Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם.

אני מתלבטת בין דייהטסו yrv משנת 2003 לבין פונטו ספייס 2005.

ראיתי את שתיהן במגרש מכוניות היום. שתיהן יחסית עם קילומטרז' נמוך ואוטומטיות.

מה דעתכם?

אני נוטה קצת לפונטו שהיא יותר צעירה וחסכונית מאוד. (אגב - גם כשהיא אוטומטית?)

תודה.

פורסם

יש לי YRV ויש לי רק מילים טובות עליה.

תקראי בשרשור את התגובה העליונה ביותר-שלי ,את כל התגובות(יגאל) ואת הכתבה כולה,

ותחליטי לבד.אני לא פוסל את פיאט שיש עליה סטיגמה של לא אמינה -וזה בהחלט לא נכון .

אבל YRV שיכת לסוג רכב שנקרא מיקרוואן-אמינות מרחב ופונקציונאליות מעולה

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-500688,00.html

מאוד מאוד מרוצה מהרכב.

בלי כל קשר תעשי על שתיהן נסיעת מבחן וקחי את האחת שבחרת לבדיקה,

מעט ק"מ זה עדיין לא ערובה לרכב שמור,

תאונות והזנחה יכולים לגרום לרכב (במיוחד פיאט) להתנהג לא באמינות.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

לא הבנתי - אתה אומר שיש סטיגמה על הפונטו שהיא אינה אמינה?

מה לגבי צריכת הדלק של הyrv? ומה לגבי בטיחות?

תודה!

פורסם

אמרתי שתקראי את הכתבה ,תראי את התגובות לכתבה.

בתגובה מ09 בשם יגאל -זה אני .

בכל מקרה האוטו נמכר במדינות שונות תחת השם טיוטה.

מנוע+ הגיר של יאריס.

היתרון שלו על היאריס מרווח הרבה יותר- ממש רכב משפחתי.

המושבים האחוריים זזים על מסילה ויש מרווח מצוין לרגליים.

אז מה היה לנו כאן?

אמינות, מרווח ,14 ק"מ לליטר משולב!עיצוב פנימי וחיצוני מיוחד ושונה,

מושבים נוחים,איכות הרכבה טובה מאוד-אין רעשי פלסטיקים וקירקושים.

בקיצור חבילה מצוינת!

לעומתו הפיאט בדגמי 95-01 לא היו אמינים במיוחד אח"כ השתפרו

עדיין לא חושב שהגיעו לרמה של דייהטסו (אם כי לא היתה לי פיאט)

צריך לשאול בעל פיאט.

בקיצור אם האוטו מטופל ושמורYRV תחטפי!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...