Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא חושב שצריך לפסול את הרכב בגלל שהוחלף בו מנוע. לך תדע איזו קומבינה סגרו על הבחור המסכן במוסך.

אבל החלפת המנוע בהחלט עלולה להעיד על כך שהקילומטראז' זוייף כלפי מטה או שהרכב עבר טראומה כלשהיא.

 

זה בהחלט נשמע קצת תמוה, אבל אם יש לבחור קבלות מסודרות שיכולות להעיד על הקילומטראז' והתקלות שעבר הרכב לאורך השנים זה יכול לפתור חלק גדול מהתעלומה. במידה ולא טיפל במוסך מורשה, כדאי לגשת גם למוסך מורשה של פיאט ולוודא שהקילומטראז' בטיפול האחרון שמופיע שם תואם את מה שמופיע בחשבוניות שלו. אם אכן רכש את הרכב עם 60K קילומטרים אתה רוצה לוודא שאכן הרכב לא נסע יותר בשנותיו הראשונות.

 

למיטב ידיעתי בת"א אין מכון בדיקה ספציפי שמומלץ יותר מהאחרים. כולם, פחות או יותר, באותה הרמה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הוא יד שניה

המנוע הוחלף ביד הראשונה - והוא טוען שעשה 40 אלף ביד השניה

עכשיו הבנתי שרק אם המנוע מייבוא אפשר לדעת כמה ק"מ יש בו

הרי המנוע יכול להיות גם מפירוק עם 200,000 ק"מ ואי אפשר לדעת את זה

 

בבדיקה אפשר לאבחן את זה?

 

ועוד משהו יש חברה ששולחת אנשים שבודקים את הרכב פיזית לפני בדיקה

מישהו יכול להמליץ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

גם במנוע מפירוק מקומי וגם במנוע מפירוק בחו"ל אי אפשר לדעת בוודאות כמה קילומטרים עבר המנוע. דווקא כשמדובר במנוע מפירוק מקומי יש סיכוי קלוש, אם כי קיים, שרוכש המנוע בדק את הרכב לפני שפורק ממנו המנוע וידע כמה קילומטרים עבר לפני שפורק.

 

בבדיקה אי אפשר לאבחן כמה קילומטרים עבר המנוע.

 

אל תתעסק עם החברות האלו, חבל על הכסף. בדיקה מקצועית עושים במכון בדיקה או במוסך, לא על המדרכה ליד הבית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אז אין אפשרות לדעת 100 % שהמנוע שיש ברכב לא בעל ק"מ גבוה ויכול להחזיר את נשמתו לבורא אוטוטו?

ושאלתי את זה לגבי החברה שבודקת רכבים כי אני בור ועם הארץ בכל מה שקשור לקניית רכב

אז חבל לי סתם להוציא 400 שקל לבדיקה שאני יכול להמנע מזה - כביכול שאדע לפני אם שווה להכנס לבדיקה או להפרד מהבחור לשלום

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

בדרך כלל, אם המנוע "גמור" ודורש תיקן יקר אפשר לראות סימנים - צריכה מוגברת של שמן, שריפה של נוזל קירור, דפיקות, וכו'. כעיקרון בדיקה מקצועית אמורה לעלות על מנוע "גמור", אבל אף פעם לא יוכלו להגיד לך אם המנוע שהותקן ברכב עבר 70K קילומטר או 150K קילומטר.

 

אין טעם שתזמין בדיקה עד הבית בעלות של כמה מאות שקלים רק כדי לשלם שוב עוד כמה מאות שקלים לבדיקה במכון. אם הרכב נראה לך ועברת על כל הבדיקות שמופיעות אצלנו במדריך - קח את הרכב לבדיקה מקצועית, במכון או במוסך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...