Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר הזול ביותר המתאים להגברה של IDMAX

עולה חדש 1800 שח.

 

לכן בסכום הזה רק משומש בא בחשבון

חפש מונובלוק שמוציא 1000RMS ב-1 אום בפורום אודיו מכירה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתקציב הזה קשה לי מאוד לחשוב על מונו שיתאים לIDMAX

תחסוך כמה שווארמות ותגדיל את התקציב...

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

ההמלצות, הן הרשמיות, והן של יוזרים בפורומים בחו"ל [ובCF :wink:] הם דווקא סביב ה700-800WRMS, אבל עם 500 אתה תסתדר איתו לא רע..

 

700 ש"ח על מונו? הממ.. חיפשת במכירה יד שניה כאן? אתה יכול לחפש גם מגבר 2 ערוצים שייתן לך בגישור את מבוקשך.

פורסם

למרות ש-IDMAX יעבוד גם עם 500RMS האיכויות שלו באות לידיי ביטוי בטווח הגברה גבוהה יותר.

אם אין לך תקציב לא צריך להתעקש על IDMAX.

התקציב שלך עומד על באזור 3000 שח לסאב+הגברה

אם אתה רוצה אופציה איכותית וחזקה אתה יכול לקנות שני סאבים של ID D2 V3

כול סאב עולה 750 שח =1500 שח כול סאב 350RMS

וב-1500 שח נוספים חפש הגברה ראויה כמו רוקפורד 600.1 {משומש מוצע בפורום ב-1200}.

וישאר לך עוד תקציב לתיבה כפולה שעולה 400.

סה"כ תצא עם הוצאה של 3000-3100 שח,במקום 4200 שח הוצאה על IDMAX.

פורסם

למרות שאין כרגע תקציב למונו ברמה מתאימה ל IDMAX לא הייתי ממליץ לקנות סאבים כמו ID שהם הרבה הרבה פחות טובים . אחר כך אתה תרצה לשדרג גם את הסאבים וגם הגברה.

עדיף לקנות פרה פרה מוצר שיתאים לאורך זמן ויספק לאורך זמן. לדעתי שווה לקנות את ה IDMAX ולאחר תקופה להתאים לו מונו ברמה המתאימה.

מעבר לזה אני ממליץ בחום לשקול גם את הכאוס , סאב מאוד מאוד מוצלח .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אצלי יושבים 2 ID10.

הם מאוד פאנצ'יים , מאוד מדוייקים, וחזקים.

תחליף מעולה לIDMAX אם אין תקציב.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

זוג ID אולי יהיו פאנצים ומהירים אבל בשאר הפרמטרים הם לא יתנו מענה באותה הרמה של סאב בקליבר של IDMAX.

אני לא חושב ש ID יורד מספיק נמוך ונותן מספיק נפח בשביל להוות תחליף ראוי לסאבים הטובים יותר.

הדבר הכי טוב זה שלא תהיה מקובע על שום דבר , תשקיע בלשמוע , תשמע IDMAX , תשמע צמד ID , תשמע W3\6 , פירלס XXLS , ארסנל , כאוס , קאפה פרפקט וכו ( יתכן ששכתי מועמדים ראויים).

לטעמי הבחירה הטובה ביותר זה הכאוס שנותן לך מכל העולמות ביחד. אבל כמו שנאמר צריך לשמוע.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

במפגש האחרון שמתי אצלי כאוס ברכב לבדיקה, ואני מוכרח לציין שהוא הזכיר לי מאד את הIDMAX. יותר מדי..

 

זו פעם ראשונה ששמעתי סאב שיכול להוות מתחרה רציני וראוי לIDMAX.

 

החיוך הדבילי שהיה לי על הפרצוף ממנו, הוחלף רק בתמהון -הדבילי לא פחות- שהיה שם לכולם מהבילט 6 הגרנדיוזי של דני.

 

 

 

אני בהחלט ממליץ לך לשמוע ולהתרשם ממנו.

פורסם

הכאוס בהחלט מוצלח מאוד.

יש בסיס להגיד שהוא מזכיר את ה IDMAX מבחינת הדיוק מהירות והחלטיות - שהוא נותן מכה הוא נותן מכה . ביחס ל IDMAX הוא מוסיף לפאנציות גם יותר נפח ועומק . לא בכמויות של האבוק או W7 לדוגמא , הוא לוקח קצת מזה וקצת מזה.

ה IDMAX הוא כמובן סאב מעולה , גם הכאוס . כמו תמיד צריך לשמוע ולהתנסות על מנת לבחור.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אוקי אני יתחיל בחיפושים תודה רבה ביינתיים .

 

לכל מי שעזר לי .

אני הולך על ה IDMAX אני רק יחפש לי מונו במחיר טוב .ואני מסודר

תודה רבה

נתי.

פורסם

תתחדש !

 

בכל מקרה אני ממליץ לא לעשות קיצורי דרך במונו - אם אתה רואה שמבחינת תקציב אתה לא מצליח לרכוש מגבר ראוי המלצתי היא להמתין ולחסוך עוד קצת ולקנות פעם אחת משהו מתאים ולא לקנות משהו ביניים ואז לחפש שוב .

 

תחפש מציאה ביד שניה , תתיעץ עם אנשים , ה IDMAX הוא סאב מוכר מאוד ועבר המון שידוכים כך שאנשים יוכלו לתת אינדיקציה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

מצתרף להמלצה של עופר.

יש לך ביד שניה המון מגברים שיכולים להגביר יפה את המגבר הנבחר, בזול. לכן רק לחפש והתייעץ עם אנשי פורום דרך שרשורים חדשים.

בהצלחה.

פורסם

זה מה שאני הולך לעשות . לרכוש IDMAX ומונו משומש.

כרגע אני לא רואה מציאה אבל אני ימתין סבלנות יש לי .

 

ושוב תודה

נתי.

פורסם

אוקי אני ינצל את הנושא הזה חבל לפתוח עוד אחד .

 

איפה נכנס ה IDQ בסיפור ?

מה ההבדלים ביינו לבין הIDMAX הבנתי שלא הרבה..

ומספיקה לו הגברה ייחסית נמוכה .מהIDMAX

 

נתי.


×
×
  • תוכן חדש...