Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

ברשותי מאזדה 323 סדאן נפח מנוע 1600 עם קרבורטור (מודל 92).

לאחרונה אני נתקל בבעיות של טורים גבוהים בעמידה לאחר נסיעה (נע בין 2000 ל-3000 סל"ד). אם אני ממשיך לנסוע זה בד"כ משתחרר.

בבדיקה של כבל הגז והמצערת הם נראו תקינים (לא תפוסים) ומוסכניק אמר לי לגשת למכון קרבורטורים.

בביקור במכון נאמר לי שצריך שיפוץ של הקרבורטור.

מאחר ואני בן אדם של עשה זאת בעצמך, ערכתי כמה מחקרים על פירוק והרכבת קרבורטור, החלטתי לפרק לנקות ולהחליף אטמים בעצמי (גם עלות שיפוץ של 450 ש"ח נראתה לי קצת מוגזמת).

תוך כדי פירוק הקרבורטור צילמתי את שלבי העבודה כדי שאדע לשחזר את צעדיי ובזמן ההרכבה באמת התמונות עזרו(אשמח לעלות אותם אם תרצו).

לצערי, בסוף ההרכבה (עדיין לא הרכבה לרכב) שמתי לב שעל הציר של המצערת וממש בצמוד אליה יושבת חתיכת מתכת עם בורג (אני חושב בורג אוויר בסרק) שאני לא יודע לאן לחבר אותה (אני חושב שהיא אמורה להתחבר לצ'וק האוטומטי אבל אין עוד מנופים פנויים. כולם כבר חוברו). את התמונות של הבורג אני אעלה בהמשך, בינתיים אשמח אם תוכלו לענות לפי התיאור.

פורסם

עוד זויות של אותו בורג:

http://img140.imageshack.us/i/s7300608small.jpg

http://img297.imageshack.us/i/s7300612small.jpg

 

אני חושד שהחלק הבא אולי קשור (יכול להיות שהוא צריך להיות בזוית שונה ומחובר לאותה מתחת משוחררת?):

http://img215.imageshack.us/i/s7300609small.jpg

http://img193.imageshack.us/i/s7300610smallwithmarks.jpg

פורסם
עוד זויות של אותו בורג:

http://img140.imageshack.us/i/s7300608small.jpg

http://img297.imageshack.us/i/s7300612small.jpg

 

אני חושד שהחלק הבא אולי קשור (יכול להיות שהוא צריך להיות בזוית שונה ומחובר לאותה מתחת משוחררת?):

http://img215.imageshack.us/i/s7300609small.jpg

http://img193.imageshack.us/i/s7300610smallwithmarks.jpg

שלום רב !

שלח את התמונות שוב, לא ניתן לצפות בהם בגלל שגיאה מספר 404.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...