Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היתכן שבמאזדה 3 החדשה קיימת הגבלת מהירות אלקטרונית?

לאחרונה יצא לי להגיע עם ה-3 החדשה שלי (ליסינג הרץ) לאיזור ה-5000 סל"ד בהילוך רביעי, כ-185 קמ"ש על השעון, ואז הרגשתי כאילו ניתוק הצתה (תחושה דומה למה שמרגישים כאשר מגיעים לאיזור ה-6800 בהילוכים 1 עד 3).

לאחר ש"ניתוק" של כחצי שניה או פחות, האוטו מאט לכ-180 ואז ממשיך לנסוע רגיל, עד ששוב מגיעים ל-5000 סל"ד ועוד פעם אותה תחושה... וחוזר חלילה...

האם משהו נתקל בבעיה דומה? מה מקור הניתוק הזה? הייתכן שחברת הליסינג מתקינה מנגנון שכזה?

 

אציין שבעבר היתה לי מאזדה 3 שנת 2005 (ליסינג ניו קופל) ואיתה לא היתה בעיה להגיע למהירות גבוה, פעם אחת הגעתי ל-5600 סל"ד (כ-210 על השעון), כך שהופתעתי מאוד לחוש את ה"בלימה" הזו ב-185...

כמו כן בעבר נסעתי על רכב אחר של הרץ (לנסר 2007) ולא נראה לי שהיתה בו שום הגבהל (הגעתי ל-5300 סל"ד, כ-200 על השעון), כך שגם לא נראה לי סביר שזו מדיניות של הרץ.

פורסם

לא משנה מה יאמרו אחרי אין כל הגבלה ברכב, אבל דיי נראה לי שיש מוגבלות ואף יותר מכך בנהג הנוהג (אתה), מקווה שלא נשמע בפעם הבאה שאתה בבית לווינשטיין אוכל מצינורות.

פורסם

כנ"ל

לא בדקתי את הנתונים שציינת אבל מאזדה 3 החדשה מגיעה עם מצערת אלקטרונית לעומת ה3 הקודמת

ולכן חוץ מניתוק ההצתה שלמגיע מהECU (מחשב ניהול המנוע) גם המצערת לא נשלטת על ידך כנהג, אלה לרכב יש אפשרות לסגור לך את המצערת במידת הצורך למרות שאתה לוחץ על דוושת הדלק .

מה שאתה צריך להבין זה שברכבים המודרנים (המעבר ממכאני לפיקוד מחשב ניהול מנוע ברמה של: מצערת, הצתה, והזרקה אלקטרונית + הגה אלקטרו מכאני ) אתה כנהג רק מבקש בקשה לפתוח את המצערת בלחיצה על דוושת הגז, מחשב ניהול המנוע יחליט אם לפתוח או לא , כנ"ל לגבי הצתה הזרקה העברת הילוכים (ברכב אוט' = מחשב ניהול גיר) ואפילו הגה ברכבים מסויימים .

 

VW פייטון וBMW בדגמים מסויימים ישנה מערכת לתיקון היגוי ע"י מחשב ולא ע"י נהג .

 

דרור

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

תודה דרור.

האם ידוע לך מה התחושה ברכבים הגרמנים המהירים כאשר מגיעים ל-250 קמ"ש? האם דומה למה שאני תיארתי?

 

דרך הגב, אני מכבד את דעתם של כל מי שכותב בפורום, כולל אלה שחושבים שנהיגה במהירות של 180 קמ"ש אינה מעשה נבון. אני רק אציין שאני נוהג תמיד במהירות מתאימה לתנאי הדרך ובהתחשב בשאר המשתמשים בה.

אותו דבר לגבי רכב ליסינג או לא. אני לא מבין את זה. ב-14 השנים האחרונות אני מחזיק רכב ליסינג, במשך 3 שנים, ומרגיש שהוא "שלי" ומטפל בו ושומר עליו בהתאם. מה הטעם לקרוע את האוטו ולנסוע באוטו קרוע במשך שנתיים? חוץ מזה, כאשר היתה לי אלפא 147 סלספיד פרטית גם שמרתי עליה וטיפלתי בה באהבה, וזה לא מנע ממני להגיע איתה למהירויות שמעל 220 קמ"ש. כמובן, במקום ובתנאים מתאימים, בלי לסכן אף אחד.

M3-new-185.jpg

Mazda-208.jpg

Lancer-199.jpg

פורסם
תודה דרור.

האם ידוע לך מה התחושה ברכבים הגרמנים המהירים כאשר מגיעים ל-250 קמ"ש? האם דומה למה שאני תיארתי?

.

 

בגולף דור 5 אין הגבלת מהירות ואני סוגר חופשי סקאלה של 260 קמ"ש.

 

הצילום נעשה במצלמה של הסלולרי לכן הוא לא ברור.

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם
בגולף דור 5 אין הגבלת מהירות ואני סוגר חופשי סקאלה של 260 קמ"ש.

 

הצילום נעשה במצלמה של הסלולרי לכן הוא לא ברור.

 

מאמין לך לגבי הגולף.8)

 

אבל הצילום.....:wink: גם בלי להגדיל אפשר לראות את הפיברוק... לפחות היתה צובע את המחוג... ושם תמונה מארץ אחרת, למה דווקה אנגליה?

 

:lol::-P:-)

Focus-180.jpg

Hyundai-181.jpg

Suzuki-189.jpg

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...