Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם.

הרבה זמן אני רוצה להתחיל ומתכנן איך לעשות יותר טוב ויותר יעיל.

בנתיים התחלתי לעשות ולא רק לתכנן ורציתי לשתף:

DSC00103.jpg DSC00104.jpg DSC00105.jpg DSC00106.jpg

 

אשמח לשמוע את דעתכם.:-)

פורסם

תתחדש ובהצלחה

ברצפה כפולה הבעיה העיקרית היא לדאוג לקירור המגברים וסילוק החום שנוצר ברצפה הכפולה קח בחשבון

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

לקחתי בחשבון את החום.

הולכים להיות שתי מאווררים של מחשב האלה עם הלדים הצבעוניים.

אחד מכניס אוויר אחד מוציא.

ויש לי גם ים לדים אולטרה ברייט אז הולכת להיות תאורה ססגונית בפנים.

פורסם

שניהם צריכים להוציא. כי עם הוא יכניס אויר האויר שיכנס יהיה עדיין חם

עם בא לך להשקיע ולהיות בראש שקט אז תעשה שרוול של מזגן לרצפה הכפולה. ראיתי את זה אצל רכב בחול מגניב ויעיל אך מסובך

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

בחול ניתן לעשות הכול

ולא מדובר בשרוול של מזגן באולם אירועים אלא משהו קטנטן שעם עיצוב טוב לא תבחין בדבר

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

כן מומלץ להתקין מאווררים, בצורה שתהיה כניסה ויציאה של אוויר, על מנת שתהיה סרקולציה של אוויר.

 

שרוול מזגן ייגרום לחות. איננו מעוניינים בכך.

פורסם

קח בחשבון השתקנת מאוורירים יעילה רק במצב של קופסה סגורה!

עדיף שאחד יוציא ואחד יכניס, מאוורירים זהים.

בהצלחה.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

קופסא סגורה הכוונה אטומה לגמרי?

זה לא יהיה יעיל אם היא לא תהייה אטומה?

מארז של מחשב לא אטום למשל.

פורסם

כל הכבוד על היוזמה - גם אני הרבה זמן מתכנן והחלטתי ששבוע הבא אני לא סתם אתכנן, אלא אעשה.

בהצלחה בהמשך הפרויקט.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם
כן מומלץ להתקין מאווררים, בצורה שתהיה כניסה ויציאה של אוויר, על מנת שתהיה סרקולציה של אוויר.

 

שרוול מזגן ייגרום לחות. איננו מעוניינים בכך.

999999....+

במיוחד עם מגברים האלו, ובניה מעץ ששומרת על החום צריך צרקולציה דחוף

פורסם

אם שני מאווררים דוחפים המגברים רק ימשיכו להתחמם, המצב האידאלי יהיה חלל סגור וזוג מאווררים שעובדים בסגנון push pull. בקשר למארזי מחשב, אולי המארזי סוג ב שמביאים לארץ הם לא אטומים, אבל רוב המארזים שאני מכיר אטומי עם באנדות גומי בקצוות והמאוורר שמושך לבד יוצר וואחאד וואקום כשהוא עובד לבד:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ברור שמאווררים צריכים להיות הפוכים בפאזות.

כך הם מוציאים אוויר חם שיוצא לחלל הבגאז מתקרר ואז חוזר למגברים החמים.

פורסם
קופסא סגורה הכוונה אטומה לגמרי?

זה לא יהיה יעיל אם היא לא תהייה אטומה?

מארז של מחשב לא אטום למשל.

 

זה לא יהיה יעיל כי המאוורר ידחוף החוצה אוויר שהגיע מהפתח הכי קרוב אליו ולא מהקצה השני של התיבה.

יש כאלה שאפילו מוסיפים דפנות בתוך התיבה כדי להבטיח זרימת אוויר בין כל הרכיבים (כמו מבוך עם כניסה ויציאה)

מארזי מחשב אטובים אטומים ומאפשרים זרימת אוויר בכייוון מסויים.

http://www.bcae1.com/amprack.htm

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

×
×
  • תוכן חדש...