Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חסכון של 20% בקורולה לעומת השתיים האחרות באותם תנאי דרך בדיוק על-ידי אותם משתמשים?

אם לא, הערך של הנתונים האלה זהה לערכם של נתוני יצרנית (כלומר - לא רלוונטי).

השאלה שלך היא רטורית, מכיון שרשמתי מה מקור המידע. לדעתי הסטטיסטיקה של חברת ליסינג מתקרבת מאוד להגדרה שרצית, " באותם תנאי דרך בדיוק על-ידי אותם משתמשים".

שים לב שהמשתתף sronis שלרוב דעתו מקובלת פה (אגב גם שלך) כותב:

"תא מטען - פורד פוקוס או ניסאן אלמרה.

צריכת דלק - טויוטה קורולה."

אם כבר מנסים להגיע לדיוק משפטי , מה מקור הידע שלך ש"ארבע המכוניות צורכות פחות-או-יותר אותה כמות של דלק" ?

 

כמה מבין הקורולה שנכללות בנתונים שאתה מתאר היו רובוטיות ולא אוטומטיות?

הנתונים פורסמו ב"ידיעות" ב 15.2.08 , כך שניתן להניח שרוב הקורולות היו מהדגם שלפני הגיר הרובוטי.

 

. מה הקשר בין תצרוכת הדלק של הלנסר הקודמת וה"לא חסכונית" לטענתך, לבין הדור החדש? השם על דלת תא המטען?

 

אתה מדבר על נתונים שאתה עצמך מודה שאין בידך.אז כל עוד אתה לא יודע כמה צורכת הלנסר החדשה, תואיל בטובך לא להכניס אותה למשוואה כלשהיא..

 

כתבתי "הלאנסר החדש הנוכחי לא נבדק, אבל הקודם לא היה חסכוני." לא ברור מה מקומם בניסוח הזה. פותחת השרשור תקרא ותחליט אם שווה לה לחפש עוד נתונים על צריכת הדלק של הלאנסר החדשה.

צריכת הדלק הלא מצטיינת של הדגם הקודם היא רמז, ורמז די עבה. בד"כ השיפורים במנועים הם אבולוציונים ואין קפיצות גדולות.

 

וכמו שרועי אמר, נתוני יצרן חשובים לצורך השוואת הנתונים היחסיים בין המכוניות.

זה לא נכון, וסתרתי את זה בהודעתי הקודמת, ע"י השוואה לנתוני הליסינג של "מטריקס"

 

יהודה

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השאלה שלך היא רטורית, מכיון שרשמתי מה מקור המידע. לדעתי הסטטיסטיקה של חברת ליסינג מתקרבת מאוד להגדרה שרצית, " באותם תנאי דרך בדיוק על-ידי אותם משתמשים".

שים לב שהמשתתף sronis שלרוב דעתו מקובלת פה (אגב גם שלך) כותב:

"תא מטען - פורד פוקוס או ניסאן אלמרה.

צריכת דלק - טויוטה קורולה."

אם כבר מנסים להגיע לדיוק משפטי , מה מקור הידע שלך ש"ארבע המכוניות צורכות פחות-או-יותר אותה כמות של דלק" ?

 

 

הנתונים פורסמו ב"ידיעות" ב 15.2.08 , כך שניתן להניח שרוב הקורולות היו מהדגם שלפני הגיר הרובוטי.

 

 

 

 

 

כתבתי "הלאנסר החדש הנוכחי לא נבדק, אבל הקודם לא היה חסכוני." לא ברור מה מקומם בניסוח הזה. פותחת השרשור תקרא ותחליט אם שווה לה לחפש עוד נתונים על צריכת הדלק של הלאנסר החדשה.

צריכת הדלק הלא מצטיינת של הדגם הקודם היא רמז, ורמז די עבה. בד"כ השיפורים במנועים הם אבולוציונים ואין קפיצות גדולות.

 

 

זה לא נכון, וסתרתי את זה בהודעתי הקודמת, ע"י השוואה לנתוני הליסינג של "מטריקס"

 

יהודה

 

שוב אתה חוזר על הטעות שלך ופעמיים. וזה מה שמקומם.

