Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי

בזמן האחרון אני מוצא את עצמי פותח הרבה דיונים על מאזדה 3,אך הפעם בדילמה רצינית

 

מאז רכשנו את המאזדה 3 הדגם היוצא,לא מפסיקים להגיד לנו שזו טעות שרכשנו רכב מדגם יוצא

 

(חשוב לציין כבר אי אפשר לשנות את זה לדגם החדש)

 

לכן אני פונה אליכם המומחים,חד משמעית האם עשיתי טעות?טעות חמורה?או שבכלל לא עשיתי טעות?

 

תודה,ולילה טוב

פורסם

היום פגשתי את אחותה של אשתי ( את אשתי אני מכיר כ 5 שנים ומהניסיון יש לה שם טוב אמינות וביצועים לא רעים )

האחות יותר צעירה , אבל קצת יותר רחבה , נראה לי שהיא יותר רכה .

 

אני בדילמה - להשאר עם הראשונה או לעבור לשניה ( סתם מחשבות )

 

אני יודע שזה יעלה כסף , אבל אני מוכן לספוג את זה :wink:

 

הבעיה יש להן גם בת-דודה ואחות יותר צעירה ( ראיתי תמונות לידה ) האמורות להגיע ארצה בחצי שנה הקרובה .

 

כך שאם אני אתרגש ואתחתן עם הצעירה , נראה שאני אפסיד את הבת-דודה והאחות היותר צעירה - לא .

 

עזרו לי ביעוץ מהר - אני די מבוגר , והמחשבות שאני מפסיד משהו , לא נותנות לי לישון ( נכתב ב 4:45 )

 

זה מזכיר לי דיון ביעוץ רכב - להחליף או לא במודל חדש יותר -

http://www.carsforum.co.il/vb/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=2206876

 

אייל . ( האמור לעיל נכתב בלשון ( בעצם נכתב במקלדת ) והשעה המאוחרת השפיעה קלות )

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
היום פגשתי את אחותה של אשתי ( את אשתי אני מכיר כ 5 שנים ומהניסיון יש לה שם טוב אמינות וביצועים לא רעים )

האחות יותר צעירה , אבל קצת יותר רחבה , נראה לי שהיא יותר רכה .

 

אני בדילמה - להשאר עם הראשונה או לעבור לשניה ( סתם מחשבות )

 

אני יודע שזה יעלה כסף , אבל אני מוכן לספוג את זה :wink:

 

הבעיה יש להן גם בת-דודה ואחות יותר צעירה ( ראיתי תמונות לידה ) האמורות להגיע ארצה בחצי שנה הקרובה .

 

כך שאם אני אתרגש ואתחתן עם הצעירה , נראה שאני אפסיד את הבת-דודה והאחות היותר צעירה - לא .

 

עזרו לי ביעוץ מהר - אני די מבוגר , והמחשבות שאני מפסיד משהו , לא נותנות לי לישון ( נכתב ב 4:45 )

 

זה מזכיר לי דיון ביעוץ רכב - להחליף או לא במודל חדש יותר -

http://www.carsforum.co.il/vb/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=2206876

 

אייל . ( האמור לעיל נכתב בלשון ( בעצם נכתב במקלדת ) והשעה המאוחרת השפיעה קלות )

חזק:-)

כבר קנית מה זה משנה,אתה בעצמך אמרת שאין אפשרות להחזיר את הגלגל אחורה,טעות? כן,אבל לא משהו שישנה לך את החיים,קח הכל בפרופורציה בחיים.

פורסם

החופש הגדול בעיצומו , שווה לשקול נעילה של הנושא הנ"ל..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...