Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

 

אבא שלי טס היום לתאילנד ומשם ליפן.

רציתי לדעת כמה עולה שם אייפון 3GS.

 

בתאילנד אבא שלי יהיה בבנקוק, וביפן בביג'ין.

מישהו יכול להמליץ על מקום אמין? הבנתי שהרבה חיקויים מסתובבים שם.

 

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

איין שום קומבינה זולה או פטנטים מסתוריים.

בכל העולם התמחור של אייפון 3GS דומה ונע בין 700-850 דולר עבור 16GB.

ועם המחיר הזה - שווה להוסיף עוד כמה שקלים ולקנות בארץ (במיוחד אם אתה יכול לקבל החזרים מהחברה הסלולארית).

במיוחד אם מדובר במכשיר שהוא לא סים פרי ועם הפריצה הנוכחית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לוטוס - על מכשיר משומש שאתה לא רואה מול העיניים שלך (שגם ככה קשה להבדיל בין 3G ל3GS בלי לדעת מה לחפש).

וזה לפני משלוח ומיסים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני קניתי 2G באיביי,בשביל לחמוק מהמיסים קנו לי והביאו לי חברים מארה"ב.

הוא עבד מעולה עד שהחליק לי יותר מדי פעמים ויש לי בעיה במסך עכשיו.

 

אם אנשים קונים מכוניות במיליון ש"ח ביבוא אישי בלי אחריות אפשר גם להביא טלפון ולחסוך 3000-4000 ש"ח

אייל

פורסם

לוטוס - איזה לחסוך 3500 - 4000 ש"ח בדיוק?

אם אתה הולך וקונה! את המכשיר בארץ בלי התחכמויות זה 3500-4000 ש"ח

אז בחול חסכת (אם לא נתפסת) 300-400 ש"ח.

 

איציק - לבריאות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני מדבר על מכרזים שנסגרים מתחת ל 500$ באיביי(פחות מ 2000 ש"ח).

ואתה מתחבר לחשבון דור שלישי ולא חשבון יקר של אייפון.

טוב אז נעגל את המחיר ל 4000-5000 עם חישוב של ההבדל בחבילת דור 3

אייל

פורסם

אף אחד לא מכריח אותך לקחת חבילה של אייפון.

אתה יכול לקבל חבילת סטודנט , חייל , רגיל עם החזר קבוע בהתאם לכמה שאתה מדבר בתור חבילת דור שלישי רגילה לגמרי.

מה גם שבאורנג' - לדוגמא המחיר הוא 100 ש"ח לחודש X שלוש שנים - 3600 ש"ח , אז למה אתה מתעקש לעלות אותו ?

וגם אפשר לשלם הכל בתשלום אחד ללא קשר (חבר קנה ככה דרך פלאפון) לקו.

 

וגם עם מה שאמרת - 500 דולר + מיסים + משלוח = לפחות 2500 ש"ח (ואני אופטימי - לדעתי זה יותר לכיוון ה3000) - זה כבר מחיר של מכשיר יד שניה בארץ 3GS

ודבר קטנוני אחרון - המכשירים בEBAY סביבות ה500 דולר הם SIM LOCKED של AT&T

כרגע , במכשירים חדשים - צריך לפרוץ אותם עם כל עליה של המכשיר , מכשירים שהם SIM FREE מהחברה - עולים במכרזים בEBAY כבר כמו מכשיר חדש בארץ.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אם אני זוכר נכון, אייפון 3GS (אמיתי) 16G נמכר בתאילנד באיזור ה 35,000 באט. קרוב ל 4000 ש"ח. לא משתלם.

שאר מוצרי אפל למינהם בתאילנד מתומחרים בערך כמו בארה"ב

לעומת זאת מכשירי HTC בהחלט משתלם לרכוש בתאילנד.

×
×
  • תוכן חדש...