליש לא עושים לרכב עם צבע מטאלי, עם ברכבך צבע מטאלי אל תעשה פוליש.

אם הצבע אינו מטאלי אני ממליץ להשקיע כ250 שקל בפוליש איכותי ואז לעשות בוק תמונות ולפרסם ביד 2.

 

ג. המחיר נשמע בסדר גמור. אבל אך הוא עומד ליד המחירון? מעל מתחת?

 

הנורות הם "כמו" קסנונים גם המשטרה שעצרו אותי לבדיקה שגרתית(של בדיקת רשיון) ביום ששמתי את זה, שאלתי אותם ואין בעיה אם זה, זה אור בדיוק כמו קסנונים! לבן אם נטיה לכחול רק חוקי ולא מסנוור את הנהגים ממולך.

הצבע של האוטו הוא לא מטאלי, רציתי פעם לעשות לו פוליש ובסוף לא עשיתי, רצו 200-300 לכל האוטו, פוליש+ווקס.

והמחיר שציינתי זה 3.000 מתחת למחירון אחרי שכלול של קילומטרז' והכל.

פורסם

תפרק את ה"קסנון", תרכיב נורות רגילות.

תעשה פולש או מה שאתה רוצה בשביל שהרכב יראה כמה שיותר טור.

 

במודל שלך 150 אלף קילומטרים לא אמורים להוריד כלום מהמחירון.

 

 

כנראה הורדת 3000 ש"ח כי היד הראשונה הייתה השכרה. אם זה המצב ינסו להוריד אותך עוד יותר.

 

בשביל לקבוע אם המחיר שאתה מבקש סביר או לא - צריך לדעת את כל הפרטים. אם אתה יד 7 אחרי השכרה - לא תוכל למכור במחיר הזה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...