Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות השידרוגים האין סופיים אני נאלץ גם להחליף את הכבל

 

לכבל 2 גיי'ג שנראה לי יספיק

 

לסאן דאון 125.2 או 100.4 פלוס סאן דאון 50.4

 

או קיקר 850.4 פלוס סאן דאון 50.4 לא סגור על זה עדיין

 

ופלוס מונו 1000 של סאן דאון .

 

ואני פשוט לא מוצא חנות לרכוש את זה וכמובן גם מפצלי מתח ומאגד מינוסים.

 

אני מהצפון ממש מהצפון רמת הגולן אין להם מושג פה מזה מפצל מתח בכלל.

 

אז אני נאלץ לבקש מחברינו חברי הפורום לקצת עזרה והכוונה מהיכן אני רוכש?

 

הבנתי שבכבלים כאלו הפיוז זה כבר פיוז anl בהערכה של 125 אמפר משו כזה

 

ויש גם פיוז אוטומטים חצי אוטומטים רגילים אין לי מושג בהם. מה כדאי?

 

2 גיי'ג יספיק לסט אפ כזה נכון?

 

תודה רבה לכול העונים והעוזרים.

 

לילה טוב

פורסם

גבי תשחיל עוד 4 גייג' תקבל 2 גייג',שים עליו פיוז נפרד רגיל ותקבל עוד 50/60/80 אמפר תוספת.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

כבל 4 G אחד טוב של קנו קונספט, יכול להעביר יותר ממה שהמערכת חשמל שלך יכולה לספק, - אפילו עם אלטרנטור משופר.

 

כבל 4G איכותי לדוגמא של קנו, יכול להעביר באיזור ה120 אמפר בכיף, וגם יותר מזה,

רכב צורך לא פחות מ50 אמפר לכלל המערכות שלו,

מה שאומר שגם עם אלטרנטור של 170 אמפר זה עדיין מספיק לך.

פורסם

אתם בטוחים 4 גיי'ג ל3 מגברים יחסית לא חלשים זה אומר 3 פיצולים של 8 גיי'ג

 

8 גיי'ג אפילו שהוא קצר יכול לסחוב מספיק בשביל מונו אלף? אתם בטוחים לי זה נשמע מוזר.

 

ואת האמת אני מעדיף שיהיה כמה שיותר גדול למקרה של שידרוגים אי אפשר לדעת מה יהיה.

 

משלוח מחו'ל לא הכי הולך איתי כי אין לי מושג איך משתמשים בebay ואין לי אפילו חשבון שמה.

 

מאיפה אני יכול לרכוש בארץ חיפשתי ולא מצאתי.

 

ה4g שיש לי נראה לי של חברה די לא מוכרת. בנוסף לעוד 8 גיי'ג שהולך לקיקר.

 

אני מעדיף להחליף ל2 גיי'ג איכותי אחד.

פורסם

8G באורך שאתה מדבר, (מהמפצל למגבר) יכול לסחוב 60\70 אמפר.

הלוואי עלי,ך שתהיה לך מערכת חשמל מתישהו בחיים,

שתשחרר 70 אמפר לכל מגבר - הלוואי :).

פורסם

4 גיי'ג של חברה כמו סטינגר או קוקו הזה לא הבנתי איך רושמים את זה.

 

עם 3 פיצולים של 8 גיי'ג? יספיק ל3 מגברים סאן דאון 1000 קיקר 850 או סאן דאון כולשהו+ סאן דאון 50.4?

 

יסחוב את כול זה? כול מגבר יקבל 8 גיי'ג?

 

כמה 4 גיי'ג סוחב לאורך של 5 מטר?

 

חשבתי על עוד משו במקום לזרוק את ה4 גיי'ג ללא חברה שיש לי אותו אני יחבר

ל2 המגברי ערוצי בעזרת פיצול של 2 כבלי 8 גיי'ג.

 

ועוד 4 גיי'ג איכותי למונו וככה אני פותר את זה בזול ובהכי פחות כאב ראש.

 

סטינגר או החברה השנייה ואיזה פיוז אני יצטרך בשבילהם פיוז זכוכית או anl?

פורסם

קנו-קונספט לא משווקים בישראל, ולכן רק הזמנה מחול.

סטינגר יש בארץ כמובן,

4G של קנוקונספט לאורך 4 וחצי מטר, סוחב 150 אמפר.

פורסם

הבנתי זה יותר ממה שהמערכת חשמל שלי מספקת נראה לי.

 

נראה לי שאני פשוט ירכוש עוד כבל 4 גיי'ג במקום לרכוש 2 גיי'ג.

 

יותר נוח מבחינת המחיר.

פורסם

נו ברור זה מה שהצעתי לך מההתחלה.:lol:

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

שלום

יש לי שאלה

כבל של רטחת במידה 2 גייג הוא כבל טוב להולכת זרם מהמצבר לפאגז?

האם כדי להשתמש בכבל כזה או שפשוט לקנות כבל של חברה מסויימת?

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

אם הוא מספיק גמיש ורב גידים לא צריכה להיות בעיה.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

×
×
  • תוכן חדש...