Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגם הזה קיים?

במחירון לוי יצחק מצאתי רק אוטומטית כזאת,והידנית הופיעה רק בדגם ה-5 דל'

 

בגלל שמי שאני קונה ממנו מעוניין לפי מחירון לוי יצחק ולא מצאתי את הדגם הנ''ל

האם הדגם הזה קיים?

 

תמונה להוכחה:

 

2inymmgzyzaw.jpg

 

והאם שווה לשלם 3-4K מעל המחירון,אם הרכב שמור,קל'מטרז נמוך,ולא צריך ישור קוו?

35K הוא רוצה על הרכב סיאט איבזה סיגנו 2001 111 קל''מ ידני 3 דל'

כמו כן בוצע אטימה לרכב,פילטר זרימה חופשית משהוא אם סיליקון,ואגזוז זרימה חופשית.

פורסם

יש כזה דגם, רכשתי כזה עבור ידידה - 3 דלתות ידני שנת 2000, מנוע AKL 1.6 כמו שיש בגולפים מאותם שנים.

מקסימום תקח את המחירון של ה5 דלתות (תמיד 5 דלתות יקר יותר מ3)

 

הרכבים האלה לא הולכים מעל המחירון, תציע לו מחירון ואולי אלפייה מעל אם הוא משאיר מערכת או משהו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל במקרה אני מכיר את האחת שאתה רכשת, אחלה בחירה

 

ולגופו של עניין, הרכב שלי שהיה מדגם סטלה 5 דלתות נמכר 5 מעל למחירון בדיוק בתוך שבוע מיום פירסומו, הכל עניין של היצע וביקוש וכשאני מכרתי הביקוש עלה על ההיצע ולכן זה לא מדע מדוייק

 

אם מצאת אחת במצב טוב שלם עליה מה שאתה חושב, אם היא שווה לך עוד 5K אז הרווחת

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...