Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש תחנת סונול בחולון שמוכרים את ה 98 ב 6.45 (אותו מחיר כמו 95)

 

הרבה רכבים ששמים 98 באים לתדלק בה (גם אימפרזות ואנשים שמבינים דבר מה במכוניות, מבינים שהדלק איכותי ולא זבל !)

 

השאלה שלי היא האם אני יכול לשים ברכב שלי (דייהטסו שרייד 97) אני יכול לשים 98 וזה לא יגרום נזק למנוע?

 

אם כן צריך לרוקן קודם את המיכל או שאפשר לשים על ה 95?

 

עזבו את הקטע שאני לא צריך ת 98, אם אני רוצה לשים זה בסדר ולא יהיה בלאגן במנוע?

 

זה יתרום להורדת צריכת הדלק או שישאר אותו דבר?

 

תודה :-)

פורסם

לא יגרום שום נזק.

למעשה לא יגרום שום שינוי אלא אם כן המנוע סובל כיום מצלצולים בעומס.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

6.45 אכן המחיר של 95 אני ממש בספק שה-98 בעל אותו מחיר.

באיזו תחנה מדובר?

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

אין שום סיבה להתשמש בדלק באוקטן גבוה לרכבים מהסוג הזה, חבל על הכסף.

 

תישאר עם 95 ומקסימום תתדלק בתחנה שאתה סומך על הדלק שמוכרים בה.

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
לא יגרום נזק, אבל אני ממש בספק שה-98 עולה כמו 95. נשמע מופרך. לך תדע, אולי זה פשוט 95 גם כן...

שלום.

לי דווקא לא נשמע מופרך בכלל.

בתחנת הדלק "פאי" בטבריה עילית,נמכרים שני סוגי הדלקים 95 - 98 באותו המחיר כבר שנים.ויותר מכך,בהנחה של 42 אגורות לליטר.

פורסם
6.45 אכן המחיר של 95 אני ממש בספק שה-98 בעל אותו מחיר.

באיזו תחנה מדובר?

 

תחנת סונול (לשעבר דור אלון) בכניסה לחולון מכיוון צומת חולון, גם אני התפלאתי שזה אותו מחיר

אבל מסתבר שהרבה מתדלקים שם את ה 98 בעיקר רכבים משופרים שצריכים את ה 98

 

מי שרוצה מוזמן לבקר ולנסות

פורסם

שאלתי פעם את מנהל התחנה (בהמשך לה"ק),איך הוא מסביר ש 95 ו 98 אותו המחיר?

הוא ענה שהוא קונה את שניהם באותו המחיר ולכן,כדי לעודד לקוחות לתדלק אצלו הוא לא מעלה את מחיר ה 98 אוקטן,

בניגוד לתחנות תדלוק אחרות שלדעתי גם רוכשות 95 ו 98 באותו המחיר,אך מעלות באופן משמעותי את המחיר ל 98.

ולמי שלא ידע:אין פיקוח מחירים על בנזין 98 אוקטן ועל סולר.

פורסם
מעבר ל-98 הינו בזבוז כסף ללא שום תועלת.

 

רצית להגיד ברכב הספציפי של פותח השרשור.

דייק בבקשה, אנשים עלולים לצתת אותך אחר כך בקונטקסטים אחרים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

שלום רב !

ברזילי התכוון כמובן ששימוש ברכבים מסויימים כגון , דיהטסו שרייד 97,ורכבים רבים אחרים שהמלצת היצרן היא 95 בלבד, שימוש באוקטן 98, יקר ומיותר, ואינו מוסיף מאומה לביצועי המנוע, לניקיון מערכת הדלק, או לשמירת חיי המנוע, כמו שרבים סוברים וטועים, מלבד שהדלק מזוקק בצורה שונה משאר האוקטנים, על מנת להתאים אותו לרכבים בעלי יחס דחיסה גבוה, 10.5 ומעלה, למניעת צלצולים והתלקחות עצמית לפני הזמן, אין שום יתרון בתדלוק אוקטן 98.

בברכת שנה טובה וחג שמח.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני דווקא תמיד בעד דלק בעל אוקטן גבוה ואם המחירים זהים או ההפרש זעום, לא צריכה להיות כלל דילמה.

 

שאר המידע קיים בפורום בדיוני עבר.

פורסם

שמתי היום ברכב שלי 30 ליטר...

 

נראה השבוע איך הוא יגיב, מה גם שבחודש הבא אני צריך לעשות טיפול 10K

 

תודה לכל העוזרים

 

שנה טובה וחג שמח לכולם !!!

×
×
  • תוכן חדש...