Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מגבר JBL 2008 60rmsערוצים 4

מחובר לקנווד 6/9 240 וואט

ובגישור לסאב סרווין וגה 200RMS

HU JVC מהדגמים הישנים ישודרג לHU פיוניר מהסדרות החדשות

 

אני מעוניין לשים מקדימה קומפוננט JBL GTO6507 70 rms ולחבר אותם ל HU

מה דעתכם אני יצליח לשמוע אותם ללא הגברה?

אני לא ממש מעוניין לחבר את ה6/9 ל HU ואת הקומפוננט למגבר.

פורסם

אני חושב בדיוק ההיפך ממך, חבר את הסט למגבר כדי שתהיה יותר עוצמה והגברה מקדימה

 

והרמקולים האחוריים ישמשו להשלמת הסאונד, זה הדבר הכי נכון לעשות.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

אם את מעוניין להתקין קומפוננט מקדימה ולא לחבר אותם להגברה -זה בזבוז לשמו

שים רמקול קואקסיאלי שלא מצריך הגברה מעל HU ,השאלה לא הכי מובנת בהתחשב בנסיבות.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

העיניין שאני אוהב לשמוע כמעט באופן קבוע בסאונד גבוה הקיפי, אני יוכל להנות מסאונד גבוה אם אני יגביר את הקומפוננט במקום ה 6/9 ?? אני חושש שיחסר לי הסראונד.

פורסם

אז לדעתי,אל תמהר ,תשדרג לאט לאט,אם ברצונך לשדרג בכל מקרה HU,אז תחסוך, תרכוש גם מונו,

ובסוף תהנה מהסראונד שאתה אוהב.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

הבאתי היום את ה GTO6507.

יש לי שאלה קצת טיפשית אבל התשובה תעזור לי , כמה אחוז אני לא ינצל מהקומפוננטים אם אני מחבר אותם ל HU ?במידה אני משדרג את ה-HU לפיוניר 6950 .

×
×
  • תוכן חדש...