Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

לטאחר התלבטות ארוכה החלטתי שהגיע הזמן להנמיך את הרכב לתת לו קצת קשיחות, אחיזת כביש יותר טובה והיגוי יותר חד.

לאחר ביקור אתמול ב-E&A נקנה קיט קוילאוברים של V-MAXX.

הקיט הותקן אצל אורן, ולאחר נסיעה קצרה הביתה הורגש שיפור משמעותי באחיזה ובהיגוי, אחיזה חזקה בכביש היגוי הרבה מאוד יותר חד.

לכול מי שהתכוון לשאול בקרוב מאוד יולבשו צמיגים וג'נטים יותר גדולים שיוגדלו מ-175/65/14 ל-195/50/15.

הינה כמה תמונות התמונות של אחרי קצת גרועים מכיוון שצולמו בזמן לילה מחר אני יעלה תמונות יותר טובות.

תהנו:

P16-11-09_18.06.JPG

P16-11-09_18.06[01].JPG

P16-11-09_18.16.JPG

P16-11-09_18.16[01].JPG

P16-11-09_18.25.JPG

P16-11-09_18.48.JPG

P16-11-09_18.49.JPG

P16-11-09_21.21.JPG

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

באמת כדאי שתחליף צמיגים זריז כי אם עיני אינן מטעות אותי יש לך סדקים מטורפים

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

הצמיגים לא סדוקים.

אני לא רוצה להגדיל יותר מדי את מידת הצמיגים לכן לפי המלצתו של אורן אני מגדיל ל-195/50/15.

מאחורה שני שניים מקדימה אני לא יודע בידיוק מכיוון שאלה קוילאוברים והם לא מתכווננים בידיוק.

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם
באמת כדאי שתחליף צמיגים זריז כי אם עיני אינן מטעות אותי יש לך סדקים מטורפים

 

אין סדקים, פשוט אין להם "בשר"...

פורסם

בהודעה השניה עם התמונות זיהיתי תמונה (ימין למטה) שלי זה נראה כמו סדק... אני מאמין שבעל הרכב יכול לראות במציאות אז אני לא מתווכח :)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

ערב טוה לכולם.

לאחר נסיעה קצת יותר ארוכה עם הקוילאוברים מורגש שיפור מאוד משמעותי באחיזה, שיפור טוב של היגוי והרבה שאלות בדרך מבעלי 206 אחרים איך עושים את זה וכמה זה עולה חחח.

לכול החושבים שיש סדקים, אז אין סדקים בכלל הצמיגים חדשים יחסית אך מאיכות גרועה, יש עדיין בשר על הצמיגים.

וכן אורן זה פאפרצי עם הפלאפון לא היה נכבה ההית מקבל עוד תמונות.

בברכה טל

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

הבטחתי עוד תמונות והינה הם באות:

הכנתי תמונה אחת להשוואה עם תמונה של איזה 206 מהאינטרנט אנא קחו לצומת ליבכם שהפרונט של הרכב שלי היה יותר גבוה מהפרונט של הפג'ו בתמונה וגם החלק האחורי.

השוואה.jpg

P17-11-09_09.47.JPG

P17-11-09_09.48.JPG

P17-11-09_17.48[01].JPG

P17-11-09_17.48[02].JPG

P17-11-09_17.48[03].JPG

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

×
×
  • תוכן חדש...