Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודש וחצי התחילו בעיות בסאבים רוקפורד p3 שלי

העוצמה בהם ירדה ובהדרגה גם כל השמיעה במערכת.

חיפשתי מתקין טוב שינסה לראות מה הבעיה ומה אפשר לעשות עם זה.

חלק טענו שזאת הקופסה של הסאבים חלק טענו שזה כיוון מחדש.

מתוך ההמלצות שהיו כאן הפנו אותי ליחיאל מעפולה מאפי 4x4

הכרתי הרבה מתקינים בעפולה ולא שמעתי על מישהו מקצועי.

יצרתי קשר עם יחיאל וקבענו להפגש ביום רביעי אחה"צ.

יחיאל בדק את המערכת ואכן נטה לקבל את העובדה שהקופסה של הסאבים לא מתאימה

אבל גם חשד שמשהו בחיבור של הפלוס לבית הפיוזים לא נכון ושצריך לחבר אותו למצבר ישירות.

בסופו של דבר המליץ על שדרוג חשמלי ובדיקה ע"י מצבר גיבוי.

ביום ראשון בבוקר הגעתי ליחיאל שהתפנה מהעיסוקים האחרים ונתן תשומת לב מלאה .

בבדיקת החשמל יחיאל גילה שהתופסן של הפלוס היה רפוף לגמרי ומנותק מהחוט.

אחרי חיבור מצבר גיבוי וחיבור הפלוס ישירות למצבר חזרה העוצמה לסאבים ולמערכת .

יחיאל המליץ גם על בידוד של second skin בדלתות הקדמיות ושדרוג של מיקום הטוויטרים.

במשך 7 שעות יחיאל עבד על הרכב והרבה זיעה נשפכה שם.

יחיאל נשאר גם אחרי שעות העבודה המקובלות ולא נתן לי לעזוב בלי שבדק את

תקינות המערכת לפרטי פרטים (בידוד המספר מאחורה חיזוק חוטים ועוד)

והתוצאה פשוט מהממת. בתור אחד שחובב מערכות סאונד של 14 שנה יצאתי מרוצה מאוד.

 

תודה רבה רבה ליחיאל מכל הלב ואין לי שום ספק שאחזור אליו לשדרוגים עתידיים.

 

תודה רבה ליחאל מכל הלב על ההשקעה והמאמץ

פורסם

מתקין טוב, הכל טוב

 

חבל שלא שומעים מיחיאל בזמן האחרון, דרישת שלום חמה לגבר גבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מתקין טוב, הכל טוב

 

חבל שלא שומעים מיחיאל בזמן האחרון, דרישת שלום חמה לגבר גבר.

 

טוב?! אני הייתי אומר מתקין על, ושם אותו בידיוק באותו מקום ובאותה רמה ובאותו מעמד (כאן בפורום) עם יוסי .

פורסם

יחיאל מתקין מצוין ויש לו המון לקוחות מרוצים ואי אפשר לקחת זאת ממנו והשרשור הזה הוא דוגמא לכך.

להשוות אותו ליוסי ? ממש לא . עם כל הכבוד. רמת ההתקנות ברמת קצה שיוסי עושה גדולה עשרות מונים ממה שיחיאל עושה . הם בכלל לא באותה קטגוריה של השוואות.

אין ספק שיחיאל הוא מהמומלצים ביותר באיזור הצפון , אך אם מסתכלים על איזור המרכז , שם זה סיפור אחר עם כמות לקוחות וציוד שונים לגמרי.

פורסם

בבקשה תפסיקו עם ההשוואות בין מתקינים.

 

זה כמו להשוות בין מוראל לפוקל בחלק מהמקרים וזה ברוב המקרים לא בר השוואה.

 

יוסי מתקין עם נסיון אדיר ויש לו את הנישה שלו, הסגנון שלו ומן הסתם המוניטין שלו.

 

ליחיאל יש את הגישה שלו להתקנה ואת הראיה האישית שלו בסאונד וגם לו יש מוניטין שהולך לפניו.

 

מי שמתחבר לעבודות של יוסי - זכה במתקין מעולה.

מי שמתחבר לעבודות של יחיאל - זכה במתקין מעולה.

 

דבר אחד אפשר להגיד על שניהם - אנשים מהרמה הגבוהה ביותר שהפורום הזה אי פעם ידע ויידע.

 

אני מרשה לעצמי להעלות את השם עופר רוטמן באותה הנימה.

