Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא רנו מגאן קופה מודל 2002

הרכיבים שאני זקוק להם הם:

רדיו דיסק, קומפוננט, סאב.

מגבר כבר יש לי (לייטנינג אודיו בולט הצהוב, 4 ערוצים של 75W RMS).

דרישות הסאב: 10 אינץ(התא מטען בקופה ממש קטן).

פורסם

יד שניה,רדיו דיסק http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=260379 ,קומפוננט מורל פולס מהחנות 400 ש''ח , סאב רוקפורד http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=249470 ,התקנה נישאר לך עוד 800 ש''ח או להרכיב גם 6X9 מאחור בסכום של 300 ש''ח ונישאר 500 ש''ח התקנה

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

פורסם

הבנתי שאי אפשר להתקין שום מורל פולס במגאן קופה 2002

לפי מה שמצאתי בחיפוש המידה של הרמקולים הקדמיים הם 5.25 אינץ. וגם זה לא אומר שניתן להרכיב כל רמקול.

קראתי שיש מכסה פלסטיק שאסור להוריד אותו כי אז יכולים להכנס מים ולכן מוגבלים מבחינת עומק הרמקול

מישהו כאן אולי יודע איזה קומפוננט עד 800 שקל כן מתאים וכן יכנס בלי הגבהה או ניסור הפלסטיק המגן?

 

האם מישהו יודע אלה דגמים כן מתאימים ובטוח בכך? עד 800 שקל.

תודה לעונים.

פורסם

אוקי אתה יכול לעשות הגבהה לרמקולים אבל זה יעבור את התקציב יחרוג ל2300 עד 2500 גג

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

פורסם

אני לא חושב שלעשות הגבהה ייקח כל כך הרבה כסף.

הוא לא מדבר על בנייה או משהו כזה, שבאמת ייקח הרבה כסף.

סך הכל הגבהה עם עץ MDF, שחתיכה כזאתי תעלה ממש בזול ואפשר לעשות את זה לבד גם (את ההגבהה).

Kia Sportage, 2014 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כן לקח קצת זמן אבל היום רכשתי את המוצרים הבאים ומחר בבוקר אני מתקין אותם, העלה תמונות בהקדם

הרכיבים הם:

 

הד-יוניט

CLARION DXZ575USB

 

קומפוננט קדמי:

MOREL TEMPO 5.25

 

סאב:

CERWIN-VEGA VEGA 122 200W RMS

 

מגבר:

LIGHTNING AUDIO 75X4 RMS

 

קיט התקנה:

800W SCOSCHE

פורסם

חשבתי על זה אבל מאחורה אפשר לשים רק 5.25 לא ניתן בכלל לשים 6על9. מה גם שאין צורך כי יש לי סאב. כל הכייף זה לשמוע את הסאב נקי ואם אני הוסיף רמקולים מאחורה הם רק יהרסו את האפקט של הסאב. ככה אני חושב. הכי טוב והכי נקי זה קומפוננט טוב מקדימה וסאב איכותי. ברגע שאני מוסיף עוד משהו שנותן לי צליל מאחורה אני לא אשמע בדיוק איך שאני צריך ואוהב. זאת דעתי בלבד.

פורסם

נכון, לא צריך 6X9, סתם יהרוס את כל המערכת.

ברגע שיש רמקולים אחוריים, הבמה הקידמית, תרצה או לא, נעלמת ולא שומעים אותה טוב.

 

סך הכל רכיבים טובים, מקווה ששמעת את הסאב והקומפוננט ואהבת אותם :)

 

שיהיה בהצלחה בהתקנה ותעלה תמונות.

 

יום טוב, אמיל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

שים לב שבמיקום של הסט הקידמי לא חותכים לך את הפלסטיק הפנימי העליון!!הוא מונע חדירת מים אל תוך התא בדלת של הרכב.במידה וחותכים-שירכיבו בידוד או איטום שישנו את כיוון זליגת המים לצדדים ולא על הרמקולים.זה מאד חשוב!

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...