אתה לא יכול להשוות צריכת דלק של רכב שלא אתה ולא מטריקס בדקו. חד וחלק.

לנסר קלאסיק תוכננה בשנות התשעים ולנסר החדשה תוכננה בסוף העשור הראשון של שנות האלפיים.גם קורולה משנת 2000 היא לא קורולה משנת 2010.

בלנסר המנועים שונים (מנוע 1500 109 כ"ס בחדש לעומת מנוע 1600 בקודמת)ומערכות חוסכות דלק השתפרו.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
שוב אתה חוזר על הטעות שלך ופעמיים. וזה מה שמקומם. אתה לא יכול להשוות צריכת דלק של רכב שלא אתה ולא מטריקס בדקו. חד וחלק.

 

לא ברור מה מקומם. פעמיים חזרתי על כך שאין נתונים על הלאנסר החדשה. מה שכן יש רמז (הלאנסר הישנה) והוא טעון בדיקה נוספת.

 

בלנסר המנועים שונים (מנוע 1500 109 כ"ס בחדש לעומת מנוע 1600 בקודמת)ומערכות חוסכות דלק השתפרו.

 

האם תוכל לפרט בנוגע למערכות חוסכות דלק שהזכרת?

 

יהודה

פורסם
לא ברור מה מקומם. פעמיים חזרתי על כך שאין נתונים על הלאנסר החדשה. מה שכן יש רמז (הלאנסר הישנה) והוא טעון בדיקה נוספת.

 

 

 

האם תוכל לפרט בנוגע למערכות חוסכות דלק שהזכרת?

 

יהודה

 

אתה יכול לבדוק בעצמך ולראות שהלנסר החדשה היא רכב אחר לגמרי ויש בו מנוע חדש לגמרי.

המנוע שפותח בשותפות עם דיימלר קרייזלר הוא קל משקל, הראשון בתולדות מיצ'ובישי שעשוי מאלומיניום.

ויתר הדברים תועיל בטובך לקרוא כאן:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4A9_engine

 

מעבר לויכוח על המנוע האחר והחדש וחוסר התוכלת בהשלכת נתוני רכב ישן על רכב חדש(לנסר ישנה וחדשה), עדיין לא ברור לי מדוע אתה מחווה דעתך בפורום ייעוץ על רכב שאתה עצמך מודה שאין לך עליו נתונים!

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

השאלה לא רטורית. מכיוון שאני לא יודע כמה מכוניות יש למטריקס, כמה מהן מכל דגם שנבדק,

כמה מכל דגם שנבדק עושות אותו מסלול לעבודה וחזרה, כמה מכל דגם שנבדק נוסעות בסופ"ש

לטיול משפחתי. ועוד 101 שאלות ללא תשובה.

 

יתרה מכך, כרגע אישרת שלא רק הלנסר החדשה לא נבדקה, אלא גם הקורולה החדשה. במילים

אחרות, אתה מבסס את כל הנתונים שלך על 0 ניסיון עם המכוניות ומנחש שבגלל שהדגמים הקודמים

צרכו X דלק, אז גם החדשים. אין שום קשר וזה ממש לא מהווה אינדיקציה. נקודה.

 

נ.ב: מקור הידע שלי הוא שנהגתי בכל אחת מהמכוניות המשפחתיות המשווקות בישראל במסלול

ותנאים דומים, ובדקתי מה תצרוכת הדלק של כל אחת. אז אמנם זה לא רלוונטי לשרשור כי

תצרוכת הדלק שאני השגתי נכונה רק לאופי הנהיגה ולמסלול שלי ולא לזה של פותחת השרשור,

אבל זה בהחלט נותן לי אינדיקציה.

 

ציטוט מידיעות אחרונות שמציג נתונים עלומים לגבי מכוניות לא רלוונטיות מדור קודם, לא נותן שום אינדיקציה.

 

ובשלב זה אני חושב שמיציתי את תרומתי לשרשור, במיוחד בהתחשב בכך שנראה כי אפילו מי שפתחה

אותו כבר לא טורחת לשוב ולבדוק מה נכתב בו.

