Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצפה לי שלילה :cry: ל 45 יום ..

 

אני יכול להניע כל יומיים , לעשות סיבובון עד שהאוטו מתחמם קצת ולחנות (רחוב סגור)

 

אבל אמרו לי שזה רק יפייך את הפלאגים ויסתום אותם .. נאמר לי שגם אם הרכב יעמוד (כמובן מצבר מנותק) 45 יום לא יקרה שום דבר ופשוט להניע אחרי 45 יום לנסוע רגוע 10 דקות .. וכאילו כלום לא קרה..

 

מישהו יכול לאמת את הנ"ל ?

 

תודה.

 

(אגב, מדובר בלאנצ'יה תמא טורבו 94)

פורסם
מצפה לי שלילה :cry: ל 45 יום ..

 

אני יכול להניע כל יומיים , לעשות סיבובון עד שהאוטו מתחמם קצת ולחנות (רחוב סגור)

 

אבל אמרו לי שזה רק יפייך את הפלאגים ויסתום אותם .. נאמר לי שגם אם הרכב יעמוד (כמובן מצבר מנותק) 45 יום לא יקרה שום דבר ופשוט להניע אחרי 45 יום לנסוע רגוע 10 דקות .. וכאילו כלום לא קרה..

 

מישהו יכול לאמת את הנ"ל ?

 

תודה.

 

(אגב, מדובר בלאנצ'יה תמא טורבו 94)

 

קודם כל, לא משנה אם הרחוב סגור או פתוח - אסור לך לשבת בכסא הנהג כשהאוטו כשהמנוע עובד - ולא כדאי שתגלה את זה בדרך הקשה.

 

האפשרויות העומדות בפניך:

 

1) למלא את מיכל הדלק עד הסוף - להחנות את הרכב ולנתק את המצבר.

 

2) לתת לאבא שלך (או מישהו אחר שאתה סומך עליו) לשתמש ברכב מדי פעם.

 

אני חשוב שמס' 2 מומלץ יותר....

 

שיעבור לך מהר, בקלות - ושלא תעשה שטויות.....

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מצפה לי שלילה :cry: ל 45 יום ..

 

אני יכול להניע כל יומיים , לעשות סיבובון עד שהאוטו מתחמם קצת ולחנות (רחוב סגור)

 

אבל אמרו לי שזה רק יפייך את הפלאגים ויסתום אותם .. נאמר לי שגם אם הרכב יעמוד (כמובן מצבר מנותק) 45 יום לא יקרה שום דבר ופשוט להניע אחרי 45 יום לנסוע רגוע 10 דקות .. וכאילו כלום לא קרה..

 

מישהו יכול לאמת את הנ"ל ?

 

תודה.

 

(אגב, מדובר בלאנצ'יה תמא טורבו 94)

 

אכן דילמה.

מצד אחד התנעות קרות עם זמן עבודה קצר יפייחו לך את הפלגים.

מצד שני ב-45 יום לא תשאר טיפת שמן לרפואה באזור הראש והבוכנות.

ההתנעה אחרי 45 יום תהיה לא סימפטית.

 

לדעתי לך על ההמלצה שניתנה פה קודם למצוא נהג שייקח את הרכב לסיבוב אמיתי (לפחות עשר דקות של כביש פתוח עם סל"ד משמעותי ולא סרק) אם אני צריך לסוע לחו"ל או לנופש לפרק זמן של שבוע או יותר אני מבקש מאשתי/אחי או כל נהג זמין אחר שיעשה סיבוב עם הרכב כל חמישה ימים עד שבוע לכל היותר.

לחילופין כשאשתי הייתה בחופשת ליידה נסעתי ביום יום עם הרכב של הליסינג ופעם בשבוע לקחתי את הסקסו מהסיבה הזו בדיוק.

אם אתה רוצה להשקיע יש שמן מיוחד שנועד לשמירה על המנוע לתקופות ארוכות (חודשים או שנים) אבל זה קצת השקעה של החלפה לפני והחלפה אחרי.

 

רק שתדע מהיכרות שלי עם רכבים שעמדו מספר רב של שבועות ללא התנעה היו צרות של קורוזייה, בריחות קומפרסייה ואפילו סדקים.

 

רכב זה בשביל לסוע לא לעמוד :wink:

פורסם

המומחים טוענים ש45 יום זה כלום .. ושרק אחרי 3+ חודשים אולי יהיה משהו .. אבל חודש וחצי זה לא נורא בכלל

 

מילותיו המדוייקות היו "הפיאט שלי עמדה 3 חודש, והנעתי כמו כלום"

פורסם

אני השארתי את הראלי חודש וחצי כבוייה כשההיתי בתאילנד בחניון מסודר של העבודה.

ההתנעה היתה דווקא בסדר גמור, היה קצת עשן וגמגומים בהתחלה אבל כבר ביציאה מהחניון

הבנתי למי התגעגתי הכי הרבה בטיול שההיתי. :evil:

חוץ ממחזיר שמן גיר שנפרץ הכל היה תקין.

כמובן שבדקתי שהמצבר תקין ושהרצועות מתוחות וכדומה.

לדעתי, תנתק את המצבר תפרק עוד כמה דברים כמו, מערכת סטריאו, מפלג הצתה,

אם אתה רוצה מחשב מנוע וכל מה שבא לך, תקפיא את הביטוח חובה ומקיף ל- 45 יום וכך

תחסוך כמה מאות שקלים.

