Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:-P

אני בעד:lol::roll::roll:

תמכור לי ?

לא הצלחתי למצוע במצב נסיעה במחיר אטרקטיבי אלא ללא טסט .............

חבוב לא נראה לי שאני ימכור תחיפושית בזמן הקרוב............:biglaugh::biglaugh::crazyeyes

אבל איך אומרים......מישרוצה מוצא....?או משהו כזה

אם שותים לא נוהגים.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במידה ותרצה volvo 72 יד ראשונה 230000 ק"מ

עם טסט בעקרון נדרש 5000 ש"ח אבל אני מאמין שתצליח לקבל בתקציב שלך.

 

ארמנדו 0505378883

 

בהצלחה

פורסם

אני מציע לך לקנות רכב שקרוב לגיל של רכב אספנות.אני קניתי לפני שנה סובארו 82 1300 סמ"ק מודל 82 מיד שנייה במצב מכני וחיצוני מעולה עם טסט ב2500 ש"ח בלבד. הרכב עבר 15000 ק"מ אצלי ללא תקלות כלל.

פורסם

יש לי חבר עם פורד אסקורט דור ראשון מסחרי (כמו קנגו כזה) מצב מכאני פיקס, שלם לחלוטין ואפילו נמצא במצב נסיעה (נסע באופן יומיומי עד לפני שנה וחצי) אבל הוא מצריך עבודת פחחות .

הוא רוצה מחיר זנות והרכב מאוד נדיר.

 

אם אתה רוצה אני אשלח לך בפרטי את המספר שלו.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
יש לי חבר עם פורד אסקורט דור ראשון מסחרי (כמו קנגו כזה) מצב מכאני פיקס, שלם לחלוטין ואפילו נמצא במצב נסיעה (נסע באופן יומיומי עד לפני שנה וחצי) אבל הוא מצריך עבודת פחחות .

הוא רוצה מחיר זנות והרכב מאוד נדיר.

 

אם אתה רוצה אני אשלח לך בפרטי את המספר שלו.

 

אשמח תודה

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם
תוסיף עוד קצת ותקנה לך חיפושית במצב סביר,אני מבטיח שלא תתאכזב.....:mrgreen:

 

ממליץ בחום על חיפושית... לא שאני משוחד או משהו... פשוט זה רכב אמין, וקל לתחזוקה וכמו שאמרו חכמים בתחילת השירשור אפשר למצוא חיפושיות במצב סביר+ במחיר סביר. אם אתה הולך להיכנס לעולם הזה של האספנות תנסה לפנות קצת יותר כסף.

אזהרה - ענף זה עלול להיות ממכר ולאחר שנכנסת אליו ותראה את הרכב שלך ממשתפר מיום ליום אתה עלול להתחיל לשפוך כסף בלי חשבון.

פורסם

היי לכולם

ראיתי אתמול וולבו 72 שעמדה בערך שנה לפי דברי הבעלים בטסט שעבר היתה בעייה במערכת ההיגוי(חופש בזרוע )

וזהו עשיתי סיבוב קטן על הרכב ועושה רושם מעולה..

הצבע עדיין מקורי ודהוי ...

אך הרכב מבמנים די מושלם חוץ ממנגנון חלון צד ימין שחסר ושעון דלק שלא מגיב...

מה דעתכם יהיה המחיר שיהיה כדאי לשלם עליו..

הוא דרש 3000 ש"ח

 

בבקשה עזרה והמלצות:oops:

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם
היי לכולם

ראיתי אתמול וולבו 72 שעמדה בערך שנה לפי דברי הבעלים בטסט שעבר היתה בעייה במערכת ההיגוי(חופש בזרוע )

וזהו עשיתי סיבוב קטן על הרכב ועושה רושם מעולה..

הצבע עדיין מקורי ודהוי ...

אך הרכב מבמנים די מושלם חוץ ממנגנון חלון צד ימין שחסר ושעון דלק שלא מגיב...

מה דעתכם יהיה המחיר שיהיה כדאי לשלם עליו..

הוא דרש 3000 ש"ח

 

בבקשה עזרה והמלצות:oops:

 

 

תמונות יעזרו מאד

עדי גולדנברג 13399

פורסם

לעניין מערכת ההיגוי, ממליץ לך לבדוק היטב את הנושא. לא רק שזהו אחד הגורמים הראשיים שיפילו אותך בטסט(למרות שלא תמיד זהו סיכון מבחינה בטיחותית), אלא שהחלפת/שיפוץ חלקים מהותיים במערכת יעלו לך כמחצית הוולוו הנ"ל.

