Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להיפך.סתם היתה לי תחושת בטן ורציתי לראות אם היא נכונה.

 

סליחה על ההטרדה,אבל אם כבר אני שואל אז אני שואל - פוקוס שלך? /הורים?/ליסינג?/ליסינג שנמצאת ברשות ההורים?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

בבקשה גלעד- שתף אותי.

 

מה עשיתי לאיזה בחור בתול? ואיך לעזאזל זה קשור לחתימה שלי.

 

ואני לא קוטל.אני שואל שאלות רלוונטיות .זה לא קטע של קטילה. סתם מעניין אותי לדעת מי באמת מבין על מה הוא מדבר ומי מתגלה במציאות כאיזה ילד חנאן פוסט צבא שנוסע על האוטו של ההורים ומחלק עצות.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
בבקשה גלעד- שתף אותי.

 

מה עשיתי לאיזה בחור בתול? ואיך לעזאזל זה קשור לחתימה שלי.

 

ואני לא קוטל.אני שואל שאלות רלוונטיות .זה לא קטע של קטילה. סתם מעניין אותי לדעת מי באמת מבין על מה הוא מדבר ומי מתגלה במציאות כאיזה ילד חנאן פוסט צבא שנוסע על האוטו של ההורים ומחלק עצות.

 

קראת לי? :oops:

 

:twisted::twisted::lol:

פורסם

להיפך.אני לא זועם.אני אפילו במצב רוח מרומם משהו... באמת שלא ברור לי מה הקשר לחתימה שלי.זו בדיחה .לא היית שם למרבה הצער. ראינו במפגש משטרה.כל המגרש ראה אותה.הם הגיעו עם סירנות ובלגאן.ורק אחרי שהם הלכו מישהו התחיל לצעוק בהיסטריה "מנאייק!! מנאייק!!" כאילו שאף אחד לא ראה ניידת עומדת במרכז החניון עם צ'קלאקות ובלגאן.כאילו...מה זה כאן,מהיר ועצבני? עולם הרייסים?

 

שנית- אני מת לדעת,בשם כל מה שקדוש,אחת ולתמיד-מי הם האנשים שעומדים מאחורי כל עצות האחיתופל האלה.מי הם המנמיכים ומיהם בעלי הניסיון העשיר שמייעצים בצורה כל כך חופשית ונחרצת ומחזיקים בכאלה דעות איתנות ונחרצות.

 

לכן באמת שבא לי לדעת מיהו ידידנו FBI ,על איזו ספורטיבית הוא נוסע (הבנתי מצורת הכתיבה שזה רחוק ממנו כמו שהשמוק שלי רחוק מפי הטבעת של דידי מנוסי) האם יש בכלל רכב בבעלותו והכי חשוב-בן כמה הוא (הניסיון..הניסיון....).

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

כן....עברו 15 דקות תמימות (עידכנתי!!) ואנחנו ממתינים בכיליון עיניים לתשובה ממשרדי FBI.

 

(כן.אני רואה שאתה בפורום)

 

בבקשה-תוכיח לי שאני טועה.תאמין לי שאני אהיה הראשון שיודה בטעות.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

תומר אני חשבתי שאתה נחמד ושאנחנו רק חלוקים קצת אבל אתה מתגלה כלא נחמד משהו.

וכן אני בן21 פוסט צבא ואין לי מכונית ספורטיבית אתה לא חייב להסכים איתי ואני גם מעדיף שלא כך הכל נעשה יותר מעניין אבל לא שזה נכנס לפסים אישים אני חושב שזה לא במקום.

ולא מנמיכים מכונית בשביל היופי מבין גדול שכמותך.

פורסם

אדם שנותן עיצות אחיתופל הוא ככל הנראה לא אדם מבין.

הבחור אני משער נושק לגיל 20, נוהג על פוקוס (כך הוא טען) של ההורים כפי הנראה (אני מנחש), והוא מרוב קריאה פה בפורום הפך ל"מבין" עניין.

 

תומר, יש במפרץ חיפה מקום די סבבה ,יש שם אחלה שתייה (בירות מעולות תוצרת חוץ ותופינים אחרים), דבר איתי ונסגור על איזו שבת ,הפעם אני אבוא עם הראלי. :lol:

 

נ.ב.

 

איזה מוג לב גנב לי את הסמל מהאוטו, לשמחתי אין "סימני זיהוי".

אין לי זרג לשים סמל חדש ואני שוקל לעשות החלקה של המכסה המנוע ,כלומר לעשות "דיבג'"

ולהחליק ע"י פחחות את כל הקנט של המכסה מנוע, מה אתם אומרים?

מישהו יכול לעשות קומבינה של פוטושופ על מנת שאני אוכל להתרשם?\

 

תודה. 8)

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

1 תודה. ידעתי שאני צודק.לא ידעתי כמה.

 

2 זה לא אישי.זה פשוט מעצבן.

 

3תתפלא.בטיונינג יש 2 קטגוריות-גם בתחרויות (אני משער שאת זה אתה יודע-הרי קנית PGTI פעם בקיוסק)

 

הראשונה נקראת MODDING (כוח) והשניה STYLING (עיצוב).יש גם ICE (סטריאו)

 

 

את הקטגוריה של STYLING מובילות חברות כמו DETEC בגרמניה,SCANDAL בספרד PHAROH בצרפת וECOSSE בבריטניה.

