Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לאוזניות איכותיות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם השבוע אני טס להודו ואני חייב לקנות אוזניות לנגן שלי ( שמעתי שזה חובה לקחת נגן להודו)

מישהו יכול להמליץ לי על אוזניות כפתור כאלה שכן נכנסות לאוזן שיהיו איכותיות ושלא יעבור את ה150 ש"ח

תודה לכל העוזרים!

פורסם

http://www.kilombo.co.il/default.asp?catid={1AB7ABED-9593-4D08-83B4-5FC0743B4EFC}&details_type=1&itemid={63B63B68-4ACF-47B8-947E-A1C150240BA7}

 

מקסימום אוזניות - מינימום כסף.

 

אני לא מצליח לחשוב על שום אוזניות כפתור שמתחרות או קרובות אליהן בכלל.

(הן בד"כ עולות יותר - וזו מהדורה מיוחדת בגלל האריזה שעולה משמעותית פחות)

 

מכיוון שהלינק יצא מחורבש קצת - סנהייזר CX300 2 בקילומבו - 155 ש"ח

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני מאמין שאפשר למצוא את אותם אוזניות בזול יותר בחנות אחרת.

קילומבו יקרנים, לא פעם ערכתי סקר שוק וגיליתי את זה במיוחד שמדובר בציוד הגברה ביתי, אבל מה השירות שלהם מעולה אני נהנה ממנו והמוכרים בחנות גם נורא אדיבים ובקיאים בתחום. (מניסיון ארוך טווח בסניף חיפה הדר)

פורסם
http://www.kilombo.co.il/default.asp?catid={1AB7ABED-9593-4D08-83B4-5FC0743B4EFC}&details_type=1&itemid={63B63B68-4ACF-47B8-947E-A1C150240BA7}

 

מקסימום אוזניות - מינימום כסף.

 

אני לא מצליח לחשוב על שום אוזניות כפתור שמתחרות או קרובות אליהן בכלל.

(הן בד"כ עולות יותר - וזו מהדורה מיוחדת בגלל האריזה שעולה משמעותית פחות)

 

מכיוון שהלינק יצא מחורבש קצת - סנהייזר CX300 2 בקילומבו - 155 ש"ח

 

 

לא הבנתי, בגלל שהאריזה היא מקרטון ולא פלסטיק זה עולה כמעט 150 ש"ח פחות ?

נשמע תמוה, מאוד !

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

×
×
  • תוכן חדש...