Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון, גילוי נאות, בבעלות אבי חנות למוצרי חשמל.

דבר שני, מניסיון אישי של קניית מקרר חדש לזוג, לך על ה250 ליטר.

אני רכשתי את הבלרס הזה:

http://www.shekem-electric.co.il/?CategoryID=288&ArticleID=670&SearchParam=%D7%91%D7%9C%D7%A8%D7%A1

שקט, עם מספיק מקום לכל מה שתרצה (גם סירים בגודל בינוני ואפילו גדול אם משחקים עם המדפים) ואחריות ל3 שנים.

כשתרצה להרחיב את המשפחה תוכל למכור את המקרר הנ"ל בקלות, יש למקררים קטנים מיד שניה שוק לא רע.

דבר שלישי, לא ממליץ על מקרר ישן מיד שניה, לפחות לא כזה שהיה בבעלות מישהו מעל 3-4 שנים.

איתם אי אפשר לדעת ולפעמים זה כמו רולטה רוסית.

בסופו של יום עלות תיקון מדחס תעלה כמו המקרר עצמו.

 

אם תהיי מעוניין, או בכלל כל משתמש אחר בפורום, מצאו את הדגם המדוייק של מוצר החשמל שבו אתם מעוניינים, צרו קשר עם החנות המוכרת לקבלת הצעת מחיר (ולא, לעיין בזאפ או וואלה שופס לא נחשב) ושילחו לי הודעה פרטית עם הפרטים והמחיר (האמיתי!) שקיבלתם.

ב80 אחוז מהמקרים אני מצליח לסדר מחיר נמוך יותר ממה שנמצא בשוק.

כאשר מדובר בקניה גדולה או מרוכזת אחוזי ההצלחה מתקרבים ל100 :)

אין שום טריק או סוד, החנות וותיקה, קטנה ולכן בעלת הוצאות מינימליות שמאפשרות לה מחירים זולים ברוב מוצרי החשמל.

החנות במרכז הארץ ומתמחה בעיקר במוצרי חשמל בייתים ואיכותיים.

רוצים דיוידי ב100 שקל שיחזיר נישמתו לכפרים בסין, לכו לשופרסל.

אשתדל להחזיר תשובות לאחר כמה ימים בלבד ולא יותר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שארפ וסמסונג מייצרים מקררים.

אמנה (מה שקוראים בארץ "אמנה המזרח הרחוק")/אמקור, אפילו LG שראיתי בזמנו בארץ - מותגי מדבקה. אותו מקרר, מותג אחר.

ברור שמדובר אך ורק על אמנה תוצרת ארה"ב.

 

אני עם אמנה עם פריזר תחתון, אין שום רעש.

כנראה שוב שזה עניין של מזל. אשמח לקבל מספר דגם.

 

ExoduS, תודה על ההמלצה. כמו שאמרתי - מקרר קטן זו הקנייה הכי פחות מסוכנת אבל אחרי שגרתי 3 שנים עם מקרר שכזה בא לי קצת להשתדרג (במיוחד בפריזר בגודל נורמלי). חשבתי אפילו לקנות גם כזה וגם פריזר נפרד אבל זה לא משתלם. לגבי מחיר זול ביותר בזאפ - למה זה לא נחשב? זה הרי מחיר סגירת עסקה.

 

אגב, מי האדמין המשועמם שכל הזמן משנה את הכותרת?

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

לפעמים, זאפ היא רק פרסומת.

בפועל המוכר ינסה להתחמק מהמוצר, ימכור לך סיפורים שהוא לא במלאי ויציע חלופות.

אפילו לאחר הזמנה באינטרנט.

קרה לי בזמנו עם MP4 של 20 ג'גה שנסיתי לרכוש.

שוב, לא תמיד אבל קורה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תודה על הנכונות, ברכישות הבאות אבדוק מול החנות של אביך.

 

דרך אגב, בלי לפגוע אבל למה בכל החנויות הקטנות מנסים לדחוף לאנשים BELLERS? (זה מה שקרה כשחיפשתי לקנות מקרר)

הרי בלרס של היום זה לא מה שהיה פעם, כיום זה מוצר מדבקה באיכות "ככה ככה"(ואני נדיב) ובמחיר לא נמוך במיוחד .

אתה יכול להשוות את השירות שלהם לשירות של אלקטרה?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לחלוטין כן.

אלקטרה פשוט נהנת ממוניטין טוב יותר שמגיע ברובו מעולם המזגנים (למרות שתדיראן טובים יותר).

חוץ מזה אני לא דוחף כלום :)

רק אמרתי מה קניתי לעצמי.

תרצה אלקטרה תקבל אלקטרה.

בגלל זה אמרתי שאני מוכן לנסות להוריד מחיר לכל דגם שתרצו.

בקרוב אתחיל סוף סוף לעבוד על אתר לחנות, אז הכל יהיה הרבה יותר פשוט.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תראה, לרוב לחנות קטנה אין אינטרס למכור חברה מסויימת.

הרבה חברות (אם לא כולן) מנסות לשחד את החנויות והרשתות בעזרת הטבות שונות כמו סופש"ים ומוצרים חינם למרבים במכירות של המותג.

חנות קטנה גם ככה תתקשה להגיע ליעד המכירות לטובת ה"צ'ופר" ולכן תוותר עליו מראש.

המוכר ימליץ על המוצר הזול ביותר שיעשה את העבודה ויתאים לצרכן הספציפי.

כמובן שיש צרכנים שמעוניינים בחברה ספציפית לבלבד.

רשתות כמו שקם אלקטריק, מחסני חשמל, חשמל בסיטנאות וכו' שרדו את המשבר הכלכלי בהפסדים עצומים והודות לגב הכלכלי שלהן.

חנויות קטנות כמו של אבי שרדו הודות לגרעין לקוחות נאמן, מחירים נמוכים באופן עקבי, אמינות ויחס אישי.

נ.ב

שנה מלאה + שנתיים על מדחס בלבד.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לא כל המקררים של סמסונג הם עם בקרה דיגיטלית.

 

אני קניתי לפני חודשיים וחצי את המקרר הנ"ל: http://www.24online.co.il/products/54909

 

ללא בקרה דיגיטלית-אני מרוצה ממנו.

 

מקרר טוב שמקרר מעולה ושירות מעולה של סמליין.

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

נראה מקרר חביב אבל קצת חסר טעם. הוא עולה 3250 ש"ח (כדי לקבל אחריות מקורית ולא של יבואן מקבילי שנותן לכאורה רק שנת אחריות אחת) שזה לא הרבה יותר זול ממקרר "רגיל" שמציע 30-50% יותר נפח באותה צריכת חשמל. או שאני הולך על משהו קטן, זמני וזול (1300 ש"ח בערך) או שאני הולך עם משהו שישאר איתי שנים (4500-6000 ש"ח). האמצע נראה מיותר.



I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net


×
×
  • תוכן חדש...