Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה נכון, אז למה לא?

 

סיכן אנשים אחרים בכביש, כי הוא "מגניב" ? מגיע לו.

 

כמובן, רק אם הוא אכן היה שיכור ותחת השפעת אלכוהול ושלא "הלבישו" עליו תיק.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רוצה לראות מישהו מה"צדיקים" פה, נכנס לכלא על סמך ינשוף לא מכויל בלי שביצע עברה כלשהי חוץ מהשתיה עצמה ...:?

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם
בדיוק בשביל זה יש את התקנה של בדיקת נשיפה רק 15 דקות לאחר העצירה, לא?.

 

15 דקות לא קשורות לנושאים שהעלתי. נטען כי לאחר 15 דקות לא נשאר אלכוהול בפה שיכול לגרום לקריאה גבוה מכפי שהיא אמורה להיות. אך זיהום הפה עלול להיווצר גם מתוך זרם האוויר שבא בנשיפה העמוקה ולשבש את תוצאות הנשיפה הבאה. לכן נוהל 15 דקות מגובה בכל העולם גם בנוהל של לפחות 2 דקות הפסקה בין נשיפה לנשיפה. מאחר והנוהל של 2 דקות לא מקויים בארץ ומרביצים כאן נשיפה אחר נשיפה ברצף עד שהמכשיר יתרצה ובכך שוב מזהמים את חלל הפה - אין משמעות גם להמתנה של 15 דקות תרם התחילת הבדיקה.

 

אבל חלס, הגשתי לבתי המשפט 4 חוות דעת של מאות דפים, אין זה המקום כאן לספור על כל ליקויי התיפעול של הינשוף.

פורסם
בעצם אתה אומר שלפני הבדיקה כדאי לנשום עמוק ומהר איזו דקה ואז רמת האלכוהול בנשיפה תהיה קטנה?

 

אני אומר לא לשתות ולנהוג כלל באותו היום. לא מומלץ גם לבצע תרגילים כאלה ואחרים עם הנשיפה - המכשיר לא יקבל אותם. הוא תוכנן לקבל ספיקת נשיפה מאוד מסויימת. לא נשפתה כפי שהוא רוצה - תחטוף דו"ח על סירוב בדיקה

פורסם

ומה קורה אם אותו נהג , מסרב לבדיקה? הרי במקרה כמו שלו עם רמת אלכוהול כזו בגוף, עדיף לו שיסרב לא? , אם היה מסרב היה

מקבל את אותו עונש? (לא שאני רוצה להקל עליו, סתם מעלה הרהור)

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

אני מעריך כי אילו אותו נהג ספציפי היה מסרב לבדיקה - כנראה היה חוטף שנתיים-שלוש שלילה (כולל מרב"ד ושאר הירקות לאחר מכן), כמו כולם. ולכלא היה כנראה נשלח מישהו אחר. אני חושב כי במקרה ההוא הפוינטה הייתה לא הנהג הספציפי אלה האמירה הציבורית של כב' השופט. ואל דאגה, גם הנהג ההוא כנראה לא יכנס לכלא הלכה למעשה אחרי העירעור. כנראה העניין יסתיים בשלילה ארוכה יותר מהמקובל בגיזרה.

 

מה שחשוב כאן - זוהי תגובת הציבור, למשל בפורום זה. ניתן לראות כי הרוב המוחלט של הציבור מזדהה עם עמדתו של כבוד השופט וכנראה לא ירחק היום בו ענישה זו תעוגן גם בחוק. עוד חומר למחשבה לשותי החציות והשלישים.

פורסם

ד"ר פוליצוק,

תגובות כמו שלך היו נפוצות גם כאשר בית המשפט התחיל להחמיר עם מעלימי מס בינוניים/קטנים ושלח אותם למאסר בפועל.

היום זאת כבר נורמה ומי שבוחר להעלים מס יודע שזאת עבירה שהוא עלול לבלות כמה שנים בבית הסוהר עליה (וזה כמובן רק אחרי שמס הכנסה, מע"מ ובטל"א יגמרו להפשיט אותו מכל נכסיו).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מהיכן הגעתה לפירוש כזה של תגובותיי? הרי לא התייחסתי במפורש בשלילה או בחיוב לפסק הדין המדובר. למראות שיש לי עמדה אישית מסויימת בנושא, וכנראה אפשר גם לנחש מהי, מזה זמן רב אני מעדיף לשמור אותה לעצמי. כי הרי אני בסך הכל מהנדס כימי ויכול להוות דעת בקטע התפעולית של המכשיר. אין משקל רב לדעותיי בנושאים ערכיים, עלות-תועלת בענישה וכו כו. אני בכלל נכנס לדיונים כאלה עם מטרה אחת בלבד - להזהיר את הציבור מפני עשיית טעות קשה של שתיית כמות קטנה ונהיגה.

פורסם

נמצאה האבדה, הנה גזר הדין.

 

מעיון נוסף, מתברר כי לנאשם 6 עברות פליליות ולא 5 כפי שציינתי בהודעתי הראשונה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...