Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הנעה אחורית יקרה יותר לייצור ולתחזוקה.

על יתרונותיה כבר הרחיבו קודמיי.

 

במכוניות סלון - שיקול העלות זניח. (וולוו ניסו את מזלם ושיווקו דגמים עם הנעה קדמית).

 

אם כבר, אז השאלה היתה צריכה להיות - למה מייצרים מכוניות עם הנעה קדמית ?

והתשובה היא - כי זה זול יותר.

 

גם על חסרונותיה של ההנעה האחורית הרחיבו קודמיך,

וזה בעצם נוסח אחר ל"למה מייצרים מכוניות עם הנעה קדמית ?"

 

1)אובדן כח.

2)אובדן מרחב בתא הנוסעים.

3)זול יותר (אתה אמרת).

 

בטוחני שיש עוד.

 

עוד :

 

1. יותר מקום בתא המנוע (בעיקר בגלל שניתן לשים מנוע רוחבי , וגם כי מוותרים על כל התמסורת לכיוון הגלגלים האחוריים - את השטח ניתן להפנות לכיוון תא הנוסעים או לקצר את הרכב.

2. ברמה התיאורטית , התנהגות רכב הנעה קדמית יותר צופייה ובטוחה. רכב הנעה קדמית נוטה לייצר תת-היגוי במצבים קיצוניים (לא פרובוקציות) , שניתנת לשליטה באמצעות בלימה , מה שרוב הנהגים בעולם יעשו אינסטינקטיבית.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
. יותר מקום בתא המנוע (בעיקר בגלל שניתן לשים מנוע רוחבי , וגם כי מוותרים על כל התמסורת לכיוון הגלגלים האחוריים - את השטח ניתן להפנות לכיוון תא הנוסעים או לקצר את הרכב

 

אי-אפשר לשים מנוע רוחבי בהנעה אחורית?

למה?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
. יותר מקום בתא המנוע (בעיקר בגלל שניתן לשים מנוע רוחבי , וגם כי מוותרים על כל התמסורת לכיוון הגלגלים האחוריים - את השטח ניתן להפנות לכיוון תא הנוסעים או לקצר את הרכב

 

אי-אפשר לשים מנוע רוחבי בהנעה אחורית?

למה?

 

תחשוב כמה מקום וחלקים צריך כדי להעביר את תנועת המנוע לכיוון גל ההינע...

פורסם

סיבה נוספת להעדפת הנעה אחורית במכוניות פאר - עיצוב.

 

לכאורה, מה הקשר בין עיצוב לבין הנעה, אבל יש קשר.

 

דמיינו לכם מכונית פאר. ברוב המקרים התמונה המתקבלת היא מכונית בעלת תא מנוע ארוך יחסית, גלגלים קדמיים שלוחים הרחק לפנים, וסרח עודף ארוך יחסית מאחור. צורה דינמית, אלגנטית וקלאסית (גם אם לא הכי פרקטית).

 

קשה מאד לייצר מכונית עם הנעה קדמית שנראית כך . תמסורת הכוח לגלגלים הקדמיים מחייבת הזזתם לאחור ויצירת סרח עודף ארוך מלפנים. הנעה קדמית מחייבת משקל גבוה יחסית כל הגלגלים הקדמיים, מה שדורש הזזת תא הנוסעים קדימה וקיצור השלוחה האחורית.

 

בסופו של דבר מתקבלת מכונית כמו וולוו S80, או אאודי A6. מכוניות יפות מאד לטעמי, אלגנטיות וחדשניות, אבל אין להן את אותה נוכחות קלאסית שיש למרצדס למשל.

 

אילו מרצדס או יגואר היו מנסים ליצור מכוניות סלון או פאר עם הנעה קדמית, הן היו בעלות פרופורציות דומות לאאודי או וולוו, ומשהו מקסמן היה פשוט הולך לאיבוד.

פורסם
תודה לכולם. עוד משהו קטן.

 

היכן ממוקמת מערכת ההנעה בהנעה אחורית ובהנעה קדמית?

באחורי הרכב? בקדמת הרכב?

מה הכוונה במערכת הנעה?

הנעה קדמית - מהגיר , דיפרנציאל , ציריות , גלגלים קדמיים.

הנעה אחרוית - מהגיר , גל הינע , דיפרנציאל אחורי , ציריות , גלגלים אחוריים.

פורסם
תודה לכולם. עוד משהו קטן.

 

היכן ממוקמת מערכת ההנעה בהנעה אחורית ובהנעה קדמית?

באחורי הרכב? בקדמת הרכב?

