Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לשאול,

האם אני יכול לקחת רכב מתחנת משטרה לאחר 30 ימים , שהיה מושבת עכב עבירה פלילית למרות שאינני בעל הרכב ?

הרכב נמצא בתחנת מג"ב בבסיס מכבים ולא בחניה משטרתית בתשלום.

 

אם ישנה אפשרות כזו, מה אני צריך להביא איתי?

(ת.ז, ייפוי כוח וכד')

פורסם

בעקרון, היחידי שיכול לקחת את הרכב הוא בעל הרכב עצמו, כמי שמופיע במסוף המשטרתי שלהם.

אם אתה רוצה לקחת במקומו, תצטייד בתעודת זהות שלך, ייפוי כוח שלו- מסמך עם כל הפרטים, כולל תעודת הזהות של שניכם, תאריך, מס' הרכב וסוגו בו הוא מבקש למסור אותו לך.

תצטייד גם בצילום של תעודת הזהות שלו.

שיהיה זמין לטלפון, כי יש סיכוי שהשוטר יבקש ליצור עמו קשר לוודא זאת.

עניין רגיש רכב.

פורסם

תחכה לתשובות נוספות כאן ותסמוך עליהן ב-100 אחוז (בהתאם לסעיף 14 בכללי הפורום - תקרא אותו).

הדבר הכי לא נכון לעשות זה להתקשר לתחנת מג"ב מכבים ולברר איתם מה, מי ומתי? :shock:

גמח"ט.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אם ישנה אפשרות כזו, מה אני צריך להביא איתי?

(ת.ז, ייפוי כוח וכד')

 

אאל"ט תחנת המשטרה הנוגעת באיזור היא תחנת מודיעין.

כדאי ליצור קשר עם החוקר האחראי ולשאול אותו את השאלות הנ"ל, כדי לא להגיע למקום לחינם.

כאשר ישנה עברה פלילית באיזור זה, כאשר שוטרים ממשמר הגבול מבצעים את העיכוב/מעצר, הם מביאים את כל החומר להמשך חקירה בתחנה זו.

 

הנה הטלפון והכתובת ליצירת קשר:

תחנת מודיעין שד' החשמונאים 2 מודיעין, טלפון: 08-9726444

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
תחכה לתשובות נוספות כאן ותסמוך עליהן ב-100 אחוז (בהתאם לסעיף 14 בכללי הפורום - תקרא אותו).

הדבר הכי לא נכון לעשות זה להתקשר לתחנת מג"ב מכבים ולברר איתם מה, מי ומתי? :shock:

גמח"ט.

.

 

אהבתי את הציניות, ענית יפה... :)

פורסם
השאלה אם הרכב הושבת ל-30 יום או נתפס כמוצג או הוחרם.

 

אם זה במישור הפלילי ולא עבירות תעבורה, סביר להניח שמוצג.

אגב, אין לו שום טעם להגיע לפני שהוא פונה באמת לאחראי, לבדוק אם אכן אפשר לשחרר את הרכב.

פורסם

אני שואל כי בטלפון שהביאו לי אף פעם לא עונים ואני לא יודע איך להשיג את התחנה הזו.

בטלפון שפורסם כאן ענתה לי מזכירה של משטרת מודיעין וברגע ששמע שאני צריך לקחת רכב אחרי 30 יום השבתה,ישר העבירה אותי לתנועה(תגידו,כל מי שעונה לטלפון במשרדי משטרה כאלה חארות מגעילות\ים?)

ששם כמובן כבר לא ענו לי,אני ינסה שוב יום שלישי

פורסם
אאל"ט תחנת המשטרה הנוגעת באיזור היא תחנת מודיעין.

כדאי ליצור קשר עם החוקר האחראי ולשאול אותו את השאלות הנ"ל, כדי לא להגיע למקום לחינם.

כאשר ישנה עברה פלילית באיזור זה, כאשר שוטרים ממשמר הגבול מבצעים את העיכוב/מעצר, הם מביאים את כל החומר להמשך חקירה בתחנה זו.

 

הנה הטלפון והכתובת ליצירת קשר:

תחנת מודיעין שד' החשמונאים 2 מודיעין, טלפון: 08-9726444

 

 

 

 

 

 

 

ל'

 

וכבונוס, היחס מדהים :?

זוהי שאלה שסביר להניח שלא תוכל לקבל עליה תשובה מדוייקת בפורום, גש לתחנת המשטרה ותישאל.

פורסם

בטלפון שפורסם כאן ענתה לי מזכירה של משטרת מודיעין וברגע ששמע שאני צריך לקחת רכב אחרי 30 יום השבתה,ישר העבירה אותי לתנועה

 

יש לך טפסים שניתנו לך בתחנה?

מופיע עליהם שם החוקר/ הקצין המטפל?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם נעשתה עבירה פלילית ע''י צד שלישי ברכב או ע''י בעלי הרכב סביר להניח כי הרכב לא ישוחרר. כנ''ל לגבי הרכב שחולט או מהווה ראיה. אין לך מה לגשת למגרש ללא אישורים מתאימים לשחרור הרכב מצוות החקירה בתיק.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בתחנת ת"א צפון למשל יש מכוניות שנתפסו בעבירות פליליות והן שוכבות בחניון חודשים ארוכים. לדעתי אתה יכול לשכוח מהאוטו, סביר להניח שבסוף הוא יחולט וימכר.

פורסם

ואי,חברה,אם אני אומר שזה 30 ימים,אז זה 30 ימים,אני לא שאלתי אם אני יכל לקחת את הרכב או לא (בכללי) ,שאלתי אם אדם שלא בעל הרכב יכול לקחת!!!

 

חוקר רסמ נאיל מוראד

 

http://img524.imageshack.us/i/snapshotr.jpg/

 

 

מקום העמדת רכב:מגב שפלה בסיס מכבים

רשיון הרכב מעוכב ל-30 יום מתאריך 30\8 שעה 2,בתחנת משטרה מגב מרכז

רשיון הרכב יוחזר לך ע"י רכז החקירות של תחנת משטרה מגב מרכז החל מתאריך 29\9 בימים בין א עד ה משעה 8 עד 12

הנך רשאי לבקש מבימ"ש שלום לבטל את הודעת האיסור שימוש ברכב

 

אני לא חושב שהם רוצים להחזיר לי רק את הרשיון עצמו(צוחק)

snapshotr.jpg

פורסם

הרכב הנ"ל היה מעורב/חשוד בהסעת עובדים ללא אישורים לישראל?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...