Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, אני מחפש מזה זמן מה פונטו ספייס HGT.

יצא לי לראות כמה רכבים. וצירפתי בדיקה של אחד מהם שהיה הכי נראה לי.

אשמח לקבל את חוות דעתכם על תוצאות הבדיקה.

הרכב כאמור פונטו ספייס HGT שנת 2001.

מה שמפריע לי סימנתי באדום - 1. האם משמעות המתיחה של קורת הרוחב הקדמית, והחלפת חלקי המרכב בחזית הרכב היא שהייתה תאונה חזיתית\חזיתית קשה לרכב בעברו?

2. באם בוצעה מתיחה לקורת רוחב קדמית-זוהי נחשבת לפגיעה בשאסי?

3. האם זהו נחשב פגם בטיחותי? או רק סחירותי?

דבר נוסף שמטריד אותי הוא ההספק של הרכב.

4. האם זהו הספק תקין לרכב בן 8 שנים מסוג זה?

 

תודה רבה לכל המגיבים

scan0001.jpg

scan0002.jpg

פורסם

תוסיף לזה כמה הערות לא מחמיאות בכלל לגבי מצבו של המנוע.

אני לא יודע מה מצב השוק של הפונטו HGT, אבל זאת לא נשמעת כמו מציאה גדולה במיוחד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ההספק נמוך . כוח סוס לגלגלים 85 זה נמוך , אצלי בבדיקה שעשיתי ביום שישי האחרון יצא 91 .

הרכב שלי שנת 2001 עם 108.000 ק"מ . שמור מאוד( לא למכירה)

בכל מקרה אני עדיין ממתין לבדיקת דינמו לכ"ס בגלגל תנופה (מעריך כ120).

לפי מה שאתה מתאר והכיתוב בדו"ח הקילומטרז לא נראה לי אמיתי

( כמובן שאני לא מומחה ולכן תתיחס לזה בערבון מוגבל)

פורסם

שאלה נוספת בנוגע לפונטו HGT אחרת: הלכתי לראות פונטו אחרת, בעברה היא עברה תאונה גם בחזית- המוכר היה כנה איתי ואמר שהוא נכנס במישהו מאחורה.

התאונה הייתה בשטח עירוני במהירות לא גבוהה- לאחר התאונה הוחלף מכסה מנוע, פגוש קדמי, כנראה גם הרדיאטור, כנף קדמית בצד שמאל וגם הדלת של הנהג. המוכר בטוח שלא הייתה פגיעה בשלדה והוא מוכן להתחייב על כך בבדיקה.

שאלתי היא מה הסיכוי שלאחר תאונה שכזו שהוחלפו\תוקנו חלקים רבים כ"כ השלדה לא נפגעה כלל? או שאולי נפגעה רק בקצהה?

אני רוצה לדעת אם יש טעם בכלל לקחת את הרכב לבדיקה.

תודה רבה למגיבים

פורסם

הספק של 85 כ"ס נראה לי נמוך (במידה ו-PS בטופס משמעו כ"ס).

שאני בדקתי את שלי בזמנו, יצא 119 כ"ס בגלגלים.

אבל חלפו מאז כמעט 4 שנים, ואני לא יודע אם וכמה ההספק יורד במשך הזמן.

 

בכל מקרה, אני אישית הייתי מעדיף לשלם קצת יותר ולקבל רכב עם שלדה נקייה, למרות שאצלי זה בעיקר קטע פסיכולוגי (אני פריק של סימטריות, אז על השלדה שלי להראות בהתאם :-) ).

פורסם

מכסה מנוע, פגוש קדמי, רדיאטור, כנף קדמית בצד שמאל, דלת של הנהג, כל זה בתאונה אחת? נישמע הרבה בשביל תאונה ללא שילדה, במיוחד אם זה הגיע על לדלת נהג.

פורסם

אבל אם הבחור מוכן להתחייב על שילדה בבדיקה אז לך ובדוק.

אין לך הרבה מה להפסיד.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אבל אם הבחור מוכן להתחייב על שילדה בבדיקה אז לך ובדוק.

אין לך הרבה מה להפסיד.

עידן

מניסיון, התחייבות בימינו לא שווה הרבה. לפעמים אפילו לא בכתב.

פורסם
הספק של 85 כ"ס נראה לי נמוך (במידה ו-PS בטופס משמעו כ"ס).

שאני בדקתי את שלי בזמנו, יצא 119 כ"ס בגלגלים.

אבל חלפו מאז כמעט 4 שנים, ואני לא יודע אם וכמה ההספק יורד במשך הזמן.:-) ).

 

כשר הרכב יצא מהחברה היה לו 92 כ"ס בגלגלם ו131 בגלגל תנופה , במידה ויצה לך 119 בגלגלים זה אומר שיש לך בערך 190 כ"ס ( או שהפכת את הרכ להנעה אחורית והדבקת אותו לרצפה ע"י קיט הנמכה )... :)

פורסם

זה מה שהיה רשום בטופס בדיקה של קומפיוטסט ת"א. אני לא מומחה בעניין, אבל עד כמה שידוע לי הם בודקים שם את ההספק בגלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...