Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW גרסה 520IA לרופאים ב-280,000 ש"ח. כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההצמדות להשוואות על בסיס מה מקביל למה (IS ל-3, GS ל-5 וכו') קצת "מרובעות" מדי, זה מתאים למישהו שאומר "אני צריך רכב בגודל כזה וכזה" אבל פה המקרה אחר - בנאדם מחפש פוזה ואיכות במחיר נתון, מה לעשות ויש מידות שונים של רכבים במחיר הזה, ולכן אני חושב שאם ממדים של "סדרה 3 ומקביליה" לא קטנים עליו אפשר בהחלט להשוות רכבים מסוג זה.

 

אם יבוא ויגיד שיש לו ילדים בוגרים, והמרחב מאחור חשוב - אז כן, יש בהחלט יתרון לסדרה 5 ומקביליה, ואזי אכן ה-520 הנ"ל עשויה לתת תמורה ראויה (האינפיניטי יקרה יותר).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

נכון אבל המימדים של הרכב מפגינים נוכחות. רכב גדול מפגין יותר נוחות מרכב קטן הדומה לו. (לא פורשה בוקסר)

 

באמת נראה שמחיר הזה אין ממש מתחרים ראויים בגודל זה.

 

תודה למשיבים. אמסור זאת לשותף.

 

שבוע טוב!

פורסם

בנוסף, עובדה ידועה היא שב.מ.וו סדרה 5 מגדילה את האיבר בלפחות חמישה סנטימטרים. שאל את חברך הרופא, הוא בוודאי יסכים. אגב, סדרה 7 תגדיל בשבעה סנטימטרים, בהתאמה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ההצמדות להשוואות על בסיס מה מקביל למה (IS ל-3, GS ל-5 וכו') קצת "מרובעות" מדי, זה מתאים למישהו שאומר "אני צריך רכב בגודל כזה וכזה" אבל פה המקרה אחר - בנאדם מחפש פוזה ואיכות במחיר נתון, מה לעשות ויש מידות שונים של רכבים במחיר הזה, ולכן אני חושב שאם ממדים של "סדרה 3 ומקביליה" לא קטנים עליו אפשר בהחלט להשוות רכבים מסוג זה.

 

אם יבוא ויגיד שיש לו ילדים בוגרים, והמרחב מאחור חשוב - אז כן, יש בהחלט יתרון לסדרה 5 ומקביליה, ואזי אכן ה-520 הנ"ל עשויה לתת תמורה ראויה (האינפיניטי יקרה יותר).

גם היצרנים מייצרים ומתמחרים מכוניות בעיקר לפי קבוצת גודל. ב.מ.וו היא דוגמה מצוינת בה סדרה 7 וסדרה 3 חולקים מנועים ואבזור דומה ובכל זאת רמת המחיר תהיה שונה לחלוטין. מבחינה זו יכול והשוואה על בסיס גודל היא "מרובעת" לטעמך, אך זו ההשוואה המקובלת, בכל קבוצת מחיר אגב.

למרכיב המרחב הפנימי ללא ספק חשיבות, במיוחד לרכב שאמור להסיע נוסעים רבים יחסית, אלא שהוא שולי לחלוטין יחסית למרכיב החשוב מכל, הלא הוא ה"פוזה". שאם לא כן פתאום כל המשאיות הקטנות והנוצצות, הידועות יותר בכינוי "ג'יפים" שתפקידן הכמעט יחיד הוא לשנע אנשים "מצליחים", היו נעלמות מהכביש.

פורסם
או, עכשיו הבנתי למה סדרה 8 יש רק בודדות בארץ. ודרך אגב, מה זה אומר על אנשים שקונים סידרה 1? :lol:

 

 

ועכשיו תחשוב כמה מסכן מי שנוסע על וולוו 960...

 

מצד שני, לי מספיקה סדרה 1 כדי להיות גבר-גבר!

 

בעצם, אני יכול להלוות לכמה חבר'ה שאין להם כסף לבימר :)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

המחיר נשמע טוב, כל היבואנים בימי מכירות מאוד אגרסיביים.ובכלל אפשר להוציא הנחות או תוספות משמעותיות...

גם אני הייתי באותה התלבטות (לא ידעתי על המחיר)...

ההתלבטות שלי היתה בין אאודי A4 ל BMW ואינפיניטי. קניתי ה g37 (אינפיניטי)

סיבה פשוטה- להיות מקורי, אין הרבה כאלו בארץ וביחס לכסף מקבלים חבילה מעולה

בחודש האחרון אני כבר 3 פעמים בצפון - עושה קילומטראז'...

אז אם אתה צריך המלצה לחלופה הולמת - יש לך אחת כזו בחום.

:-):arrow:

×
×
  • תוכן חדש...