Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרמת מפגש של VAG ספורטיביות, שבת 25.7.09.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי יש תיכנון שלי ושל עוד מספר אנשים להרים מפגשון איחוד של הקונצרן VAG ,הספורטיביות שבחבורה מבית אודי סיאט ופולסוואגן,סקודה לדורותיו.

הרעיון הוא בעצם מפגש אשר ירכז אנשים עם תחביבי משותף ואהבה משותפת לקונצרן VAG לדורותיו,התיכנון הוא להיפגש לדבר לצלם ואולי לעשות טיולון משותף וסה"כ להנות באווירה טובה.הרעיון הוא שהמפגש יהיה כמה שיותר סגור בלי אורחים לא רצויים ובלאגן [מופרעים,מתלהבים,כחולים]וזאת ע"מ לאחד את הגרעין הקשה ולמצא על הצד הטוב ביותר מפגש שהמשותף לו הוא אנשים ומכוניות תחת קורת גג אחת.

 

אני בעד להרים את הכפפה ומי שמכיר אותי אני איש של מעשים,אבל כידוע לכם בישביל טנגו צריך 2[או יותר במקרה הזה].

היום המדובר הוא שישי הזה,מקום גם יש על הכוונת במידה והעיניין יתחיל לתפוס רגליים ויוזמה ,אנחנו ניתעדכן ונעדכן בצורה יעילה ומסודרת.

 

נכון לרגע זה התאריך המתוכנן:24.7.09

השעה אני מעריך החל מהשעה 15:00 ,איזור המפגש המרכז[פרטים כבר ימסרו בהתאם למי שצריך].

מה שאני זקוק לו הוא שיתוף פעולה באירגון ורצון להרים את הדיון הזה למפגש מציאותי ואיכותי.

וכרגע אני פונה לגרעין החשוב- לכל חובב VAG ,אשר ברשותו רכב ספורט של הקונצרן מכל תקופה .וגם הוא כמוני רוצה להוציא לאור מפגש איכותי ומהנה לפועל,להגיב פה בדיון בכדי לראות איך אנחנו ממשיכים מפה ועד למפגש ראסמי בשישי.

 

imageurl1.gif

 

תודה מראש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהמשך לשירשור בפורום שיפורים ובה"פ, אני מצטרף עם עוד חבר שניים מינימום.

למרות שאני לא חובב VAG :-P

פורסם

זה לא היה בעיה לארגן שמועדון VAG יפתחו את הדלתות גם למי שלא חבר שם.

רק צריך למצוא שעה נורמלית כדי שלא היה חם מידי,מוצאי שבת באיצטדיון ר"ג יכול להיות מצוין.

פורסם

אני בעד,רק קחו בחשבון שיתחיל להחשיך מהר ככה שתמונות לא יהיו להיט.אם בכל זאת נרצה התאחדות רק של איביזות זה כבר משהו אחר ,וצריך גם על זה להחליט עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדיי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

רגע, גולף חזקה כמו שירוקו 160 נחשב? ;-)

 

על כל פנים, בסופ"ש הזה יש יו"ה לילד בשבת אחה"צ, אז מבחינתי אין סיכוי...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בואו נהיה ראלים,מוצאי שבת זה יפה אבל לא ממש מתאים למפגש של רכבים,השעה העדר האור[מחשיך] אי אפשר לצלם תמונות יפות והתנועה תהיה די עמוסה ככה שאיצטדיון לא ממש פיקנטי.

אני בעד שישי אחרי העבודה שעות 15:00 ,בא הכי טוב.אם הייתם רציניים ורוצים לעשות טיול כמו שצריך זה היה מתאים בשבת.

אני מציע את שישי .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

דווקא במוצ"ש ליד האיצטדיון - מעולה (מנסיון) :-D

 

בשישי יהיה עמוס מדי שם,ישנו מפגש חברים שבועי כל שישי.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

אם היתה לי גולף ועדיין נשארתי עם גרמנית אבל עם 310 כ"ס ( לא VAG )

אפשר לבוא ?

 

תודה !

Garage list:

 

SLK 1.8 KOMPRESSOR 2010

Boxster S PDK 2009


×
×
  • תוכן חדש...