פורסם
וחוסר התוכלת בהשלכת נתוני רכב ישן על רכב חדש(לנסר ישנה וחדשה), עדיין לא ברור לי מדוע אתה מחווה דעתך בפורום ייעוץ על רכב שאתה עצמך מודה שאין לך עליו נתונים!

 

התכוונת "תוחלת" או "תכלית" ? אין מילה כזו "תוכלת"

 

יש לך כנראה בעיה בהבנת הנקרא. כתבתי: "הלאנסר החדש הנוכחי לא נבדק, אבל הקודם לא היה חסכוני." ההערה הזו שלך לא קשורה למה שכתבתי.

 

השאלה לא רטורית. מכיוון שאני לא יודע כמה מכוניות יש למטריקס, כמה מהן מכל דגם שנבדק, כמה מכל דגם שנבדק עושות אותו מסלול לעבודה וחזרה, כמה מכל דגם שנבדק נוסעות בסופ"ש לטיול משפחתי. ועוד 101 שאלות ללא תשובה.

 

לשיטתך לא ניתן לעזור למבקשי יעוץ בפורום כי איפה תמצא מידע אוביקטיבי על צריכת דלק? נראה לי שתוצאות אמת של צריכת דלק בצי רכב ליסינג גדול בהחלט עוזרות, וודאי עדיפות על העדרה של תשובה לשאלה כמו של פותחת השרשור.

 

יתרה מכך, כרגע אישרת שלא רק הלנסר החדשה לא נבדקה, אלא גם הקורולה החדשה. במילים אחרות, אתה מבסס את כל הנתונים שלך על 0 ניסיון עם המכוניות ומנחש שבגלל שהדגמים הקודמים צרכו X דלק, אז גם החדשים. אין שום קשר וזה ממש לא מהווה אינדיקציה. נקודה

 

אם הקורולה הקודמת חסכונית, על אחת כמה וכמה שהקורולה החדשה אפילו יותר חסכונית, שהרי המנוע יותר חזק וחסכוני, והגיר נשאר אוטומטי רגיל עם 4 הילוכים.

מדוע אתה קובע ש"אין קשר" ? האם רק מכיון שלשיטתך אם אין מבחן אוביקטיבי אמיתי לא צריך להביע דעה בכלל? מדוע אינך מתיחס לציטוט של sronis (הודעתי הקודמת) שגם הוא חושב שהקורולה יותר חסכונית?

 

נ.ב: מקור הידע שלי הוא שנהגתי בכל אחת מהמכוניות המשפחתיות המשווקות בישראל במסלול ותנאים דומים, ובדקתי מה תצרוכת הדלק של כל אחת. אז אמנם זה לא רלוונטי לשרשור כי תצרוכת הדלק שאני השגתי נכונה רק לאופי הנהיגה ולמסלול שלי ולא לזה של פותחת השרשור,

אבל זה בהחלט נותן לי אינדיקציה.

 

אודה לך אם תפרט את התוצאות שקיבלת ומה היה המסלול שהרכבים עברו.

 

ציטוט מידיעות אחרונות שמציג נתונים עלומים לגבי מכוניות לא רלוונטיות מדור קודם, לא נותן שום אינדיקציה.

 

מה הכוונה "עלומים"? הרי ידוע מקור הנתונים.

"מכוניות לא רלבנטיות מדור קודם" ? זהו, שהם בהחלט רלבנטיות.

 

יהודה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים

 

חזרתי כדי לדווח לכל המומחים על הבחירה שעשיתי,

ובכן, בחרתי קורולה, יש לי אותה כשבועיים וצריכת הדלק פנטסטית, כ1 ל12.5 אולי גם ל13.

נכון שאני נוסעת בעיקר מחוץ לעיר, אבל המאזדה לקחהלי כ1ל10 ( זו הערכה בלבד כי במאזדה לעומת הטויוטה

לא היה מוצג הנתון של צריכת דלק ממוצעת),

גם בשאר הפרמטרים הרכב אחלה.

 

שבת שלום


×
×
  • תוכן חדש...