 

לעניין הוולוו באופן עקרוני, אופציה טובה היא לחפש מכוניות גדולות ונוחות הבולטות גם בשרידותן(וולוו 144/244, פיז'ו 504, אופל רקורד) - שיתנו לך גם ניהוג עדיף וביצועים סבירים לעומת חיפושית. וליאנט/דארט היא אופציה לא רעה אם הסגנון מדבר אליך. למרבה הצער, מרצדס W123 או סדרה 5 E12 הן כנראה מחוץ לתקציבך.

 

לדעתי, המכוניות המעניינות ביותר בתקציבך יהיו פיאט 131 סופר-מירפיורי(טווין קאם) או ב.מ.וו סדרה 3 E21. יקח לך קצת זמן למצוא, אך התוצאה תהיה שוה את זה. אישית, אני מאד אוהב גם את הלנצ'יה בטה ברלינה(משפחתית), אך קשה לי להזכר מתי ראיתי אחת בעשור האחרון.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
לעניין מערכת ההיגוי, ממליץ לך לבדוק היטב את הנושא. לא רק שזהו אחד הגורמים הראשיים שיפילו אותך בטסט(למרות שלא תמיד זהו סיכון מבחינה בטיחותית), אלא שהחלפת/שיפוץ חלקים מהותיים במערכת יעלו לך כמחצית הוולוו הנ"ל.

 

לעניין הוולוו באופן עקרוני, אופציה טובה היא לחפש מכוניות גדולות ונוחות הבולטות גם בשרידותן(וולוו 144/244, פיז'ו 504, אופל רקורד) - שיתנו לך גם ניהוג עדיף וביצועים סבירים לעומת חיפושית. וליאנט/דארט היא אופציה לא רעה אם הסגנון מדבר אליך. למרבה הצער, מרצדס W123 או סדרה 5 E12 הן כנראה מחוץ לתקציבך.

 

לדעתי, המכוניות המעניינות ביותר בתקציבך יהיו פיאט 131 סופר-מירפיורי(טווין קאם) או ב.מ.וו סדרה 3 E21. יקח לך קצת זמן למצוא, אך התוצאה תהיה שוה את זה. אישית, אני מאד אוהב גם את הלנצ'יה בטה ברלינה(משפחתית), אך קשה לי להזכר מתי ראיתי אחת בעשור האחרון.

 

 

 

רוב ה-131 מסרו נפשן לאלוהי החלודה, בודדות ששרדו נמצאות בשטחים ובמזרח י-ם,

ורובם ככולן זקוקות למקצה פחחות מושלם, והנהג לזריקת טטנוס.

הבימר או בשמו הנפוץ BMW אופציה מעניינת לכאלה עם כיסים ארוכים וכבדים!

לנצ'יה בטה ברלינה או כל לנצ'יה אחרת לא הייתי ממליץ לשיפוץ ראשון וזול, למרות אנינות הטעם...

וולוו פתרון שפוי אבל כבד תרתי משמע...הוצאות אחזקה ודלק כבדות, ולא מומלצת למשחקי אחה"צ

על המדרכה. שיפוץ מערכת ההגה+גומיות+עבודה יעלו בערך סך התקציב המדובר ועוד לא דיברנו על טסט.

 

ח-י-פ-ו-ש-י-ת

 

הרבה חלקים תקבל חינם, עשרות תורמות אברים מחכות לך בתקציב זעום, המון מוסכים ידידותיים לרכב זה

בלבד, המון מביני עניין מוכשרים וסתם עמך ישראל שישמחו לתת לך יד לעזרה.

 

כלי חביב אמין שיקח אותך לכל מקום ללא בעיות, והרדיאטור לא ירתח לך בימים החמים....מילה שלי!

עזוב שטויות לך על הדבר האמיתי!

