Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משהו מוזר לגבי מצלמת רמזור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה תמונות יכולה מצלמת מהירות לצלם לפני שנגמר לה הפילם ?

 

בשביל מה המידע הזה נחוץ לך :?::shock:

 

אתה הולך להציב אובייקט בצמתים ע"מ ל"שרוף" את הפילם. :twisted:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
פורסם: רביעי פבר' 04, 2004 6:45

נושא ההודעה:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Uzi4u2 כתב:

כמה תמונות יכולה מצלמת מהירות לצלם לפני שנגמר לה הפילם ?

 

 

בשביל מה המידע הזה נחוץ לך

 

אתה הולך להציב אובייקט בצמתים ע"מ ל"שרוף" את הפילם.

 

 

 

 

שפתי חתומות :roll:

8)
פורסם
למרות שגם אם יסע מאוד מהר, הפלאש השני יתפוס אותו)

 

 

תלוי כמה מהר! :twisted:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
למרות שגם אם יסע מאוד מהר, הפלאש השני יתפוס אותו)

 

 

תלוי כמה מהר! :twisted:

 

 

 

תום

 

אני אישית לא הייתי מנסה לגנוב את האדום על 200, אני עדיין צעיר ומצפה לחיות עוד כמה שנים :shock:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

תופס טרמפ על הת'רד :lol:

 

האם לדעתכם או לפי ידיעתכם ישנן מצלמות שמצלמות כאשר הנהג אינו חגור ?

 

(כגון מצלמות בתחילתן וסופן של מנהרות) ?

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם
תופס טרמפ על הת'רד :lol:

 

האם לדעתכם או לפי ידיעתכם ישנן מצלמות שמצלמות כאשר הנהג אינו חגור ?

 

(כגון מצלמות בתחילתן וסופן של מנהרות) ?

 

ת'רד הזוי :lol::lol::lol:

 

ותשובה רצינית: לא. וגם אין מצלמות שמצלמות נהגים עם פלאפון באוזן. וגם לא כאלו שלא מאותתים. וגם לא... טוב הבנתם את הרעיון.

 

אבל לגבי הלא-חגור - לא צריך מצלמה, אחרי התאונה אני חושב שבאבו-כביר כבר יבינו שהבנאדם היה לא חגור :twisted:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לגבי החגור - לא חגור

 

ידידה טובה שלי עשתה תאונה לפני כשבוע כאשר לא הייתה חגורה, תאונה עצמית נפילה מצוק (פיאט אונו)

 

למרבה המזל היא יצאה בשלום, פגיעה קטנה בלסת וברגל, ממש פגיעות קטנות.

 

בבית חולים הרופאים אמור שאם היא הייתה חגורה - אין סיכוי שהיא הייתה יוצאת מזה בשלום.

 

אז לתשובתך....לא תמיד מזהים דווקא באבו כביר אם הבנאדם היה חגור או לא - גם בבית חולים קורה שמזהים.

 

ולגבי המצלמה...היה נדמה לי הערב שצולמתי לקראת היציאה מהמנהרה אך הייתי במהירות כחוק, ולפתע נזכרתי שהרבה זמן תהיתי אם מצלמים על חגורות.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם
לגבי החגור - לא חגור

 

ידידה טובה שלי עשתה תאונה לפני כשבוע כאשר לא הייתה חגורה, תאונה עצמית נפילה מצוק (פיאט אונו)

 

למרבה המזל היא יצאה בשלום, פגיעה קטנה בלסת וברגל, ממש פגיעות קטנות.

 

בבית חולים הרופאים אמור שאם היא הייתה חגורה - אין סיכוי שהיא הייתה יוצאת מזה בשלום.

 

אז לתשובתך....לא תמיד מזהים דווקא באבו כביר אם הבנאדם היה חגור או לא - גם בבית חולים קורה שמזהים.

 

ולגבי המצלמה...היה נדמה לי הערב שצולמתי לקראת היציאה מהמנהרה אך הייתי במהירות כחוק, ולפתע נזכרתי שהרבה זמן תהיתי אם מצלמים על חגורות.

 

אם נסעת במהירות חוקית אין לך בעיקרון מה לדאוג. אולי צילמו מישהו לידך/לפניך וכו'

כשמצלמים אותך (בלילה) - הפלאש הוא בעוצמה מעוורת ממש.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...