עצה ידידותית, אל תיסע עם הרכב, זה לא שווה את זה.

בהצלחה

חלקים איכותיים ל- 106 ראלי ו- GTI :

 

http://eyalrallye.ucoz.com/photo/hlkims_lmkairha/3

פורסם

1) למלא את מיכל הדלק עד הסוף - להחנות את הרכב ולנתק את המצבר.

 

2) לתת לאבא שלך (או מישהו אחר שאתה סומך עליו) לשתמש ברכב מדי פעם.

 

למה צריך למלא מיכל דלק מלא??

 

אני מתאר לעצמי שזה כדי למנוע כניסת אויר למערכת הדלק או משהו בסגנון אבל עדין לא מבין למה זה דרוש..

פורסם
אני השארתי את הראלי חודש וחצי כבוייה כשההיתי בתאילנד בחניון מסודר של העבודה.

ההתנעה היתה דווקא בסדר גמור, היה קצת עשן וגמגומים בהתחלה אבל כבר ביציאה מהחניון

הבנתי למי התגעגתי הכי הרבה בטיול שההיתי. :evil:

חוץ ממחזיר שמן גיר שנפרץ הכל היה תקין.

כמובן שבדקתי שהמצבר תקין ושהרצועות מתוחות וכדומה.

לדעתי, תנתק את המצבר תפרק עוד כמה דברים כמו, מערכת סטריאו, מפלג הצתה,

אם אתה רוצה מחשב מנוע וכל מה שבא לך, תקפיא את הביטוח חובה ומקיף ל- 45 יום וכך

תחסוך כמה מאות שקלים.

עצה ידידותית, אל תיסע עם הרכב, זה לא שווה את זה.

בהצלחה

 

ביטוח ?! להקפיא ?! השתגעת ?! ואם יגנבו תרכב ?! או חס וחלילה יפרצו?!

פורסם

אני יודע שזה יהיה קשה... אבל תמכור. :idea::wink:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אני יודע שזה יהיה קשה... אבל תמכור. :idea::wink:
[

בגלל חודש וחצי ?

אנשים השתגעתם לגמרי?

אחי אם אתה יכול תשים את האוטו במקום שאין מצב שבעולם שייגנבו למשל בחניון שנועד למטרות כאלו (תבדוק בשדה התעופה) תעשה את כל הטיפים שאמרו לך כאן ושלום על ישראל. :idea:

ואם בא לך תחפש עוד שירשורים בנושא הזה בפורום אספנות וכד'.

שתיהיה לך שלילה קצרה,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
אני יודע שזה יהיה קשה... אבל תמכור. :idea::wink:
[

בגלל חודש וחצי ?

אנשים השתגעתם לגמרי?

אחי אם אתה יכול תשים את האוטו במקום שאין מצב שבעולם שייגנבו למשל בחניון שנועד למטרות כאלו (תבדוק בשדה התעופה) תעשה את כל הטיפים שאמרו לך כאן ושלום על ישראל. :idea:

ואם בא לך תחפש עוד שירשורים בנושא הזה בפורום אספנות וכד'.

שתיהיה לך שלילה קצרה,

מאור.

 

מאור תרשה לי לתת לך כמה טיפים לחיים:

אם מישהו כותב משהו שנשמע ממש מגוחח........יש סיכוי טוב שהוא צוחק.

אם מישהו משתמש ב- :wink: ...................יש סיכוי טוב שהוא צוחק.

אם מישהו משתמש ב- :lol: ...................יש סיכוי טוב שהוא צוחק.

אם מישהו משתמש ב- :) ...................יש סיכוי טוב שהוא צוחק.

אם מישהו משתמש ב- :D ...................יש סיכוי טוב שהוא צוחק.

...אני חושב שהבנתה את הפרציפ.

פורסם
אני יודע שזה יהיה קשה... אבל תמכור. :idea::wink:
[

בגלל חודש וחצי ?

אנשים השתגעתם לגמרי?

אחי אם אתה יכול תשים את האוטו במקום שאין מצב שבעולם שייגנבו למשל בחניון שנועד למטרות כאלו (תבדוק בשדה התעופה) תעשה את כל הטיפים שאמרו לך כאן ושלום על ישראל. :idea:

ואם בא לך תחפש עוד שירשורים בנושא הזה בפורום אספנות וכד'.

שתיהיה לך שלילה קצרה,

מאור.

 

מאור תרשה לי לתת לך כמה טיפים לחיים:

אם מישהו כותב משהו שנשמע ממש מגוחח........יש סיכוי טוב שהוא צוחק.

אם מישהו משתמש ב- :wink: ...................יש סיכוי טוב שהוא צוחק.

אם מישהו משתמש ב- :lol: ...................יש סיכוי טוב שהוא צוחק.

אם מישהו משתמש ב- :) ...................יש סיכוי טוב שהוא צוחק.

אם מישהו משתמש ב- :D ...................יש סיכוי טוב שהוא צוחק.

...אני חושב שהבנתה את הפרציפ.

 

ואם מישהו משתמש ב- :hihi: ..............יש סיכוי טוב שהוא צוחק עליך.

Rikshanoam-R

פורסם

אורן הכי פשוט ... תביא אותה למשהו עם רישיון שמבטיח לגדוש רק סטנדרט פעמיים בשבוע :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...