Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התיישנתי (!!) ב קאג'יבה אלזורה/דוקאטי 650


ezl280
שימו לב! השרשור הזה בן 5011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהפתעה מרעישה וללא תכנון מוקדם הנ"ל עומדת לנחות אצלי בחצר

 

תמיד חלמתי על דוקאטי, עוד מאז הכתבה ב"טורבו" שנת 1980 (...) "דוקאטי, הפרארי של האופנועים" ומאז גם רציתי פאנטה.

 

אז פאנטה זה לא, אלא לדעתי אחד הדוקאטי/ קאג'יבה המכוערים ביותר שיוצרו...אבל לפי מה שאני יודע (וזה לא הרבה כרגע) מבחינת שלדה/מנוע, היא זהה לפאנטה.

 

אחרי כל ההתרגשות, נאמר לי לא להעיז ולנסות להניע את החיה. היא עמדה 5 שנים ונאמר לי שאם היא תניע, כל מה שלא טבול בשמן יגיע לסופו המהיר מאוד...ובזמינות החלפים של דוקאטי זה איך נאמר, לא ממש רצוי.

 

נסיון במכוניות יש לי לא מעט, אבל באופנועים הנסיון מסתכם בווספה, וכאן זו ליגה אחרת לחלטין.

 

בקיצור, בגלל חוסר הנסיון אני צריך עזרה ועצה מחברי פורום מלומדים. איך ניגשים בכלל לפרוייקט כזה? מאיפה מתחילים מבחינה מכאנית? הרעיון הכללי הוא לפתוח את המנוע, לבדוק ולשמן, ולמצא איפשהו סט אטמים, לסגור - ולקוות לטוב...אשמח לשמוע ממי שמכיר את הכלים הללו איך ניגשים בכלל לענין המכאני ומה סדר הפעולות.

 

וחוץ מזה, הבודי המכוער מציק לי...האם יש אפשרות להלביש עליו משהו אחר? אולי אפילו רעיון קצת מופרע, לייצר רפליקה של רפליקה מייק הילווד?..

 

תודה לכל המגיבים

איתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש

יופי של אופנוע לשעשוע.

 

יש לי חבר שעבד במוסך היבואן כשזה עוד ייבא אופנועים כאילו.

אם אתה מעוניין בקשר איתו - רק תאמר.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתן

זכרתי שהפלת לי איזשהוא אסימון.

תודות לאבי פרידמן שעזר לי למצוא את :

 

http://www.fullgaz.co.il/focus/allazura.html

 

אפשר גם היום ליצור קשר עם הבעלים.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישי, תודה על ההצעה ועל הכתבה, מסתבר שיש עוד כמה משוגעים שמוכנים לשפץ דבר כזה...

 

אשמח לקבל את הטלפון של החבר אם הוא מעונין.

 

ואם יש כאן בעלי/משפצי דוקאטי למינהם, אשמח לדעת עוד מידע אישי, כולל השאלה בקשר להחלפת הבודי (ככה קוראים לזה באופנועית? אני עוד רגיל לסלנג של מכוניות..)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלוהים רוכב על בימוטה!

 

תיתחדש :-)

סגנו רכב פעם על דוקאטי דזמו - היום הוא רוכב על אופנוע יפני.

איפה כל האיטלקיים : מוטו-גוצי. באנלי ואחרים

איפה כל האנגליים : מצ'לס, טריומף, סאנבים, בי.אס.אי. ואחרים.

דרך אגב יש סוכנות של דוקאטי בשד' הר-ציון.

מצא משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלוהים רוכב על בימוטה!

 

תיתחדש :-)

 

טעות!!!

 

 

harleygod.gif

 

אסור לטעות-רן

 

אפשר גם כזה:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1974-750-GT-DUCATI-BEVEL-DRIVE-ROUND-CASE_W0QQitemZ200422269404QQcmdZViewItemQQptZUS_motorcycles?hash=item2eaa1921dc

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה כל האיטלקיים : מוטו-גוצי. באנלי ואחרים

איפה כל האנגליים : מצ'לס, טריומף, סאנבים, בי.אס.אי. ואחרים..

 

 

בפח הזבל הגדול שם למעלה ואם תעקוב אחרי התוצרת של היצרנים האלה, אין שום סיבה להתפלא שהם בפח הזבל.

 

רן, איזה תכונה בדיוק בהארלי גורמת לרכב להיות "הרכב של אלוהים"?

