Jump to content

idanvi

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של idanvi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי, התמונות הקודמות: http://img297.imageshack.us/i/s7300612small.jpg/ http://img193.imageshack.us/i/s7300610smallwithmarks.jpg/ http://img140.imageshack.us/i/s7300608small.jpg/ http://img215.imageshack.us/i/s7300609small.jpg/ אלה תמונות שעכשיו צילמתי: http://img168.imageshack.us/i/s7300618small.jpg/ http://img181.imageshack.us/i/s7300617small.jpg/ http://img406.imageshack.us/i/s7300616small.jpg/
  2. עוד זויות של אותו בורג: http://img140.imageshack.us/i/s7300608small.jpg http://img297.imageshack.us/i/s7300612small.jpg אני חושד שהחלק הבא אולי קשור (יכול להיות שהוא צריך להיות בזוית שונה ומחובר לאותה מתחת משוחררת?): http://img215.imageshack.us/i/s7300609small.jpg http://img193.imageshack.us/i/s7300610smallwithmarks.jpg
  3. תמונה ראשונה בה רואים שאין חיבור של מנוף: http://img524.imageshack.us/img524/2870/s7300607smallwithmarks.jpg אני אעלה את שאר התמונות בקרוב
  4. שלום לחברי הפורום, ברשותי מאזדה 323 סדאן נפח מנוע 1600 עם קרבורטור (מודל 92). לאחרונה אני נתקל בבעיות של טורים גבוהים בעמידה לאחר נסיעה (נע בין 2000 ל-3000 סל"ד). אם אני ממשיך לנסוע זה בד"כ משתחרר. בבדיקה של כבל הגז והמצערת הם נראו תקינים (לא תפוסים) ומוסכניק אמר לי לגשת למכון קרבורטורים. בביקור במכון נאמר לי שצריך שיפוץ של הקרבורטור. מאחר ואני בן אדם של עשה זאת בעצמך, ערכתי כמה מחקרים על פירוק והרכבת קרבורטור, החלטתי לפרק לנקות ולהחליף אטמים בעצמי (גם עלות שיפוץ של 450 ש"ח נראתה לי קצת מוגזמת). תוך כדי פירוק הקרבורטור צילמתי את שלבי העבודה כדי שאדע לשחזר את צעדיי ובזמן ההרכבה באמת התמונות עזרו(אשמח לעלות אותם אם תרצו). לצערי, בסוף ההרכבה (עדיין לא הרכבה לרכב) שמתי לב שעל הציר של המצערת וממש בצמוד אליה יושבת חתיכת מתכת עם בורג (אני חושב בורג אוויר בסרק) שאני לא יודע לאן לחבר אותה (אני חושב שהיא אמורה להתחבר לצ'וק האוטומטי אבל אין עוד מנופים פנויים. כולם כבר חוברו). את התמונות של הבורג אני אעלה בהמשך, בינתיים אשמח אם תוכלו לענות לפי התיאור.
×
×
  • תוכן חדש...