Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא חושב שמספר אחד בסמל הסעיף הוא מהותי כאשר השוטר רשם את כל הפרטים הנכונים בדוח, מה עוד שתראה מה הבחור עצמו כותב:

 

איזה חלק במה שכתבתי לא הבנת?

מדובר על דוח תנועה משטרתי, לא דו"ח מפקח.

 

 

 

הקלדתי את סמל הסעיף. זה מה שהוא רשם שם (הכתב לא ברור במיוחד, אבל זה מה שהבנתי)

 

אז אני חושב שבכלל אין טעות בסמל הסעיף ורק הסיפרה 2 נראתה לפותח השירשור כמו 8.

ואם היתה טעות בסכום לרעת האזרח הייתי אומר שגם לזה יש פתרון והוא בדמות פנייה ליחידת התנועה הרלוונטית ובקשת דוח מתוקן.

אני אתן דוגמא:

נגיד ועצר אותך שוטר על אי ציות לתמרור ב-6 ואתה מודה בביצוע העבירהוהשוטר בטעות רשם שסכום הקנס הוא 500 ש"ח ולא 250 כמו שכתוב בתקנות, האם לדעתך, תומר, זו עילה לביטול הדו"ח?

הרי את העבירה ביצעת ואתה מודה ומבקש מחילה מהשוטר. תסכים איתי שהדו"ח לא יבוטל במקרה שכזה אלא יתוקן לסכום הנכון.

אני אתן לך עוד דוגמא: מקרה אמיתי שקרה לי

החניתי את רכבי באדום לבן ליד הבית והעירייה גררה לי אותו. כשבאתי לשחרר את הרכב אני מגלה שהפקח רשם שחניתי במספר 5 כאשר בפועל חניתי במספר 17. מיותר לציין שבמספר 5 אין אדום לבן אבל במספר 17 יש גם יש.

דיברתי על העניין עם עו"ד לתעבורה והוא המליץ לי ללכת להישפט ואמר כי רוב הסיכויים שאצא זכאי כי זהו פגם מהותי(הפקח אומר שחניתי במספר חמש באדום לבן ואין שם אדום לבן).

אז עכשיו אתה מבין למה התכוונתי שאני אומר זוטות?

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי זה לא זוטות כי יש גם טעות בסכום (בנינו לשים נקודה באמצע המספר 100 ואז זה נראה 10? זה נראה כמו שוטר שיכור), וגם טעות בספרה שבסמל, בהנחה ופותח השרשור לא מודה באשמה, מה מונע ממנו לבוא ולהציג את השוטר בתור אחד שטעה פעמיים ובסוף גם טעה ברכב שביצע את העבירה?

 

אם היה מדובר רק בספרה של הסמל אולי היתי מוכן להבין שקורה שהוא התבלבל בספרה אחת, אבל הוא התבלבל בספרה אחת בסימול ועוד פעם עשה טעות שהיא מוזרה ביותר בסכום וגם הכתב שלו לא קריא, יתכן והשוטר עישן משהו לא חוקי לפני שהוציא את פנקס הדוחות? יותר מידי טעויות מבחינתי כדי להגיד שזה זוטות ובמיוחד שלערער לא עולה הרבה כסף (דלק עד לדואר וקצת נייר ודיו).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר, אני לא יודע בכמה דיונים בבתי משפט לתעבורה היית בחיים שלך אבל מהנסיון שלי בתי משפט לא אוהבים חוכמולוגים.

ממתי יש דוח של 10 ש"ח? זה שיש שם נקודה זה יכול להיראות כך לבעל הרכב מכיוון שמדובר בהעתק.

בעל הרכב יכול לבקש מהמשטרה לבטל (מהנסיון שלי זה לא יבוטל), הוא גם יכול לבקש להמיר לאזהרה ואם הוא עומד בקריטריונים הדוח יומר בדרך כלל.

לבקש להישפט, לטעמי תהיה הטעות הכי גדולה שאפשר לעשות כי זה הימור ולדעתי הקלפים שלו חלשים עד מאוד.