 

את הקטגוריה של TUNING (שזה מה שאני ואתה הכי אוהבים) מובילות חברות כמו LOTEC וABT בגרמניה,FORZA באיטליה ,ASTRAL בספרד (אני לא מבין הרבה-אבל ישבתי אצלם חצי יום והוצאתי שם כמעט 8000 שקלים וכמעט שלא עברתי במכס) ,שלל חברות בריטיות

BURTON לפורד,GMC ו PCM לפיז'ו,ELIA ו GORTMAN לרנו,NEMESIS לניסאן,TRD לטויוטה,AUTODELTA לאלפא,VAN AKEN לפיאט וכו וכו וכו.הרשימה ארוכה ומתישה.

 

מכוניות אכן מונמכות לשם יופי.במיוחד בתחרויות בהן גובה משחק תפקיד (כמו GTI INTERNATIONAL לפולקסוואגן או GTI BASH לפיז'ו או VAUXBASH לאופל...הרי את כל זה אתה גם ככה יודע).

בתחרויות כאלה משתמשים בקפיצי הנמכה ייעודיים שמנמיכים את האוטו עד 100 מ"מ (!!!) של חברות שמתמחות בתחום - כמו SELEX הצרפתית או TRAXX הגרמנית.

 

לקפיצים כאלה אין אפילו תקן TUV (אני יודע.אלה דברים שאתה יודע) כך שהם משמשים רק לתחרויות יופי.

 

וזהו.תודיע לי אם אתה מקבל מההורים את הפוקוס.נלך לשתות משהו ואני אסביר לך על מה מדובר.

 

גילעד-שבת אני בא בכל מקרה-אנחנו נוסעים לעכו לטייל קצת אם יהיה מזג אויר יפה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
1 תודה. ידעתי שאני צודק.לא ידעתי כמה.

 

2 זה לא אישי.זה פשוט מעצבן.

 

3תתפלא.בטיונינג יש 2 קטגוריות-גם בתחרויות (אני משער שאת זה אתה יודע-הרי קנית PGTI פעם בקיוסק)

 

הראשונה נקראת MODDING (כוח) והשניה STYLING (עיצוב).יש גם ICE (סטריאו)

 

 

את הקטגוריה של STYLING מובילות חברות כמו DETEC בגרמניה,SCANDAL בספרד PHAROH בצרפת וECOSSE בבריטניה.

 

את הקטגוריה של TUNING (שזה מה שאני ואתה הכי אוהבים) מובילות חברות כמו LOTEC וABT בגרמניה,FORZA באיטליה ,ASTRAL בספרד (אני לא מבין הרבה-אבל ישבתי אצלם חצי יום והוצאתי שם כמעט 8000 שקלים וכמעט שלא עברתי במכס) ,שלל חברות בריטיות

BURTON לפורד,GMC ו PCM לפיז'ו,ELIA ו GORTMAN לרנו,NEMESIS לניסאן,TRD לטויוטה,AUTODELTA לאלפא,VAN AKEN לפיאט וכו וכו וכו.הרשימה ארוכה ומתישה.

 

מכוניות אכן מונמכות לשם יופי.במיוחד בתחרויות בהן גובה משחק תפקיד (כמו GTI INTERNATIONAL לפולקסוואגן או GTI BASH לפיז'ו או VAUXBASH לאופל...הרי את כל זה אתה גם ככה יודע).

בתחרויות כאלה משתמשים בקפיצי הנמכה ייעודיים שמנמיכים את האוטו עד 100 מ"מ (!!!) של חברות שמתמחות בתחום - כמו SELEX הצרפתית או TRAXX הגרמנית.

 

לקפיצים כאלה אין אפילו תקן TUV (אני יודע.אלה דברים שאתה יודע) כך שהם משמשים רק לתחרויות יופי.

 

וזהו.תודיע לי אם אתה מקבל מההורים את הפוקוס.נלך לשתות משהו ואני אסביר לך על מה מדובר.

 

גילעד-שבת אני בא בכל מקרה-אנחנו נוסעים לעכו לטייל קצת אם יהיה מזג אויר יפה.

 

NAME DROPPER :mm_tongu: :mm_tongu: :mm_tongu: :roflmao::screwy:

פורסם
"

ולהחליק ע"י פחחות את כל הקנט של המכסה מנוע, מה אתם אומרים?

מישהו יכול לעשות קומבינה של פוטושופ על מנת שאני אוכל להתרשם?\

 

תודה. 8)

 

תבקש שמישהו יעלה את זה -יש כאן היכנשהוא תמונות של האוטו שלי מהתקופה שהיה דיבאג'.זה היה מדהים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
1

וזהו.תודיע לי אם אתה מקבל מההורים את הפוקוס.נלך לשתות משהו ואני אסביר לך על מה מדובר.

 

יש הרצאה בנושא שיפורים?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

עכו? :shock:

אל תשכח לקחת נבוט. :wink:

חוץ מזה כאשר אתה אומר "אנחנו" הכוונה היא, אתה והיא, לא היא אתה ואני... :lol:

בכל אופן, שתהיה לך אחלה מן אחלה של שבת, וכאשר אתה תהיה בגפך בחיפה, תרים טלפון, נלך להוריד איזה חצי.

תנעל טוב טוב את הלנצ'ה....שמעתי שיש בעכו כאלה שאוהבים לנצ'ות....

החיים הם סחיטה של המצערת.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...