Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבסוף אחרי חיפושים אחרי רובר 216 ללא מוצא, אחלטתי ללכת על הבחירה הקודמת שלי

שזה רנו מגאן קופה ידנית

מצאתי איזה בחור בן 19 שהרכב היה בשימוש שלו ושל אבא שלו, אבא שלו מוסכניק במוסך של מאזדה לפכות לפי מה שאבא שלו אמר,

היום בבוקר לקחתי רכב ונסעתי לרהות את הרנו

ניפגשתי איתו ועם אבא שלו, ואחלתי לעשות סינון קצת יותר חופר מאשר אני עושה בדרך כלל,

פתחנו מכסה מנוע אז ככה השמן לא יכולתי לבדוק הרכב היה חם אבל הצבע שלו בסדר,

נוזל קירור ירוק, המיכל היה קצת בקורוזיה כנירא פעם הרכב טופל לא כמו שצריך,

אמר שטיימינג אחליף ומדחס ועשה טיפול 10 אלף,

הסתקלתי ויזואלית נירא בסדר גמור וסגרתי את המכסה.

סאן רוף ללא סימני חלודה אבל החלון לא פעיל אין להם מוסג למה.

הרכב מבפנים מוזנך הריפודים מאחורה קוראים, כמה חלקי פלסטיק שבורים, חלונות חשמל עובדים,

לרכב יש אגזוז לחץ של דרגון, מערכת שהיא בארך שווה איזה 2K אלף (אולי קצת יותר) עם מגבר ורמקולים של פאנסוניק.

ואחרי כל הבדיקות לקחתי את הרכב לסיבוב, קודם כל שמתי לב הרכב עומד על 500 סל"ד (הוא לא אמור להיות על אלף?)

דבר שני ברגע שלוחצים גז אז הסל"ד עולה חלק אבל יורד בגימגומים כאלו מן קפיצות (פעם ראשונה אני ניתקע בכזה דבר הוא אמר שזה בגלל האגזוז לחץ, זה נכון?).

עשיתי כמה סיבובים במגרש סחפתי אילוכים לסל"ד גבוה, ההורדה של ההילוכים הייתה בעייתית נתן להכניס לשני במהירות ממש נמוכה, וה-ABS לא עבד עשיתי בלימה פיתומית ב60 קמ"ש והוא לא פעל, למרות שאף נורית לא דולקת והכל נירא תקין (מה זה יכול להיות? החיישן?)

 

טוב מה בסך הכל אתם אומרים?

כדי לקחת לבדיקה במוסך?

ועם במוסך בודקים שילדה?

 

(מעוד מצתהר על השגיות כתיב מראש)

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

אחלה אפשר קצת פירוט מה בדיוק אתה רואה לא תקין? ומה יכול להיות הגורם לתקלה?

אולי אני בכל זות יהיה מעוניין לקנות את הרכב,

 

בקשר לסל"ד זה שהוא ב500 בניוטראל, לא גורם לרכב רעידה או לחנק הוא עומד בדיוק על 500

אולי זה החיישן סל"ד לא תקין או הלוח שעונים?

 

ובקשר לגמגומים של הירידת סל"ד מה הגורם לזה? הרכב לא נחנק, פשוט הסל"ד יורד בקפיצות קטנות כאלו

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

אל תקנה רכב בלי בדיקה מקצועית. מכון בדיקה או מוסך, מה שתבחר, אבל תיתן לבעל מקצוע לבדוק את הרכב לפני שאתה רוכש אותו.

 

הנקודות שציינת עושות רושם שמדובר ברכב די מוזנח.

טיפול טיימינג בלי קבלה לא שווה כלום.

סאן-רוף יכול להיות יקר לתיקון. עד כמה שאני זוכר במגאן יש בעיה עם המסילות והם יקרות להחלפה. תריץ חיפוש, יש המון מידע בנושא. למשל כאן.

הבעיה עם סל"ד הסרק והגמגומים קשה מאוד לאבחון בצורה כזאת. זה יכול להיות כל דבר מצינורית קרועה והשמיים הם הגבול. אגב, ניסית להדליק מזגן ולבדוק את התגובה של המנוע?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חבר קארס פורום יקר ,

 

המצלצה שלי וכמו של אנשים שרשמו לפניי ואולי ירשמו אחריי היא לוותר.

אתה כבר רשמת את הסיבות לבד, אם הרכב היה מושקע וטיפולים בזמן סביר להניח שמצב הפנים גם היה מושקע ומסודר ולא " פלסטיקים שבורים וכיסאות קרועים" , כמו שטיפלו ברכב בפנים ככה אולי הוא מטופל גם בחוץ.