כי זה בערך נשמע כמו "אלוהים נוהג במאזדה 3" :roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן, איזה תכונה בדיוק בהארלי גורמת לרכב להיות "הרכב של אלוהים"?

כי זה בערך נשמע כמו "אלוהים נוהג במאזדה 3" :roll:

 

 

 

כתוב, אבל כל אחד מיחס את הרכב שלו לה' עד כמה שזכור לי הוא בכלל לא עבר את טסט!

633781922676257235-jesussharley.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

קודם כל, תתחדש.

 

סיימתי פרויקט על אופנוע זהה לפני כשנתיים.

הדבר הראשון, הוא למצוא חלקים.

ישנם מספר אתרים איתם עבדתי:

http://www.shop.bevelheaven.com/default.aspx

בחור אמריקאי חביב מאוד ויעיל.

באתר הזה יש גם ספר טכני (ברמה לא גבוהה) וספר מק"טים (חשוב מאוד!)

 

http://www.moromotoricambi.it/inglese/home.htm

האתר איטלקי (משמע, מנטליות מזרח תיכונית). האתר לא פעיל, אבל אתה יכול לשלוח להם מייל עם מק"ט של החלק הדרוש. היתרון הוא שיש להם כמעט הכל. החסרון הוא זמני תגובה ארוכים למיילים ולמשלוחים (למרות שמדי פעם הם מפתיעים).

 

http://www.roadandrace.com.au/index.html

חבר'ה מאוסטרליה. אין הרבה חלקים, אבל מחירים טובים יחסית.

 

בארץ מצאתי חלקים אצל אלון ניב ונועם חצור. לאחרונה הבנתי שגם ליבואן דוקאטי יש נכונות לטפל בכלים האלו.

 

כמה דגשים:

1. הפיק-אפים רגישים מאוד ונדירים. שים לב שאתה לא דופק אותם בפירוק. בכל מקרה, תחליף את החוטים (באתר האמריקאי יש כבלים ייעודיים).

2. לא כ"כ פשוט להשיג צילינדרים ובוכנות. תוודא תחילה מה מצבם וכיצד ניתן להשיג לפני שאתה מתחיל.

 

לגבי הצד האסתטי, לדעתי, העיצוב עם הפירינג המלא לא רע כלל. בצבע הנכון (משמע, אדום) ובצביעה המקורית, הוא אפילו יפה. אם אין לך את כל הפלסטיקים, תנסה לכתת רגליך במוסכים ותיקים ולמצוא אותם.

 

באופן כללי, אתה צריך להבין ששיפוץ מסוג זה הוא ארוך ועלול להיות מתיש. אבל הסיפוק שהאופנוע מניע...

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז פאנטה זה לא, אלא לדעתי אחד הדוקאטי/ קאג'יבה המכוערים ביותר שיוצרו...אבל לפי מה שאני יודע (וזה לא הרבה כרגע) מבחינת שלדה/מנוע, היא זהה לפאנטה.

 

 

 

אכן כן האופנוע מכוער טילים

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים!

 

הייתי בעלים של מספר דוקאטים,מפנטה 500 דרך דרמה 900,עובר אלזורה 650 וכלה ב-750 SS, כולם יפים מאד והאלזורות כשהיו חדשות היו יפיפיות (שלי הייתה כסופה). יתרונה של האלזורה היה בנוחות היחסית ברכיבה עירונית (מה לעשות,לא כל היום אנחנו תוקפים סיבובי "פסים" באלפים האיטלקיים,רוב הזמן אנחנו דווקא תקועים בצפיפות העירונית והמגעילה בארצנו הקטנה והדחוסה).

 

מנועי הפאנטה (אלזורה,750SS וכיו"ב) גילו אצלי אמינות רבה יחסית,אחת הבעיות הייתה במיסב חד כיווני המצמיד את הסטרטר/דינמו אך מעבר לכך לא היו בעיות מיוחדות. החלפת רצועות הטיימינג קלה ופשוטה. מאידך המנועים לא גילו אורך חיים כמו המנועים היום והחלפת רינגים אחרי כ-50/60 אלף קילומטר לא הייתה דבר נדיר (אין חריטת צילינדרים-מצופים בכרום).

 

המומנט מצויין וסה"כ בשעתו האלזורה עלתה על כל טווין יפני בטווח המחירים שנמכר בארץ.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...