Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שאחת מהנקודות תורפה הגדולות ביותר של הrsi היא ההגה כוח החשמלי שלא מתקשר בכלל. יצא לי הרבה פעמים להכנס לסיבוב או החלקה ולאבד מההגה את התחושה של הגלגלים, הכוונה היא שלכמה רגעים ההגה והגלגלים מאבדים את הקשר בניהם.

 

מעניין אותי לדעת אם יש איזשהו פתרון לבעיה הזאת? (לא משנה אם זה זול או יקר. לצורך תאורטי בלבד.)

 

האם גם ההגה של הקליאו 16v והוויליאמס סובל מאותה חולשה?

 

דניאל

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני חושב שאחת מהנקודות תורפה הגדולות ביותר של הrsi היא ההגה כוח החשמלי שלא מתקשר בכלל. יצא לי הרבה פעמים להכנס לסיבוב או החלקה ולאבד מההגה את התחושה של הגלגלים, הכוונה היא שלכמה רגעים ההגה והגלגלים מאבדים את הקשר בניהם.

 

מעניין אותי לדעת אם יש איזשהו פתרון לבעיה הזאת? (לא משנה אם זה זול או יקר. לצורך תאורטי בלבד.)

 

האם גם ההגה של הקליאו 16v והוויליאמס סובל מאותה חולשה?

 

דניאל

 

הגה חשמלי? :shock:

פורסם
אני חושב שאחת מהנקודות תורפה הגדולות ביותר של הrsi היא ההגה כוח החשמלי שלא מתקשר בכלל. יצא לי הרבה פעמים להכנס לסיבוב או החלקה ולאבד מההגה את התחושה של הגלגלים, הכוונה היא שלכמה רגעים ההגה והגלגלים מאבדים את הקשר בניהם.

 

מעניין אותי לדעת אם יש איזשהו פתרון לבעיה הזאת? (לא משנה אם זה זול או יקר. לצורך תאורטי בלבד.)

 

האם גם ההגה של הקליאו 16v והוויליאמס סובל מאותה חולשה?

 

דניאל

 

:screwy:

ברור לך שאתה מרים להנחתה , לא ככה?

פורסם
אני חושב שאחת מהנקודות תורפה הגדולות ביותר של הrsi היא ההגה כוח החשמלי שלא מתקשר בכלל. יצא לי הרבה פעמים להכנס לסיבוב או החלקה ולאבד מההגה את התחושה של הגלגלים, הכוונה היא שלכמה רגעים ההגה והגלגלים מאבדים את הקשר בניהם.

 

מעניין אותי לדעת אם יש איזשהו פתרון לבעיה הזאת? (לא משנה אם זה זול או יקר. לצורך תאורטי בלבד.)

 

האם גם ההגה של הקליאו 16v והוויליאמס סובל מאותה חולשה?

 

דניאל

 

 

מה לא בסדר בתמונה?????

 

 

 

רון.

-אם הוא מתקשר, אולי לא בא לו? אני לא הייתי מחכה אלא ממשיך הלאה... יש הרבה דגים בים...-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

ההגה בRSI הידראולי אך המשאבה הינה משאבה חשמלית ולא כזו שמיסתובבת ע"י רצועה למנוע כמקובל .

אגב בקרסו עלות של משאבה כזו+מיכל המילוי שמשודך לה הינו 3500 ש"ח+מע"מ :x .

עכבר העיר

פורסם
ההגה בRSI הידראולי אך המשאבה הינה משאבה חשמלית ולא כזו שמיסתובבת ע"י רצועה למנוע כמקובל .

אגב בקרסו עלות של משאבה כזו+מיכל המילוי שמשודך לה הינו 3500 ש"ח+מע"מ :x .

 

אז מסתבר שלא טעיתי לגמרי... :wink:

 

דניאל

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...