Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Forza Motorsport 3 ! סרטון מהדמו... מומלץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא יודע זה סימולטור נהיגה של הXBOX360.

סימולטור מדוייק מאוד שמדמה כמה שאפשר את החוקי הפיזיקה וחווית נהיגה שונה מרכב לרכב.

 

בעלי XBOX360 מוזמנים להוריד את הדמו מהמארקטפלייס

 

האקשן מתחיל ב3:35 , תקשיבו טוב לצליל של הR8!

http://www.youtube.com/watch?v=LQWTF0DQZNU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
 
 

 

 
 
פורסם

forza זהו סימולטור הנהיגה הכי מדוייק ששיחקתי בו אי פעם!

אבל לצערי מכרתי את הבוקס אז אני נאלץ להיגמל מהמשחק.

כל כך נהניתי מפורזה 2 שלא עזבתי אותו עד שסיימתי את המשחק.

יש לציין שהנהג בסרטון חובבן :)

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

א) NFS SHIFT הוא ממש לא לא ארקייד, כנ"ל DiRT, אני משחק בשניהם

ב)פורזה לא מתקרב לדראן טוריסמו., פשוט משעמם, אם שליטה אומנם ריאליסטית, אבל גרפיקב שלא מתקרבת לאף אחד מנ"ל, ובטח שלא גראן טוריסמו

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

NFS עדיין לא שיחקתי.

DIRT שיחקתי ואהבתי מאוד הוא לא ארקייד אבל הוא יותר מתעסק בראלי.

אני לא יכול להביע דעה על GT. זה נכון שהגרפיקה בפורזה לא להיט, אבל היא מפצה על כך בפיזיקה,אוירודינמיקה ושליטה מתקדמת ביותר.

סתם ככה רציתי להמחיש לכם על התכוונתי

1493uxc.jpg

תראו את העשן, גרפיקה ממש עלובה, אבל ההרגשה של הדריפט ממש אמיתית וראליסטית.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

הגרפיקה בFORZA 3 מדהימה ומי שלא ראה אותה עדיף שלא ידבר ויראה לכולם כמה שהוא לא מבין על מה הוא מדבר.

 

ואם NFS הוא לא משחק ארקייד אז אני צנצנת... בהצלחה בפניות פרסה על 300 קמ"ש :shock:

 
 

 

 
 
פורסם

איזה יופי..ניראה מה שניד פור ספיד היה אמור להיות.

זה מזכיר לי את הניד פור ספיד הראשונים, מכוניות ספורט יוקרתיות בשילוב של נופים מרהיבים.

 

אין סיכוי לראות את המשחק הזה על מחשב? :-o

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

שיחקת כבר ב NFS SHIFT? אם לא, אל תחווה דעה לפני זה, כבר בPRO STREET ניו ניצנים לריאליזם. למען האמת, כל משחק נמדד אצלי מול GRAN TURISMO, ואף אחד לא התקרב עדיין. אני חייב לציין שאני משחק על הגה של XBOX ועל מסך 37", החווייה שונה לחלוטין מול מחשב. אני חייב להבין מה זה תחושה מציאותית של דריפט, זה מחשב, דריפט ממוחשב זה הדבר הכי לא קרוב לדריפט אמיתי שחוויתי בחיים.

 

אגב, TAMIR, יפה לך צנצנת. P:

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אין לי מה להוריד אפילו את הNFS הספיק לי לראות סירטונים של גייםפלי כדי להבין שמדבור בעוד ארקייד מסריח.

 

תחושה מציאותית הכוונה היא שצריך לדייק מאוד עם ההגה והדוושת גז בשביל להחזיק את הרכב בדריפט.

 
 

 

 
 
פורסם

תמיר - אל תמהר לפסול את SHIFT.

למרות שברור שלא הוא ולא DIRT/GRID מתקרבים לראליזם (ובטח שלא DIRT2) של פורזה וGT5.

 

האמת - בתור אוהד גדול מאוד של PS וGRAND TURISMO - שיחקתי בשתי הפורזה הראשונים ובדמו.

הראשון - היה התעלות של ממש - משחק מדהים.

השני - היה בינוני מאוד.

 

הדמו של החדש בהחלט מרשים.

גרפית הוא לא נראה GT5 לדעתי (הוא בערך משתווה עם הפרולוג רק עם פריימרייט וטקסטורות קצת פחות טובים ופילטרים קצת יותר טובים) - גיימפליי - לא רע בכלל - אבל מרגיש קצת יותר מדי "אקשני" , אבל לא חפרתי בהגדרות (שזו הגדולה של GT - הגדרות שמשנות את המשחק מקיצוניות לקיצוניות).

 

בהחלט מסקרן מה יהיה כששניהם יהיו בשוק.

מה שכן - השלט של הXBOX - עושה לי חום מכמה שהוא נוראי (לטעמי).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

המשחק זורם ב60FPS בפורזה ככה שאי אפשר לבקש יותר מזה.

גם בFORZA3 יש המון אפשרויות בהגדרות תנסה להתעמק בדמו ותבין כמה שהמשחק הזה מדהים.

 

ואני חושב שלא שיבחתי מספיק את הסאונד בFORZA

 

 

תעביר ל04:10 ותקשיב לסאונד של הR8 בפורזה ובGT5 ותגיד לי איפה אתה חושב שזה נשמע מציאותי יותר.

גם צווחות הצמיגים נשמעים בידיוק כמו בGT4 (שזה גרוע מאוד)

 
 

 

 
 
פורסם

עוד לא יצא, לא נראה שלי מה להשוות. המשחקים האלו זורחים ברמת הסאונד בעיקר עם סראונד.

שוב אני מכיר מגראן טוריסמו הקודם (לא פרולוג), ומDiRT (כן גם שתיים, אז תהרגו אותי אני עדיין חולה על המשחק)

אני טבוח שגם פורזה נשמע ליגה. אבלאני בטוח שאי אפשר להשוות לגראן טוריסמו (אבל שוב, אני משוחד)

 

בכל מקרה כל עוד זה לא גות'ם רייסינג. הכל טוב.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...