Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אילו חברות צ'יפים אתם מכירים?


שימו לב! השרשור הזה בן 5635 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

רציתי לדעת אילו חברות צ'יפים יש בעולם?

אני מכיר סופרצ'יפ, ריבו, אפסולוט וצ'יפ קסטום. אילו עוד חברות יש שאתם מכירים?

ואילו צ'יפים בדר"כ נמצאים ברכבים יפנים כמו סובארו/מיצובישי?

על גרמניים זה לרוב אפסולוט.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכבים יפניים (סובארו ומיצובישי) בדרך כלל זה לא "צ'יפ" אלא ניהול מנוע מתקדם יותר (אקיוטק, אלטק, אוטרוניק, MOTEC)

 

ולגבי קונצרן VW - המלצה שלי: APR

 

http://goapr.com/

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי APR פיט סטופ התחילו לייבא אותה לאחרונה ,יהיה מעניין להוציא לפועל מבחן השוואתי בין קופרות עם UPsolute,APR,REVO ולבדוק סופית מה נוסע הכי חזק על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהוא יודע מה זה בדיוק ה-"remote switch" של אפסולוט ??

איך זה עובד בדיוק והאם צריך לפרק את המחשב או שזה נעשה דרך השקע דיאגנוזה ?

זה דומה לבלופין של סופר צ'יפ ??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש ABT על VAG 1.8T

פשוט חיפשתי גדישה שפויה (1.1 באר) עם שיפור מומנט (עליתי ל 30 קג"מ)

כמו שכתבו לך, יש חברות יותר "אגרסיביות" מבחינת גדישות וביצועים, כמובן ע"ח צריכת דלק ואמינות.

 

אם אתה עושה סקר, יש כפתור "חיפוש"

אם אתה מחפש משהו יעודי עבורך, תגדיר מה אתה מחפש ולאיזה דגם

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"יהיה מעניין להוציא לפועל מבחן השוואתי בין קופרות עם UPsolute,APR,REVO ולבדוק סופית מה נוסע הכי חזק על הכביש."

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תמיד מעניין את מי שמרכיב "צ'יפ" אם הוא יהיה רכב קדימה או לא.

מה שמעניין זה לינאריות של התוכנה, כוח בסל"ד נמוך או להפך בסל"ד גבוה. כל אחד מה שהוא מעדיף.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית עם קאסטום אבל חייב לומר שמניסיון אפסולוט נותן בראש לרוב הצ'יפים מדף שיש היום בארץ. ישנן שתי גרסאות, אחת אגרסיבית מאד ופחות ליניארית והשניה קצת פחות אגרסיבית ויותר ליניארית, לגבי APR הבנתי שהם צ'יפים מעולים, אבל גודשים נמוך... אל תצפה לקחת רכב זהה עם אפסולוט בלחיצות.

 

תבחר במה שתבחר, העיקר שתהנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5635 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...