Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם לומר את האמת כל סיפורי האימה שאתם מספרים לגבי מחיקות מחשבים וכו' נשמעות אבסורדיות.

בכל תכנון בסיסי של מערכת ממוחשבת דואגים לתת מענה למצבים האלה. זה לא אמור להיות באחריות המשתמש לדעת את הדברים האלה ולהימנע מהם. למעט המקרה של טעינת תוכנה דרך מחשב (ששם אם נותק המתח בזמן צריבת ה-Flash אתה עשוי להיות בבעיה) לא אמורות להיות שום תופעות לוואי שנגרמות ע"י חיבור/ניתוק מצבר ולא משנה באיזה מצב.

 

זה נראה כאילו מי שמתכנן את המערכות האלו מאד לא מוכשר, וזה מפליא כיוון שחברות גדולות ומכובדות מתעסקות בזה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מניסיוני עם רכבי קונצרן VAG לא ניתקלתי אף פעם בבעיה כולשהי עקב ניתוק המצבר כאשר המפתח מחוץ לווי'ץ. במקרה הגרוע יש ללמד מחדש את מנגנון הרמת החלונות פעולה שמסתכמת ב-10 שניות.

 

ניתוק המצבר כאשר המפתח בסווי'ץ גורמת בכול הגולפים שאני מכיר להדלקות מנורת אזהרה של כריות אוויר.

 

החל מדגמי גולף דור 5 הרכב מצוייד במחשב בקרת חשמל או כוח (תרגום חופשי) כלומר כול מערכות החשמל כגון אורות/ווישרים ועוד...מנוטרים ובחלקם מפוקדים על-ידי המחשב שציינתי לכן תמיד יש להמתין כ-20 שניות לאחר כיבוי הרכב והוצאת המפתח מהסווי'ץ לפני שמנתקים את המצבר. בחלון הזמן הזה מחשב הרכב בתקשורת עם שאר המחשבים נכנס למצב SLEEP.

 

לא ניסיתי לנתק את המצבר כאשר המפתח נמצא בסווי'ץ במצב ON מכיוון שקיימת אזהרה שיש להוציא את המפתח מהסווי'ץ לפני ניתוק המצבר.

איזה כייף לי :)

פורסם

תעצור רגע ותעשה את מה שאני יגיד לך!!!

בלי לנתק מצברים ומבלי להגיע לחדר מיון.....

פשוט מאוד, תכבה את הרכב(להוציא מפתח מהסוויץ), תפתח את המכסה של מיכל הדלק, תסגור את המכסה, תדליק סוויץ.

זה אמור לפתור את הבעיה.

אצלי זה גם קרה פעם אחת ודיי נלחצתי, בהמלצת חבר עשיתי את הפעולות הללו וזה הסתדר מבלי להתערב מכנית.

 

בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...