 

די! אני אומר לכם שחוץ מלעורר כעס ותסכול - ההשוואות האלו לא מועילות לכלום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
יחיאל מתקין מצוין ויש לו המון לקוחות מרוצים ואי אפשר לקחת זאת ממנו והשרשור הזה הוא דוגמא לכך.

להשוות אותו ליוסי ? ממש לא . עם כל הכבוד. רמת ההתקנות ברמת קצה שיוסי עושה גדולה עשרות מונים ממה שיחיאל עושה . הם בכלל לא באותה קטגוריה של השוואות.

אין ספק שיחיאל הוא מהמומלצים ביותר באיזור הצפון , אך אם מסתכלים על איזור המרכז , שם זה סיפור אחר עם כמות לקוחות וציוד שונים לגמרי.

 

נו..באמת זה כבר ממש שטויות אם היית בא פעם אחת למפגשים בצפון והייתה רואה איזה עבודות יחיאל יודע לעשות לא הייתה מדבר ככה.

אם יחיאל לא מעלה כול עבודת פיבר/התקנה שלו לפורום זה לא אומר שהוא פחות טוב אלה זה אומר לאנשים כמוך שהם פשוט לא ראו מספיק ולא יודעים על מה הם מדברים ולכן הם רושמים דברים בלי ביסוס.

אתה משווה מרכז לצפון תאמין לי אני ראיתי התקנות שבאו מהמרכז שממש לא קרצו לי ברמת העבודה שלהם וביחס למחיר שהלקוח שילם, אז אנא מימך בצפון כמו במרכז יש מתקינים ויש מתקינים אין אחד שהוא הכי טוב.

אחרי ששמעתי מספר מערכות במרכזהבנתי שבמרכז יותר אוהבים" יפה" מאשר "נשמע טוב" כמובן שאני לא מכליל את כולם כי יש גם אנשים במרכז עם מערכות נהדרות.

פורסם
נו..באמת זה כבר ממש שטויות אם היית בא פעם אחת למפגשים בצפון והייתה רואה איזה עבודות יחיאל יודע לעשות לא הייתה מדבר ככה.

ראיתי עבודות של יחיאל , ראיתי גם תמונות ממפגשים בצפון. אין שם שום דבר מיוחד שאין במקומות אחרים. צא מהסרט שלך.

אם יחיאל לא מעלה כול עבודת פיבר/התקנה שלו לפורום זה לא אומר שהוא פחות טוב אלה זה אומר לאנשים כמוך שהם פשוט לא ראו מספיק ולא יודעים על מה הם מדברים ולכן הם רושמים דברים בלי ביסוס.

מה לעשות שלא ראיתי עבודות שלו שהם וואו . כנראה שהוא מתקין לאנשי מוסד בלבד שכן לא רואים אותם ולא שומעים עליהם . אולי זה המצב ואני לא יודע. :wink:

אתה משווה מרכז לצפון

בודאי , מדובר במפגשים עם נפח מערכות גדול בהרבה עם טווח רמת התקנות וציוד שאין בצפון בין אם תרצה ובין אם לא.

תאמין לי אני ראיתי התקנות שבאו מהמרכז שממש לא קרצו לי

אני אגדיל ואומר שאני ראיתי התקנות מהמרכז שאמרתי שצריך לחתוך למתקין את האצבעות . אז מה ? :-P

אז אנא מימך בצפון כמו במרכז יש מתקינים ויש מתקינים אין אחד שהוא הכי טוב.

אני חולק עליך , במרכז , בתי התקנות כמו של שמעון או יוסי זה דברים שאין בצפון , וגם אין צורך שיהיה בצפון כי רוב ההתקנות לא מתבצעות שם , טבעי שהמרכז יהיה במרכז . בדיוק כמו כל בתי עסק שהמרכז והעיקר הוא במרכז. זה לא רק במתקיני אודיו הרי.

 

תשובות בכחול.

פורסם

יהירות שכזו לא ראיתי מזמן.

 

אם היו מחזירים את כל הערים מסביב לגוש דן ומשאירים לך סניף של בלוקבאסטר ליד הבית, כנראה שלא היית יודע בכלל שהמדינה שלך נהיתה קטנה יותר.

 

חבל...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא היית הרי בצפון ראית רק תמונות אז למה אתה עדיין כתוב? הרי אין לך עדיין שום ביסוס.

לא ראית את כול העבודות של יחיאל ,אז למה אתה עדיין כותב?

