Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

9:00 בבוקר , מתעורר מדליק סיגריה שותה קפה... ולוקח את אמא לרופא.

 

 

11:30 לוקח את אמא מהרופא מחזיר אותה הביתה, 11:45 לוקח את אחותי מהבית ספר שלה.

 

12:15 נוסע לסטאר- סנטר לקנות תרופות בסופר פארם, שולח את אחותי עם המרשם והכרטיס אשראי.. ומה?

הרוקחת מחליטה להפגיז אותי בשאלות על המחלה של אמא :shock: ס'עמק טוב מכבה את האוטו ונכנס לקחת את התרופות, החניתי ת'אוטו לא ממש בחניה בגלל שמיהרתי (כן טיפשי אני יודע... אני עוד ישלם על זה בהמשך).

 

הכל נסגר, יוצא לאוטו מנסה להניע? לא מניע!

 

וכמובן שבו זמנית אני חוסם 2 רכבים חונים שלמזלי הבעלים שלהם לא רצה ליסוע הביתה :roll:.

 

חתיכת כבל קרוע מהחלק של הסטרטר,אין בעיה בעיה שכבר קרתה בעבר ... אין לי איזולירבנד ואין לי כסף עליי בכלל רק את האשראי.

 

בקיצור התפנתה חניה,התחלתי לדחוף את האוטו לשם ... שיא החום באשדוד :|.

 

פתאום מתקשרת אליי החברה ושואלת לגבי מה ללבוש בערב ,אני בשיא הקריז מתחיל לצעוק ולקלל ונכבה לי הסוללה :-(

 

אין בעיה, בוא נדליק סיגריה... מחזיק את הסיגריה בפה מתכנן להדליק והופ הקליפר לא עובדת.

 

טוב, נדליק עם המצת של הרכב? גם הוא לא עובד יה חביבי.

 

הולך לבגאז' מוצא קופסת גפרורים מדליק אתה... טעם קצת מר בשביל מרלבורו לייט לא? כן! כשאתה מדליק אותה הפוך.

 

טוב,מזמין מונית ואז נזכר שצריך לעצור למשוך כסף...

עוצר,מושך כסף,חוזר למונית ונוסע הביתה.

 

מה שכחתי באוטו? את המפתח של הבית :x , מזמין מונית ליסוע לזירת האירוע :-P ומה שכחתי הפעם? את המפתח של האוטו!

 

התייאשתי :idea:

 

בקיצור ,

סתם רציתי לשתף אתכם ביום מחורבן במיוחד,

שיהיה לכם שבת שלום.

פורסם

לכולם יש ימים כאלה, אבל לצאת מהבית בלי מזומן (אני לא מתכוון להורדה של הזבל)

זה מתכון בטוח לצרות, בטח אם אתה לוקח אוטו. לא נורא.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תתנחם בעובדה שתמיד יכול להיות יותר גרוע. מניסיון. גם לי היו ימים משוגעים כאלה. אמנם לא עם האוטו, אבל עדיין, ימים שהכל מתהפך עליך.

צר לי לשמוע על היום שלך. מקווה שהקטע של המזל הנאחס נגמר. מלא לוטו או משהו, לך תדע...

 

אתמול עבר עליי קטע טוב, דווקא, אספר אותו כדי לאזן קצת:

הייתי אמור לקחת מישהו טרמפ. סיפור ארוך, הבחור לא הופיע, וכשהתקשרתי אליו הוא אומר שהוא לא מצא את הטלפון שלי כדי להודיע לי- שהוא כבר מגיע עצמאית לאן שקבענו. הקיצר, אני מסתכל שמאלה, הייתה לידי סוזוקי סוויפט עם זוג צעיר, שהבחור התחיל עוד קודם להסתובב כמו סביבון ולשאול אנשים משהו, אותי לא שאל, עמדתי מחוץ לאוטו. מסתבר שהוא נתקע והיה צריך כבלים.

אז הנעתי אותו.

ונסעתי למחוז חפצי.

ואפילו קיבלתי מתנה כשהיגעתי.:-D

 

ומה מוסר ההשכל?

תמיד תשאל את השכנים באיזור שלך אם יש להם אזולירבנד או וואט-אבר, עם מה שאני מסתובב איתו בבגאז' אפשר לבנות רכב חלופי:lol:

 

שיהיה אחלה יום!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לכולם יש ימים כאלה, אבל לצאת מהבית בלי מזומן (אני לא מתכוון להורדה של הזבל)

זה מתכון בטוח לצרות, בטח אם אתה לוקח אוטו. לא נורא.

 

אכן מתכון לצרות - פעם יצאתי מהבית בלי ארנק, נתקעתי בלי דלק, בתחנת דלק (אךך האירוניה).

משכנתא זה קל

פורסם

יש ימים כאלה... כשלא הולך, אז לא הולך.

לי פעם נפל החלון החשמלי בשיא החום, באילת, בנופש, סופ"ש..

אני עסוק חניה של המלון לפרק את דופן הדלת ולהגביה את החלון, לדחוף מברג, שיחזיק עד לחזרה הביתה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

רק דבר אחד עולה לי לראש בנושא

a2935.gif

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
לא נורא גבר... אל תשכח שתמיד בסוף ירידה ..יש עליה ככה שמכאן ..מצב הרוח אמור להישתפר...

שתהיה שבת נעימה לכולנו.

 

בא נקווה שהסוף של הירידה הגיע והוא לא בפתח של תהום...:shock:

:evil:

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

QUOTE][/]

 

אין בעיה, בוא נדליק סיגריה... מחזיק את הסיגריה בפה מתכנן להדליק והופ הקליפר לא עובדת.

 

טוב, נדליק עם המצת של הרכב? גם הוא לא עובד יה חביבי.

 

הולך לבגאז' מוצא קופסת גפרורים מדליק אתה... טעם קצת מר בשביל מרלבורו לייט לא? כן! כשאתה מדליק אותה הפוך.

 

שיהיה לכם שבת שלום.

 

 

נדמה לי שמישהוא מנסה לרמוז לך שתפסיק לעשן.:wink:

 

שיהיה גם לך שבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...