Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי מה המצב..

רציתי לדעת כמה אמור לעלות רצועת טיימינג + עבודה על 106 ראלי דור שני..

היום ראיתי במחשב של פיג'ו שפעם אחרונה שעשו זה היה בשנת 2000...

השאלה היא אם צריך להחליף בגלל הזמן שעבר כי הק"מ מאז עלה רק ב- 22000 אלף..

--- בא לי ראלי ---

פורסם

כמו שאמרתי לך אתמול, דחוף להחליף!

 

עלות לא כולל משאבת מים (כולל עבודה) 900~ ש"ח, תתקשר לשאול.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

מבירור שעשיתי בשביל הראלי שלי, כ-800 עד 1000 שקלים כולל עבודה במורשה.

לפני 10K עשיתי טיימינג במוסך לא מורשה ,עלה לי 300 שקל כולל עבודה כולל חלקים מקוריים, לא יאמן, 500 שקל הפרש....לובינסקי...לך תבין.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

גלעד ... גם עשיתי לראלי דור ראשון ( מה שאומר שהחלקים לאו דווקא זהים ) וגם בטוח עם חלקים חלופיים בניגוד כנראה למקוריים בהצעה הראשונה.

300 ש"ח לטיימינג זה הכי מעט ששמעתי לרכב כלשהו שהוא לא פיאט אונו כבר הרבה זמן.

 

מה גם באמת שמומלץ לבדוק את המצב של המשאבת מים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
עלה לי 300 שקל כולל עבודה כולל חלקים מקוריים

רק החלקים המקוריים עולים כמעט 300 ש"ח (רצועת תיזמון סביבות ה200 ש"ח אם זכרוני אינו מטעני).

 

כנראה שמו לך תחליפי. באסה. :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

איך שאתה אוהב....לנסות..ואני מדגיש לנסות לבאס.

החלקים הובאו ממוסך מורשה!!!

אני ראיתי במו עיני את החלקים לפני הרכבתם, יש לך את אופציית הבחירה ולא להאמין, הנקודה שזה קרה והמחיר אכן 300 שקלים.

עברה לה שנה והאוטו נוסע פיקס, אין שום בעיה במשאבה, מן הסתם בפעם הבאה אני אעשה במורשה כי כיום 800 שקלים הם "פינטס".

 

אגב, לפני כחודשיים בערך בדקו את הרצועה כי היה חשד שקיימת נזילה מהאיזור, הטיימינג נמצא דנדש :!:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
מה קשור משאבה לטיימינג???

ודרך אגב הרצועה עולה 100ש"ח בדרתי בלובינסקי..

 

לא מכיר מנוע של ראלי, אבל כנראה שהמשאבת מים אצלך יושבת בטיימינג...(כמו בבוקסרים של אלפא) אז אם כבר מפרקים, אז עדיף על הדרך לבדוק את תקינותה של המשאבה.

כי אם חלילה המשאבה תהרס, יקחו ממך גם על פירוק והרכבת רצועת טיימינג שזה אומר מחיר גבוה.

פורסם

אכן המשאבה על הטיימינג שלא לדבר אם חס וחלילה היא נהרסת וקורה נזק לטיימינג ... אז שווה באותה הזדמנות שהיא כבר במצב של להוריד שני ברגים ולהוציא לבדוק את מצבה ... שאין נזילות אין קורוזיה ועובדת בצורה תקינה וחלקה.

 

יום טוב

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפי פיז'ו סיטרואן ההמלצה היא החלפת טיימינג כל 90K או 3 שנים.

*בוודאות לדגמי 2001 ומעלה, אני משער שאין שינוי משמעותי לגבי דגמים יותר ישנים.

 

300 ש"ח טיימינג עבודה + חלקים? :?

 

דגמים לפני 1999: כל 60K או 3 שנים

דגמים אחרי 1999: כל 90K או 3 שנים

 

P.

פורסם

טיימינג הינו תזמון , פתח מילון אבן שושן.

רצועת טיימינג היא רצועת תזמון שסתומים.

 

*****ההודעה נערכה******

תשתדלו לדייק בעת הסבר מונחים , כדי שכולם יבינו אחד את השני.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
רצועת תזמון שסטומים.

 

איך אני יכול לדעת מתי החליפו לאוטו את הטיימינג

אתה לא.

הדרך היחידה לברר היא לבדוק בספר הטיפולים ברכב או לוודא זאת עם הבעלים הקודמים.

חוץ מזה:

לגלעד 106 ראלי:

גם במוסכים מורשים יש חלקים תחליפיים......

החשיבות היא בנוסף לחלק גם באיכות העבודה:

יש לשים לב גם להחלפת המותחנים, להרכבה נכונה, ובהרבה רכבים גם למשאבת המים.

במקרה של ספק באחד מהנ"ל, אין ספק:

ברוב הרכבים קריעת או נזק ברצועת התזמון עלולה לגרור נזק תוצאתי לראש המנוע (במקרה הטוב(?!?!?)) ולכלל המנוע (במקרה הפחות טוב).

שמוליק.

נ.ב

300 ש"ח לרצועה +מותחנים +עבודה? זול עד כדי חשד.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

×
×
  • תוכן חדש...