Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יום רביעי שעבר קניתי סקודה פביה 1.6 ספורט ידני.

דרשתי לקבל את המבצע של צ'מפיון לפני שאני קונה, אמרו לי בסדר ונתנו 5000 שקל הנחה.

 

המחיר הסופי יצא לי 93,290 על הכביש.

לא לקחתי שום תוספת מעבר לרמת גימור ספורט.

 

האם זה באמת הנחה או שניפחו את המחיר לפני שנתנו לי הנחה ?

אני שואל כי ראיתי בפורם הודעות של אנשים שקנו את אותו הדגם ורמת גימור שנה שעברה ויצא להם 94 בלי שום הנחה,

אז אני לא מבין איפה ה5000 שקל הנחה נכנסת.

פורסם

ידידי, אף אחד לא רימה אותך - המחיר המלא (על הכביש) הוא 98 (וקצת) אלף ש"ח.

 

מחיר הרכב עלה בעקבות גורמים כאלה ואחרים והוא גובה יותר מהמחיר שהיה לפני שנה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נקמיצ'י, זה לא מדוייק - המיסוי הירוק אומנם הוריד קלות את המחיר של 1.6 ידנית, אך לאחר מכן היורו התחזק מעט והמחיר חזר לקדמותו.

 

בקיצור, אף אחד לא רימה אותך ולא ניסה לרמות אותך - ההבדל בין 98K ל-93K הוא בדיוק 5K הנחה (שאותה קיבלת).

 

אגב, איזה צבע לקחת?

אני הזמנתי כתומה :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מזדהה עם התחושה שלך, למרות שהחבר'ה טוענים שההנחה אכן ניתנה.

גם כשרכשתי רכב חדש, לא לפני זמן רב, יצאתי בתחושה שהיה ניתן לקנות בפחות כסף, ושאם הייתי מחכה הייתי חוסך, וכו'...

ואין לזה סוף.

 

על זה נאמר, ע"י הגשש: "לך לגור זוג צעיר...".

 

תהנה מהרכב החדש, וסע בדרכים טובות. תסתכל קדימה ולא אחורה !

alfa 156 2.5.

פורסם
נקמיצ'י, זה לא מדוייק - המיסוי הירוק אומנם הוריד קלות את המחיר של 1.6 ידנית, אך לאחר מכן היורו התחזק מעט והמחיר חזר לקדמותו.

 

בקיצור, אף אחד לא רימה אותך ולא ניסה לרמות אותך - ההבדל בין 98K ל-93K הוא בדיוק 5K הנחה (שאותה קיבלת).

 

אגב, איזה צבע לקחת?

אני הזמנתי כתומה :-D

 

צבע אדום.

 

אתה בטח יודע איך הוא נראה, אבל עבור אלו שלא יודעים צירפתי לינק לתמונה: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0e/%C5%A0koda_Fabia.jpg

×
×
  • תוכן חדש...