Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ועוד שתיים אחרונות

 

ואותי מעניינת ה DS לצידה...

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם
והיא אפילו לא תוכננה להיות לנצ'ייה..

למרות ששמה המלא של המכונית הוא בטא מונטה קרלו, התיכנון בוצע ע"י פיאט וניתן לפרוייקט שם - X1\8.

המטרה היתה ליצור מכונית זהה בקונספצייה ל X1\9 שפונה לפלח שוק גבוה יותר.

העיצוב נעשה ע"י פינינפארינה והיה שונה לחלוטין מהעיצוב של ה X1\9 שבוצע ע"י ברטונה.

יחידת ההינע נילקחה בשלמותה מהבטא, ומנוע ה 2.0 היו 120 כ"ס וביצועים מכובדים.

 

 

אני לא כל כך מסכים לקביע שהביצועים היו "מכובדים", להבדיל, המכונית היתה ידועה במנוע שלא תאם את העיצוב הספורטיבי.

120 כ"ס על שילדה כבדה וגוף ממתכת לא יכולים ליצר מכונית ספורט.

דוגמא קלאסית של עיצוב ולא ביצועים. יש אפשרות "לשפר" את המנוע לרמת 150 כ"ס ע"י הוספת SUPERCHARGER, ראיתי את התוצעה והיא לא רעה עם 150 כ"ס. אז כבר אפשר לדבר על ביצועים סבירים.

אז רבותי עיצוב מצד אחד וביצועים בקצה השני של הסקלה...

רק דעתי.

 

אלעד.

פורסם
אני לא כל כך מסכים לקביע שהביצועים היו "מכובדים", להבדיל, המכונית היתה ידועה במנוע שלא תאם את העיצוב הספורטיבי.

120 כ"ס על שילדה כבדה וגוף ממתכת לא יכולים ליצר מכונית ספורט.

דוגמא קלאסית של עיצוב ולא ביצועים. יש אפשרות "לשפר" את המנוע לרמת 150 כ"ס ע"י הוספת SUPERCHARGER, ראיתי את התוצעה והיא לא רעה עם 150 כ"ס. אז כבר אפשר לדבר על ביצועים סבירים.

אז רבותי עיצוב מצד אחד וביצועים בקצה השני של הסקלה...

רק דעתי.

 

אלעד.

יש גם מי ששמים (בקלות יחסית) מנוע של קאפה טורבו ומקבלים החל מ022- -400 כ''ס אז מקבלים ביצועים נהדרים.

אודי.

פורסם
יש גם מי ששמים (בקלות יחסית) מנוע של קאפה טורבו ומקבלים החל מ022- -400 כ''ס אז מקבלים ביצועים נהדרים.

אודי.

 

או מתרסקים-תלוי מי הנהג....

 

FerrariCrash4.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אני לא כל כך מסכים לקביע שהביצועים היו "מכובדים", להבדיל, המכונית היתה ידועה במנוע שלא תאם את העיצוב הספורטיבי.

120 כ"ס על שילדה כבדה וגוף ממתכת לא יכולים ליצר מכונית ספורט.

דוגמא קלאסית של עיצוב ולא ביצועים.

רק דעתי.

 

אלעד.

 

מישהוא פה שוכח שמדובר ברכב ספורטיבי עממי(ולא רכב ספורט, זה לא למבורגיני,מזראטי,פרארי) מלפני 30 שנה,מבית היוצר של יצרן רכב עממי .

 

אתה יכול לדוגמא להשוות אותו לאלפא GT הנוכחית בנישה שהוא מחפש לתפוש.

ללנציה 118 כ"ס, משקל עלוב של 970 ק"ג, 9.3 שניות ל 100 ומהירות סופית של 192 קמ"ש.

לאלפא רומאו 1.8GT יש 139 כ"ס, שוקלת 1365 ק"ג, 10.6 למאה ומהירות סופית של 200 קמ"ש.

 

שים לב שחוץ מהמהירות הסופית הלאנציה מלפני 30 שנה עדיפה בכל פרמטר.

נכון, לאלפא יש גם גרסאות בכירות יותר אבל אל תשכח שגם עברו 30 שנה מאז.

 

בכל מקרה, מנסיעה ממושכת ומרובה בבטא קופה 2 ליטר אני יכול להגיד בהחלט שזה רכב זריז וזספורטיבי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הרכב מדהים!

ההגה של ה"ישראלית" הרבה יותר יפה מזה של האמריקאית.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מישהוא פה שוכח שמדובר ברכב ספורטיבי עממי(ולא רכב ספורט, זה לא למבורגיני,מזראטי,פרארי) מלפני 30 שנה,מבית היוצר של יצרן רכב עממי .

 

אתה יכול לדוגמא להשוות אותו לאלפא GT הנוכחית בנישה שהוא מחפש לתפוש.

ללנציה 118 כ"ס, משקל עלוב של 970 ק"ג, 9.3 שניות ל 100 ומהירות סופית של 192 קמ"ש.

לאלפא רומאו 1.8GT יש 139 כ"ס, שוקלת 1365 ק"ג, 10.6 למאה ומהירות סופית של 200 קמ"ש.

 

שים לב שחוץ מהמהירות הסופית הלאנציה מלפני 30 שנה עדיפה בכל פרמטר.

נכון, לאלפא יש גם גרסאות בכירות יותר אבל אל תשכח שגם עברו 30 שנה מאז.

 

בכל מקרה, מנסיעה ממושכת ומרובה בבטא קופה 2 ליטר אני יכול להגיד בהחלט שזה רכב זריז וזספורטיבי.

 

 

נכון יותר להשוואה עם אלפא .GTV 2000 1972

132 כ"ס התנהגות כביש מצויינת, מנוע נפלא, נהיגה ספורטיבית, די עממית (במונחי מכונית ספורט).

הGTV יוצרה 6 שנים לפני הלנציה המדוברת, והינה קלסיקה. המונטה-קרלו היא סתם פוזה, עם דמיון קרוב-רחוק ללנציה 037. הקשר בינה ומכונית ספורט מיקרי בהחלט.

 

וזאת מחובב לאנציות.

 

אלעד

×
×
  • תוכן חדש...