Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות לגבי PS3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה שאלות הבהרה ליפני רכישה.

האם נימכר בארץ דגם הדגם של ה-160GB ?

מה ההבדל בין שני הבקרים ואיזה מהם עדיף(sixaxis או dual shock )

יש אתר ישראלי שאפשר ליקרוא סקירות של משחקים .

יש לכם אולי המלצה לחנות מיקצועית שמוכרת גם קונסולות וגם משחקים.

תודה מראש!:-)

:fadein:
פורסם

הSIXAXIS הוא שלט אלחוטי נטען.

הDUAL SHOCK הוא שלט אלחוטי רוטט ונטען.

 

משחקים ממליץ להזמין מהאינטרנט. היום הכי משתלם להזמין מebay.co.uk (שילוב של לירה שטרלינג נמוכה + משלוח יחסית זול) או מאתרים מהונג-קונג (כמו Play Asia).

אם אתה כבר קונה בארץ, תעשה לעצמך טובה, ותקנה מכשיר בייבוא סדיר של ישפאר.

במקרה שכזה, המחירים פחות או יותר זהים בכל החנויות, ההבדל היחיד הוא האיבזור שתקבל (כמות שלטים, משחקים, כבל HDMI וכו') - וזה משתנה מחנות לחנות בהתאם למבצע הנוכחי.

 

לא ידוע לי על קיומו דגם 160GB, אבל אם קיים - טרם ראיתי בארץ (מה שמוכרים עכשיו בארץ זה 80GB).

בכל מקרה, ניתן להחליף את הHD בקלות ופשטות (יש עשרות אם לא מאות מדריכים בYouTube), כל HD של מחשב נייד (2.5") מתאים - והדבר אינו פוגע באחריות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

עוד קצת על הDS והSIXAXIS,כבעלים של שניהם - הSIXAXIS כמו שנאמר הוא ללא רטט,אבל הוא פשוט קל כמו נוצה שבא לך לזרוק אותו מהחלון :? לDS בדיוק המשקל הנכון (והרטט כמובן) ומבחינתי הוא הבקר הטוב ביותר שנוצר לקונסולות.

פורסם

יש לי שני שלטי DS ושני שלטי SIXAXIS, וכאשר אני משחק פרו/NBA עם חברים אני מעדיף את הSIXAXIS.

זו החלטה אישית ותלוי בהרגשה של מי שאוחז בשלט.

 

לדעתי היום קשה יותר למצוא בשוק שלטי SIXAXIS מאשר DS.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

את האמת שבמקרה כזה של משחקים בלי רטט גם אני הייתי מעדיף את הSIXAXIS בגלל המשקל הקל,אבל רק למשחקים האלה.

פורסם

לא הייתי מודע להבדל בין בקרים.

 

האם DUAL SHOCK הוא גם שולט על המשחק ע"י סיבובים שלו וכו' ? (במשחשקים שתומכים בפונקציה הזו כמובן)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

כמו שנאמר - לא שווה את ההפרש.

 

ד"א יתרון עצום נוסף לDS3 לעומת הSIXAXIS זו העובדה שהסוללה שלו גדולה יותר.

אמנם, אם משתמשים ברטט כל הזמן - הם בערך עם אורך חיים שווה , אבל בכלליות - הDS3 מחזיק יותר זמן.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...