מה הכוונה במערכת הנעה?

הנעה קדמית - מהגיר , דיפרנציאל , ציריות , גלגלים קדמיים.

הנעה אחרוית - מהגיר , גל הינע , דיפרנציאל אחורי , ציריות , גלגלים אחוריים.

 

ומה קורה כשהגיר ממוקם מאחורה? :wink:

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
תודה לכולם. עוד משהו קטן.

 

היכן ממוקמת מערכת ההנעה בהנעה אחורית ובהנעה קדמית?

באחורי הרכב? בקדמת הרכב?

מה הכוונה במערכת הנעה?

הנעה קדמית - מהגיר , דיפרנציאל , ציריות , גלגלים קדמיים.

הנעה אחרוית - מהגיר , גל הינע , דיפרנציאל אחורי , ציריות , גלגלים אחוריים.

 

ומה קורה כשהגיר ממוקם מאחורה? :wink:

שאל את דה-דיון

פורסם
תודה לכולם. עוד משהו קטן.

 

היכן ממוקמת מערכת ההנעה בהנעה אחורית ובהנעה קדמית?

באחורי הרכב? בקדמת הרכב?

מה הכוונה במערכת הנעה?

הנעה קדמית - מהגיר , דיפרנציאל , ציריות , גלגלים קדמיים.

הנעה אחרוית - מהגיר , גל הינע , דיפרנציאל אחורי , ציריות , גלגלים אחוריים.

 

ומה קורה כשהגיר ממוקם מאחורה? :wink:

שאל את דה-דיון

 

לא בהכרח - מתלה דה-דיון לא מחייב גיר מאחור, אפשר לשים שם גם דיפרנציאל רגיל.

זה שהאיטלקים המשוגעים האלה באלפא החליטו לשלב דה-דיון עם גיר מאחור, זה כבר סיפור אחר...

פורסם
הבנתי, תודה.

 

אבל לא פשוט יותר להציע רכב פאר עם הנעה כפולה במקום אחורית? כמו מרצדס ואאודי?

 

 

תיראה אם אפשר לשים אוטו אם הרבה כח (מעל 400 כ"ס) והנעה קידמית

אבל אחורים אפשר

אני לא הבנתי למה הם לא עושים 4X4

:?::!::?::!:

אפשר לשם תמונה בחטימה???????????

B.M.W

M3

Burago

1/18

פורסם
הבנתי, תודה.

 

אבל לא פשוט יותר להציע רכב פאר עם הנעה כפולה במקום אחורית? כמו מרצדס ואאודי?

 

 

תיראה אם אפשר לשים אוטו אם הרבה כח (מעל 400 כ"ס) והנעה קידמית

אבל אחורים אפשר

אני לא הבנתי למה הם לא עושים 4X4

:?::!::?::!:

 

החכמים עושים.

172

פורסם
הבנתי, תודה.

 

אבל לא פשוט יותר להציע רכב פאר עם הנעה כפולה במקום אחורית? כמו מרצדס ואאודי?

 

 

תיראה אם אפשר לשים אוטו אם הרבה כח (מעל 400 כ"ס) והנעה קידמית

אבל אחורים אפשר

אני לא הבנתי למה הם לא עושים 4X4

:?::!::?::!:

 

החכמים עושים.

 

מוצע גם בארץ בכמה וכמה דגמים של אאודי

(בסדרה A6 בדגמים 2.7 ליטר ו4.2 ליטר)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מישהו פה ציין אולי שמאיצים המשקל עובר אחורה--->יותר כח חיכוך---->יש פחות החלקה של הגלגלים.

וביאגואר תא המטען צפוף יחסית ולא תא הנוסעים מאחור,היה לי מאוד נוח שם מאחור(למרות שהייתי מעדיף לנהוג)

 

אפשר לדעת איך עלית על ה"נוחות" של התא מטען מאחור ? :roll:

ממתי יגואר זה רכב של מאפייות

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
הבנתי, תודה.

 

אבל לא פשוט יותר להציע רכב פאר עם הנעה כפולה במקום אחורית? כמו מרצדס ואאודי?

 

 

תיראה אם אפשר לשים אוטו אם הרבה כח (מעל 400 כ"ס) והנעה קידמית

אבל אחורים אפשר

אני לא הבנתי למה הם לא עושים 4X4

:?::!::?::!:

4X4 זה הנעה הכפולה?

יש שלושה סוגים של אנשים בעולם:

כאלה שיודעים לספור, וכאלה שלא יודעים לספור.


×
×
  • תוכן חדש...