Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

* קניתי אתמול סאב וופר JBL 1100W דגם GT5-12 . ועכשיו אני רוצה לבנות לסאב וופר תיבה שתתאים לה אני מעוניין בתיבה אטומה http://cgi.ebay.com.sg/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190290544489

 

 

מישהו יכול לשלוח לי תפרטים של התיבה איך אני בונה אותה מה הגודל התיבה שצריך לסאב הזה ...

 

אם מישהו יכול לסרטט לי בידיוק מה האורך והרוחב וכו' תעזרו לי מאוד ...

 

(הדיקת שממינו אני בונה הוא סנווצ' ) לא MDF כמו שצריך אני לא רוצה לבנות מחומר MDF רק סנווצ'...

 

תודה מכל הלב למי שעוזר לי ..

החיים שלי זה מערכותתתתתתתת :lol:

המערכות זה מחלה שלי אין מה לעשות אני חולה מערכות :-D

פורסם

מה אף אחד לא יודע לעשות תיבה אטומה לסאב וופר הזה :??? \

 

 

שמישהו יעזור לי

החיים שלי זה מערכותתתתתתתת :lol:

המערכות זה מחלה שלי אין מה לעשות אני חולה מערכות :-D

פורסם

לפי הוראות היצרן נפח מומלץ לתיבה אטומה הוא 28.3 ליטר

נפח לתיבה פתוחה עם פורט הוא 49.5 ליטר

http://manuals.harman.com/JBL/CAR/Boxes%20and%20Parameters/GT512Tech_050108.pdf

 

אני הייתי ממליץ על תיבה פתוחה לסאב הזה אבל אם אתה רוצה תיבה סגורה אז המידות הם :

A-38

B-25

C-30

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/tools/volume/volume.html

 

המידות האילו יתנו לך תיבה מלבנית קטנה בנפח של 28.5 ליטר

 

שים לב שהמידות הם נטו לא כולל נפח העץ

×
×
  • תוכן חדש...