Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תת מפגש שפלה 4X4...:lol::lol::lol:

 

זה לא רכב ,זה טרקטור,

היכולת שלו בשטח טובה בהרבה מהנסיעה שלו בכביש,

הרכב הזה בעבר הרחוק היה שלי ואני מכיר אותו טוב,

יאיר

תהפוך בגריל מקדימה את הקושרת העליונה של השלבים שעומדים,היא הפוכה.

 

רמי

לארק 1964

פורסם
זה לא רכב ,זה טרקטור,

היכולת שלו בשטח טובה בהרבה מהנסיעה שלו בכביש,

הרכב הזה בעבר הרחוק היה שלי ואני מכיר אותו טוב,

יאיר

תהפוך בגריל מקדימה את הקושרת העליונה של השלבים שעומדים,היא הפוכה.

 

רמי

 

היי רמי

יכולת השטח מדהימה,ונסיעת כביש חזקה כשלוחצים ,יש לו הרבה כח (140 סוסים),לגבי הגריל אני יודע שזה הפוך אני עסוק כרגע באירגון הניקלים שיחליפו את הקיים.

פורסם
היי רמי

יכולת השטח מדהימה,ונסיעת כביש חזקה כשלוחצים ,יש לו הרבה כח (140 סוסים),לגבי הגריל אני יודע שזה הפוך אני עסוק כרגע באירגון הניקלים שיחליפו את הקיים.

 

קודם כל תנקה את האוטו....

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
רכב בהחלט יפיפה מכל זווית, נדמה לי שיש עוד אחת כזו בארץ יכול להיות כסופה. המספר מקדימה הוא תקני?

 

 

כזאת אין עוד אחת בארץ, זהו רכב מאוד נדיר בעולם בגירסתו.

יש לי עוד פולביה אבל קצת יותר חדשה, ראה את האייקון שלי.

ולגביי המספר ... הגודל חוקי (באיטליה):wink:

פורסם

דווקא בזמנה, הלוחית הזו היתה חוקית לחלוטין.

 

הלוחיות האיטלקיות עד אמצע שנות השמונים היו שחורות, כאשר הקדמית קטנה מאוד, והאחורית מרובעת. מאחר ולא היה תקן אירופי סטנדרטי, כל מכונית הגיעה עם מקום ללוחית בגודל של מדינתה, והלוחית הישראלית היתה ארוכה מידי. אנשים היו או שחותכים את שולי הלוחית הישראלית הרגילה, או שהולכים ליצרן לוחיות שהיה עושה לוחית בגודל הנכון לארץ היצור של האוטו. כל הגדלים האלה היו חוקיים למהדרין, מאחר והחוק הישראלי דרש אז שהרקע יהיה צהוב, הספרות שחורות, ושאפשר יהיה לקרוא את הספרות משלושים מטר. לגבי הגודל או הצורה לא נכתבה מילה.

 

נמרוד

פורסם

שבת, אי שם דרומית/מערבית לגדרה. 16:00, עופר אחי ואני, מתייצבים לפקודתו של נועם חצרוני, בשביל להביט ולהביע דעה לגבי רכישה של ג'יפ אספנות. מה אחי לא יעשה בשביל סיבוב בריקשה המפורסמת של נועם...

בעוד אנו עומדים ובוחנים את הג'יפ הישן, המועמד לרכישה ואזעקה עולה ויורדת מפלחת את האויר. בעוד שלשתינו חושבים בקול רם מה לעשות ופיצוץ עמום מרעיד את עור התוף.....גראד. שתי דקות נוספות ואזעקה נוספת מפלחת את האויר ושניות נוספות עוברות ועוד גראד נוחת בחבטה אי שם....

טוב, הבנו את הרמז, צילום קצר של קונה הפוטנציאלי, פרצופו מסגיר את הסיטואציה, ליד המועמד לרכישה ויצאנו בכוון כללי צפונה, הביתה.

הג'יפ, נראה שווה. עכשיו רק נשאר להגיע לעמק השווה ולהמתין להפסקת אש.

Photo0214.jpg

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
שבת, אי שם דרומית/מערבית לגדרה. 16:00, עופר אחי ואני, מתייצבים לפקודתו של נועם חצרוני, בשביל להביט ולהביע דעה לגבי רכישה של ג'יפ אספנות. מה אחי לא יעשה בשביל סיבוב בריקשה המפורסמת של נועם...

בעוד אנו עומדים ובוחנים את הג'יפ הישן, המועמד לרכישה ואזעקה עולה ויורדת מפלחת את האויר. בעוד שלשתינו חושבים בקול רם מה לעשות ופיצוץ עמום מרעיד את עור התוף.....גראד. שתי דקות נוספות ואזעקה נוספת מפלחת את האויר ושניות נוספות עוברות ועוד גראד נוחת בחבטה אי שם....

טוב, הבנו את הרמז, צילום קצר של קונה הפוטנציאלי, פרצופו מסגיר את הסיטואציה, ליד המועמד לרכישה ויצאנו בכוון כללי צפונה, הביתה.

הג'יפ, נראה שווה. עכשיו רק נשאר להגיע לעמק השווה ולהמתין להפסקת אש.

 

מעכשיו אתה כבר יכול לצלם את הגי'פים שלכם עם רקע אדום...

פורסם

יאיר, הג'יפ שלי, בא מהייצרן, עם רקע אדום.....8)

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
אגב, היכן אני יכול לעשות לוחית רישוי קטנה כזאת?

לפני שנים , כשהאופנועים שלי נסעו מהר :-), עשיתי כזו בפינת סמטת השוק בת"א.

תבדוק אם עדיין קיים.

ישי

55.jpg

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
שבת, אי שם דרומית/מערבית לגדרה. 16:00, עופר אחי ואני, מתייצבים לפקודתו של נועם חצרוני, בשביל להביט ולהביע דעה לגבי רכישה של ג'יפ אספנות. מה אחי לא יעשה בשביל סיבוב בריקשה המפורסמת של נועם...

בעוד אנו עומדים ובוחנים את הג'יפ הישן, המועמד לרכישה ואזעקה עולה ויורדת מפלחת את האויר. בעוד שלשתינו חושבים בקול רם מה לעשות ופיצוץ עמום מרעיד את עור התוף.....גראד. שתי דקות נוספות ואזעקה נוספת מפלחת את האויר ושניות נוספות עוברות ועוד גראד נוחת בחבטה אי שם....

טוב, הבנו את הרמז, צילום קצר של קונה הפוטנציאלי, פרצופו מסגיר את הסיטואציה, ליד המועמד לרכישה ויצאנו בכוון כללי צפונה, הביתה.

הג'יפ, נראה שווה. עכשיו רק נשאר להגיע לעמק השווה ולהמתין להפסקת אש.

 

תודה לדורון ואחיו שעזרו אומץ ורצו בין הטילים ונתנו חוות דעת מקצועית לגבי הכלה

פורסם

יאיר לוסטיג ודורון סגל, תראו מה יש לי בשבילכם :lol:

לפי הרישיון אני רשאי לגרור על 2390 ק"ג כך שאין בעיה לגרור את שניכם יחד....

DSC02542.JPG

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?


×
×
  • תוכן חדש...