Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי היום דו"ח על מהירות של 74 קמ"ש בדרך עירונית שבה מותר לנסוע במהירות של 50 קמ"ש.

גובה הקנס הוא 750 ש"ח ו-8 נקודות.

 

אין לי ספק בעניין המיקום הזמן או הקנס בכלל.

ובכל זאת, האם ניתן להמיר דו"ח זה לאזהרה? ואם כן, האם עצם ההמרה מבטלת את הקנס והנקודות גם כן?

יש לי רישיון משנת 2003. עד היום קיבלתי רק דו"ח חנייה אחד בלבד.

 

תודה לעונים.

פורסם

תודה על התגובה המהירה.

האם אופציה זו כדאית? או שכדאי "לשמור" את האפשרות להמרה לדו"ח רציני יותר שעלול תמיד לבוא? או שלא כל דו"ח ניתן להמיר באזהרה?

כיצד מתבצעת ההמרה? מה עלי לעשות?

תודה.

פורסם

לשמור ? רעיון יפה.

אם יש לך דו"ח ברירת קנס/משפט על עבירה שאינה חניה אין "לשמור "

זכותך לאזהרה פקעה לשנתיים הבאות.

פורסם

כמו שכבר נאמר לך, אין לשמור את הזכות.

הזכות ניתנת רק אם:

1. יש לך רישיון נהיגה מעל 5 שנים.

2. לא קיבלת דו"ח משטרתי או אזהרה בשנתיים האחרונות.

3. העבירה הינה עבירה שניתן להמיר לאזהרה.

כלומר אם עכשיו "תשמור את הזכות" ותקבל דו"ח עוד שבוע, אזי שלא תהיה זכאי לאזהרה כי יש לך את הדו"ח הזה.

 

לא תמיד ממירים לאזהרה, יש מקרים שמסרבים למרות שאתה זכאי.

 

אם דו"ח החנייה שניתן לך הוא דו"ח חנייה שנרשם ע"י המשטרה ולא על ידי העירייה ועברו פחות משנתיים מיום שקיבלת אז אתה לא זכאי לאזהרה.

 

תנסה - מה יש לך להפסיד? רווח בטוח.

×
×
  • תוכן חדש...