מצטרף לתודות של החברים גם אנחנו נהננו מאד. מהאוירה, מההירגון,והמקום, כל הכבוד למארגנים על היחס הטוב, על החיוכים, והסבלנות. מסתבר שהבחירה לועד היתה מוצלחת.
לבועז וורד
תודה על האירוח הנפלא, על החיוך שלא ירד כל היום למרות העייפות
ועל המשחקי החשיבה שאתגרו את כולם.
לכל החברים הייתם עשר! האווירה הייתה טובה, האוכל היה טעים,במיוחד הקינוח (מצא, מצטער ששרפתי אותכם עם החמוצים).
המוזיקה הייתה נעימה בזכות האחים לבית סגל.
ולגברת נזירי הזמרת המהוללת שהפתיעה אותנו בקולה הנפלא כל הכבוד!!!! המשיכי כך.
נהנינו מאד ומחכים כבר למפגש הבא.
נועם ודבורי.
שלום איש צעיר קודם כל צריך להוציא אויר עוד פעם מהמשאבה אחר כך להוציא אויר מכל 4 הגלגלים ואז הדושה צריכה להיות חזקה בסוף צריך ללחוץ פעם אחת על הדושה חזק לכמה שניות וליראות אם הדושה נישארת באותו מצב זה טוב ואם הדושה יורדת לאט לכיון הריצפה המשאבה לא טובה ואם הכל טוב וצריך ללחוץ חזק על הדושה כדי שהאוטו יעצור יכול להיות שהקוטר של הבוכנה במשאבה החדשה שונה מהמשאבה הישנה