לא הייתה באף מפגש בצפון ולא הכרת את קהילה פה בצפון כי אם הייתה מכיר הייתה יודע שיש פה אנשים כמו יאירק,יחיאל,ועוד חברים שרמת הידעה שלהם דיי גבוה.

אני הרכבתי מערכת בחצי עלות וביעילות שנשמעת הרבה יותר טוב מאנשים שהשקיעו עשרות אלפי שקלים וזה עדיין נשמע "חצי כוח" כי במרכז יש יותר אנשים שיש להם הרבה כסף אבל כמות הידע שלהם קטנה הם מעדיפים לקנות וישר לשדרג בלילנצל את המוצר שיש להם ביד.

רב להזכיר לך שהמפגשים ומאורגנים הגדולים בכלל התחילו בצפון לפני כ5שנים(הרבה לפני שקראת או רשמת פה בפורום לדעתי) אז החברה מהמרכז הרימו את כפפה והחליטו להפסיק את המפגשים המצומצמים שהיו להם וגם אירגנו להם מפגש מרכז מאורגן כמו בצפון,קצת היסטוריה של הפורום ידידי תעשה חיפוש ותיראה שהיו גם תחרויות SPL ומפגשים גדולים ומאורגנים.

אז אנא מימך כול הודעה חסרת ביסוס שלך על הצפון רק יוצרת עומס על השרת.

פורסם

"נו..באמת זה כבר ממש שטויות אם היית בא פעם אחת למפגשים בצפון והייתה רואה איזה עבודות יחיאל יודע לעשות לא הייתה מדבר ככה.

ראיתי עבודות של יחיאל , ראיתי גם תמונות ממפגשים בצפון. אין שם שום דבר מיוחד שאין במקומות אחרים. צא מהסרט שלך.

אם יחיאל לא מעלה כול עבודת פיבר/התקנה שלו לפורום זה לא אומר שהוא פחות טוב אלה זה אומר לאנשים כמוך שהם פשוט לא ראו מספיק ולא יודעים על מה הם מדברים ולכן הם רושמים דברים בלי ביסוס.

מה לעשות שלא ראיתי עבודות שלו שהם וואו . כנראה שהוא מתקין לאנשי מוסד בלבד שכן לא רואים אותם ולא שומעים עליהם . אולי זה המצב ואני לא יודע. :wink:

אתה משווה מרכז לצפון

בודאי , מדובר במפגשים עם נפח מערכות גדול בהרבה עם טווח רמת התקנות וציוד שאין בצפון בין אם תרצה ובין אם לא.

תאמין לי אני ראיתי התקנות שבאו מהמרכז שממש לא קרצו לי

אני אגדיל ואומר שאני ראיתי התקנות מהמרכז שאמרתי שצריך לחתוך למתקין את האצבעות . אז מה ? :razz:

אז אנא מימך בצפון כמו במרכז יש מתקינים ויש מתקינים אין אחד שהוא הכי טוב.

אני חולק עליך , במרכז , בתי התקנות כמו של שמעון או יוסי זה דברים שאין בצפון , וגם אין צורך שיהיה בצפון כי רוב ההתקנות לא מתבצעות שם , טבעי שהמרכז יהיה במרכז . בדיוק כמו כל בתי עסק שהמרכז והעיקר הוא במרכז. זה לא רק במתקיני אודיו הרי.

תשובות בכחול."

 

שמע ללא ספק אתה צודק והמגוון המוצרים רחב אצלכם הרבה יותר והתתקנות הרבה יותר אסטיות, הרי אצלינו בצפון הרחוק עדיין רוב האנשים רוכים על כרכרה וסוס ואתה יודע איך זה לא בידוק מסתדר עם מערכת.

ודי קשה לחזק מערכות חשמל של לאדה שנות 84-89 שנחנשבות ממכוניות הפאר בצפון.

ביום שיהיה לי כרכרה עם מזגן כדי להגיע למרכז אני יבוא ויתרם מהמכויות המעופפות שיש לכם מהבתים עם המעליות ועוד כל מני מפלאי הטכנולוגיה.

טוב אני חייב לזוז הזמן שלי קצר אין לי אינטרנט בבית אני כותב מהספריה העירונית.

 

ובאמת מילה טובה על יחיאל.

מתקין מצויין בעל אוזן קשבת והכי חשוב ממשיך להשיקע ולעזור ללקוח גם אחרי שבוצעה ההתקנה והכסף שולם.

שירות מדהים! וכן ניתן גם קרדיט לאפי בעל המקום.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...