Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לבן שלי לקנות קיפוד. קטן בגודל של אגרוף בערך. הבן שלי משגע אותי.

 

האם זה חוקי בכלל למכור קיפוד בארץ? האם חוקי להחזיק קיפוד בבית?

האם זו חיה מסוכנת שמעבירה מחלות?

 

תודה

פורסם

למיטב ידיעתי קיפוד א"י מצוי, או איך שהוא לא נקרא אסור להחזקה, היות והוא חיית בר מוגנת.

לבן דודי יש קיפוד אפריקאי לבקן, שחוקי לשיטתו היות והוא לא חיה מקומית. היות ויש לו בבית תינוקת ואישה בהיריון, אני מניח שאין יותר מדי סיכונים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

קיפוד בבית זה אחלה ! הקיפוד יינקה לך את הבית משאריות אוכל ומזיקים.

קפוץ בשעות הערב המאוחרות לפארק הלאומי ברמת-גן כאשר שקט והמקום ריק מאנשים ותוכל לתפוס קיפוד או שניים ללא בעיה.

הקיפוד אומנם מתרחק מהאדם אבל במקרים רבים כאשר הקיפוד רואה שאין לו לאן לברוח, או המרחק למכסה מוגן הינו רב הוא פשוט קופא במקום ומתקפל לצורת כדור ככה שניתן בקלות יחסית לתפוס אחד.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, אני מקווה שאתה צוחק (למרות שאותי זה לא הצחיק).

ואגב, קיפודים נושאים המון פרעושים אז אם צריךעוד סיבה למה לא להחזיק אחד בבית, הנה.

:turn-l:
פורסם
קיפוד בבית זה אחלה ! הקיפוד יינקה לך את הבית משאריות אוכל ומזיקים.

קפוץ בשעות הערב המאוחרות לפארק הלאומי ברמת-גן כאשר שקט והמקום ריק מאנשים ותוכל לתפוס קיפוד או שניים ללא בעיה.

הקיפוד אומנם מתרחק מהאדם אבל במקרים רבים כאשר הקיפוד רואה שאין לו לאן לברוח, או המרחק למכסה מוגן הינו רב הוא פשוט קופא במקום ומתקפל לצורת כדור ככה שניתן בקלות יחסית לתפוס אחד.

 

 

 

חיית בר מוגנת - אסור לגעת בה.

בן כמה הילד?

פורסם

לפי זכרוני פרט לכך שהחייה מוגנת ואסור להחזיק אותה בבית,היא גם מעבירה מחלות.

אני אישית לא ממליץ

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...