Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהו כאן בכלל עשה השוואה ממשית בין IDMAX לבין הHI ENERGY החדש? לא נראה לי.

מישהו כאן בכלל שמע את ההי אנרג'י החדש? אולי אחדים.

 

לפותח השרשור, שני הסאבים שהצגת, שניהם לא פחות ממעולים, אבל, לדעתי רק האוזניים שלך יכולות להחליט מה עדיף.

(וכמובן גם תקציב להגברה).

פורסם

אוקי מצטער שלא הייתי כל כך זמין להגיב ישר להודעות .

 

אז ככה אני שמעתי את ההרץ . והוא נשמע מעולה .

יורד נמוך שבא לך חיוך על הפנים כשאתה שומע אותו.

 

אבל לפי הדברים פה נראה לי שאם אני יקח את IDMAX אז לא היה חיוך אלא אני יצחק כל הדרך .

 

יש עוד נתון שהוא גם חשוב .

כנראה שאני ילך על משומש.(יד ראשונה מרופא )

עכשיו לעניין "ההגברה "

מה אתם ממליצים לי?

גם המגבר היה משומש.

 

תנו לי המלצות אני שומע ושוקל ...

 

ושוב חברים אני מאוד מודה לכולכם על שיתוף הפעולה .והעזרה.

 

לאלו ששואלים איך אני מגביר 2 קיקר CVR על פולס אודיו .

חיבור מקבילי של שני הסאבים יוצר 4 אום .

וככה אני מגביר אותו בגישור.

פורסם

אבל לפי הדברים פה נראה לי שאם אני יקח את IDMAX אז לא היה חיוך אלא אני יצחק כל הדרך .

 

 

מה?! IDMAX זה אחד ה-סאבים, זה סאב מהטובים בעולם.

על מה אתה מדבר?!? עם כל הכבוד לאנרג'י. שמעתי את ההי אנרג'י הקודם( לא ידעתי בכלל שיש חדש)

בכל אופן, הוא לא מתקרב והוא לא בכלל באותו האופי של הIDMAX! הרבה פחות פאנצ'י הרבה פחות עוצמתי הרבה פחות עמוק!

אם הם לא הוציעו סאב חדש לגמרי אני בספק שהוא ברמה של הIDMAX.

הסאבים של הרץ מאוד עדינים משתלבים נהדר ומשלימים. אבל הם חסרי עוצמה.

בתור אחד שנסע עם זוג CVR לא נראה לי שמתאים לך סאב כזה.

אתה צריך סאב מדוייק, פאנצ'י מאוד ועם עוצמה, שיכול לתת הרבה. וזה הIDMAX.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אז ככה אני שמעתי את ההרץ . והוא נשמע מעולה .

יורד נמוך שבא לך חיוך על הפנים כשאתה שומע אותו.

 

לפי התגובה הזו נראה לי שההיי אנרג'י יותר מתאים למה שאתה מחפש מאשר ה IDMAX.

אני הייתי ממליץ מאוד לשמוע את שני הסאבים ולהחליט.

תנסה לשמוע עוד סאבים ולא רק אותם.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני לא חושב שמי שחולק עליך הוא טיפש.

לא שמעתי את ההיי אנרג'י החדש, אבל שמעתי את המילה וה MAX לא נשמע טוב כמוהו בתדרים הנמוכים יותר (אפילו רחוק ממנו).

מה שכן, ה MAX יותר פאנצ'י ממנו.

לאור מה שפותח התר'ד אמר על העדפותיו חוויתי דעתי לגבי מה הוא יאהב יותר.

עם זאת, המלצתי לו לשמוע בעצמו את שני הסאבים ואף עוד סאבים ברמתם.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

התכוונתי שאני טיפש שלא הבנתי מה הוא אמר.

תגיד לי, על מה אתה מדבר המילה נשמע יותר טוב מהMAX בתגרים הנמוכים?

באיזה תצורה שמעת אותו?! באיזה נפח תיבה? באיזה קוטר?

תשמע MAX 12' בתיבה של30-35 ליטר מקבל 1000RMS ואז תגיד לי אם המילה יותר מורגש בתדרים הנמוכים ממנו.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

צביקה,

אצלך הוא לא מקבל את ההספק הזה. הוא יכול לקבל את זה. אצלך הסאב מחובר בשביל להשלים ולא להפציץ יותר מידי.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אמיר,

 

בנגיעה אחת צביקה יכול להשמיע לך IDMAX מפציץ ו-IDMAX רגוע, בשביל זה יש פרוססור, יש HU ויש שלט GAIN\BASS.

בכל מקרה לא משנה מה תעשה ה-IDMAX של צביקה מקבל את מלוא ההספק, גם עם גיין סגור ווליום 0, איך הוא נשמע זה סיפור אחר, את מלוא ההספק של RMS 1000 הוא מקבל בכל מקרה.

מהכרותי עם צביקה אני בטוח שסרול שמע את כל האופציות.

 

דני.

פורסם

אוקי היום נסעתי שוב לשמוע את ההרץ .

נראה לי אני ירד ממנו .

הוא נותן איפה שצריך הוא מהיר.

אבל העוצמה .חסרה לי . בכל אופן הרצתי אליו קצת מוזיקת RAP - HIP HOP

והוא לא עמד בציפיות.

אז אני יורד ממנו .

 

עכשיו אני צריך את העזרה שלכם עם מונו שיעזור לי להגביר אותו .

נתי.

ושוב תודה על כל התגובות שלכם .

ממש עזרתם לי .


×
×
  • תוכן חדש...