 

רוצה סיבות נוספות? קרא פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=169578&highlight=%D7%A9%D7%9E%D7%A0%D7%9E%D7%A0%D7%94

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ידידי, הדבר הכי חשוב- מה בדיוק אתה מחפש? -כלומר- מה אתה, ורק אתה אוהב? -לדעתי, וזה מוכח- אתה יכול להשיג כמעט כל דבר במחיר, שיתאים לך- צריך רק רצון, וסבלנות! כמובן, אני לא מדבר על הדברים שכבר "מוכחים" כיקרים- סתם דוגמה- פורד מוסטנג משנות ה-60' לא תשיג לא ב-4, ולא ב-14 אלף בכל מצב שהוא, אבל- את ה"אח החורג" שלו משנות ה-70-80- דווקא כן, וזו סתם דוגמה- הכל תלוי ברצון ובסבלנות שלך לחפש!

 

אני אישית- פורד אסקורט (ולא- לא בגלל שיש לי אחד, שאני שוקל למכור- אני לא בטוח, שהפרוייקט הזה לא "גדול" למישהו מתחיל). אבל אפשר עוד למצוא אותם במחירים שפויים פה ושם, במצבים שונים- ושוב- הכל תלוי, מה אתה רוצה? האם אתה רוצה להתעסק במכניקה, או רק בפחחות, או להפך? מה יותר ה"קטע" שלך: זה, או זה? זה מאד חשוב, לבחור את זה כבר להתחלה, כי, כאמור- אפשר למצוא משהו נוסע טוב- ודורש המון עבודת פחחות (כמו האסקורט שלי), או אפשר למצוא משהו במצב פח סביר, ומכנית דורש בניה מחדש של כל האוטו! רק תבחר!

ובהצלחה, במה שלא תעשה- העיקר, שאתה תהנה מזה!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
ידידי, הדבר הכי חשוב- מה בדיוק אתה מחפש? -כלומר- מה אתה, ורק אתה אוהב? -לדעתי, וזה מוכח- אתה יכול להשיג כמעט כל דבר במחיר, שיתאים לך- צריך רק רצון, וסבלנות! כמובן, אני לא מדבר על הדברים שכבר "מוכחים" כיקרים- סתם דוגמה- פורד מוסטנג משנות ה-60' לא תשיג לא ב-4, ולא ב-14 אלף בכל מצב שהוא, אבל- את ה"אח החורג" שלו משנות ה-70-80- דווקא כן, וזו סתם דוגמה- הכל תלוי ברצון ובסבלנות שלך לחפש!

 

אני אישית- פורד אסקורט (ולא- לא בגלל שיש לי אחד, שאני שוקל למכור- אני לא בטוח, שהפרוייקט הזה לא "גדול" למישהו מתחיל). אבל אפשר עוד למצוא אותם במחירים שפויים פה ושם, במצבים שונים- ושוב- הכל תלוי, מה אתה רוצה? האם אתה רוצה להתעסק במכניקה, או רק בפחחות, או להפך? מה יותר ה"קטע" שלך: זה, או זה? זה מאד חשוב, לבחור את זה כבר להתחלה, כי, כאמור- אפשר למצוא משהו נוסע טוב- ודורש המון עבודת פחחות (כמו האסקורט שלי), או אפשר למצוא משהו במצב פח סביר, ומכנית דורש בניה מחדש של כל האוטו! רק תבחר!

ובהצלחה, במה שלא תעשה- העיקר, שאתה תהנה מזה!8)

לצערי עדיין אין לי כיוון

הבנתי שהמחיר קצת בעייתי 4000 ש"ח אבל אני מתעקש לעמוד בתקציב

לעניננו פורד אסקורט חייה ונושמת סיכוי נמוך למצוא ב4000 ש"ח

גם חיפושית די למצוא בתקציב הזה (הגעתי לחיפושיות במחיר כזה ולא האמנתי אלו רכבים מוצאים למכירה ומאיפה הוציאו אותם)

אז בקיצור האפשרות השפויה שלי להתחיל במשהו נוסע ולשפץ לאט לאט היא כנראה וולבו

בכל מקרה אם מישהו רואה משהו מעניין בתקציב שלי אשמח לדעת

מחר אעשה סיבוב בפארק לאומי להסניף קצת לראות וללמוד מאומנים לדבר

מקווה להנות לילה טוב

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם

טוב חברים היום התיישנתי בוולוו 72 ירוקה עם צבע מקורי

בקרוב תעבור הכנה לטסט וטסט ומשם נמשיך..

תודה לכל העוזרים יועצים וכו

חג שמח:lol::lol:

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:


×
×
  • תוכן חדש...