אמנם נטל ההוכחה היא על התביעה אבל אני חושב שכתב האישום (הדוח) שהוגש הוא תקין.

מה עוד שבית משפט לא מחוייב לסכומים שרשומים בתקנות התעבורה ויכול להטיל קנס גבוה יותר.

פורסם

בית משפט סביר להניח ברוב הדוחות הוא סיכון לא כדאי. הכי טוב זה לערער למשטרה עם מכתב מנומק.

 

אני עצמי ביטלתי דוח משטרה עם ערעור והצגת חשבונית שקניתי מצבר ושעצרתי במקום אסור כי נתקעתי, אני בספק אם בבית משפט היו מקבלים כזה דבר. אבל במשטרה קיבלו את זה ובוטל הדוח.

 

בגלל ריבוי הטעויות בדוח אני לא רואה סיבה שלא לנסות לבטל אותו דרך המשטרה. מה גם שזה נותן הרגשה שכן עשית משהו ולא שתקת למערכת ככה שגם אם לא יבטלו אז לפחות תדע שניסית בעלות זניחה מאוד.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

האמת, שזה לא נראה כמו שוטר שיכור אלא פשוט שוטר שכונתי שמסתובב לו על הקטנוע ומחפש לדפוק דו"חות.

 

כיצד אני מעביר את הדו"ח על שם מישהו אחר? לאן אני שולח את המכתב?

פורסם

אתה כותב ליחידת התנועה ( יש את הכתובת מאחורי הדו"ח) הרלוונטית ואומר שם שאמנם הרכב בבעלותך אך בזמן קבלת הדו"ח הרכב היה ברשותו של X.

כמו כן, X צריך להוסיף באותו המכתב שהוא אכן עבר את העבירה ומבקש להמיר את הדוח על שמו.

פורסם

איזה מעופף אני :roll:...הרי כתבתי שקיבלתי דו"ח כזה לפני כארבע שנים .

מחר על הבוקר אני אחפש את הדו"ח ,והעלה אותו לכאן .אומנם זה מטעם העירייה אם אני זוכר נכון ,אבל כדאי אולי לבדוק מה מספר הסעיף וכיצד מוגדר.

 

בברכה

מוטי

פורסם

מוטי,

 

דוחו"ת של רשות מקומית ניתנים בהתאם לחוקי עזר עירוניים.

כל רשות מקומית יכולה לקבוע מספרי סעיפים שונים לאותה עבירה.

יש ערים שבהן חניה בניגוד לכיוון התנועה תופיע בחוקי עזר ויש ערים שלא.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

במקרה היום באו שוטרים לקנות מאבא שלי כמה מוצרים, הם החנו נגד התנועה תוך כדי מעבר על פס לבן!!! (בניידת משטרה!!)

אני אעלה את הסרטון בהמשך היום.

פשוט חלם

פורסם

מוטי,

דוחו"ת עירוניים הם ללא נקודות בלי קשר למהות העבירה.

דוחו"ת שמקבלים עליהם נקודות הם דוחו"ת לפי פקודת התעבורה או תקנות התעבורה ולא דוחו"ת לפי חוקי עזר עירוניים.

 

איל,

זה שלא יודעים מי הנהג, זאת לא הסיבה שבגללה לא נותנים נקודות.

גם מצלמת רמזור לא יודעת מי הנהג ובכל זאת מקבלים נקודות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אוקיי,אני מתנצל חברים ,זה היה שוטר ולא פקח . נו טוף עברו כמעט חמש שנים וחצי .

הנה אני מעלה תמונה.

שימו לב לסעיף (72 א-1),סמל הסעיף 5961 ,ואין לי מושג לגביהם.אבל לפחות ניתן לקריאה .אם כי הברלינגו שהייתה הפכה לפורד :-P

 

 

בברכה

מוטי

lastscan.jpg

פורסם

לפותח השרשור, ככל הנראה מדובר בשוטר שהחליט להתנכל לך.. דוחות שהן לא "דוחות איכות" נרשמת רק כשממש אין בררה.


×
×
  • תוכן חדש...