בנודע לסאן רוף, בעייה ידועה של המגאנים , עלות התיקון עולה אלפי שקלים במוסך מורשה , ועדיין לא מצאו מישהו מסודר (לפחות ממה שקראתי ועיינתי בפורום) שמתקן את הסאן רוף במחיר השווה לכיס.

לכן עדיף להתרחק מהרכב ולחפש רכב אחר.

פורסם

אם אתה כל כך מעונין ברנו מגאן קופה יש לי אחת צהובה מתחת לבנין למכירה

ויש עוד הרבה באתר יד 2

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=404&FromYear=1995&UntilYear=2000&Auto=0&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=2000&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand

 

 

אני בטוח שתמצא אחת יותר שמורה ובמצב הרבה יותר טוב

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אל תקנה רכב בלי בדיקה מקצועית. מכון בדיקה או מוסך, מה שתבחר, אבל תיתן לבעל מקצוע לבדוק את הרכב לפני שאתה רוכש אותו.

 

הנקודות שציינת עושות רושם שמדובר ברכב די מוזנח.

טיפול טיימינג בלי קבלה לא שווה כלום.

סאן-רוף יכול להיות יקר לתיקון. עד כמה שאני זוכר במגאן יש בעיה עם המסילות והם יקרות להחלפה. תריץ חיפוש, יש המון מידע בנושא. למשל כאן.

הבעיה עם סל"ד הסרק והגמגומים קשה מאוד לאבחון בצורה כזאת. זה יכול להיות כל דבר מצינורית קרועה והשמיים הם הגבול. אגב, ניסית להדליק מזגן ולבדוק את התגובה של המנוע?

 

כן הדלקתי מזגן, למנוע לא הייתה תגובה מיוחדת בלי גימגומים והיוניט נדלק,

חבר קארס פורום יקר ,

 

המצלצה שלי וכמו של אנשים שרשמו לפניי ואולי ירשמו אחריי היא לוותר.

אתה כבר רשמת את הסיבות לבד, אם הרכב היה מושקע וטיפולים בזמן סביר להניח שמצב הפנים גם היה מושקע ומסודר ולא " פלסטיקים שבורים וכיסאות קרועים" , כמו שטיפלו ברכב בפנים ככה אולי הוא מטופל גם בחוץ.

בנודע לסאן רוף, בעייה ידועה של המגאנים , עלות התיקון עולה אלפי שקלים במוסך מורשה , ועדיין לא מצאו מישהו מסודר (לפחות ממה שקראתי ועיינתי בפורום) שמתקן את הסאן רוף במחיר השווה לכיס.

לכן עדיף להתרחק מהרכב ולחפש רכב אחר.

אני טלה, עם ראש בקיר אני קונה או רובר 216 או רנו מגאן ולא אכפת לי מהמחלה של הרנו של הסאןרוף או מהמחלה של הרובר של האטם ראש, אני בנאדם שאולך עם ראש בקיר ככה שאין לנסות לשחכנה אותי אחרת

וגם אני לא מחפש רכב ב 16 אלף רכב שיהיה במצב כמו חדש או מטופלת כראוי, קצת קשה למצוא רכב בתקציב הזה כלכך שמור

אני חושב שאתה תסכים איתי

אם אתה כל כך מעונין ברנו מגאן קופה יש לי אחת צהובה מתחת לבנין למכירה

ויש עוד הרבה באתר יד 2

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=404&FromYear=1995&UntilYear=2000&Auto=0&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=2000&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand

 

 

אני בטוח שתמצא אחת יותר שמורה ובמצב הרבה יותר טוב

 

אני מחפש 1600 סמ"ק אני קצין בצבא סדיר ככה שאין לי הרבה כסף אבל או רנו\רובר או כלום,

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

ידידי היקר , אתה נוטה לרכוש רכב בפזיזות , וזה אסור !

אתה תקנה רכב בגלל מחלות אלה ואחרות שלו ואתה תבזבז הרבה יותר מהתקציב של הרכב עצמו, אל תשכח יש טיפולים , טיימינג בלאי גבוה , אין לדעת מה באמת עובר ועבר על הרכב שלך.

על בי בקשתך בפורום והייעוץ שביקשת ייעצתי לך לא ללכת על הרנו , אם אתה רוצה להיות עם " הראש בקיר " מי אנחנו בכלל ?!

 

בברכה רכישה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...