לבועז וורד
תודה על האירוח הנפלא, על החיוך שלא ירד כל היום למרות העייפות
ועל המשחקי החשיבה שאתגרו את כולם.
לכל החברים הייתם עשר! האווירה הייתה טובה, האוכל היה טעים,במיוחד הקינוח (מצא, מצטער ששרפתי אותכם עם החמוצים).
המוזיקה הייתה נעימה בזכות האחים לבית סגל.
ולגברת נזירי הזמרת המהוללת שהפתיעה אותנו בקולה הנפלא כל הכבוד!!!! המשיכי כך.
נהנינו מאד ומחכים כבר למפגש הבא.
נועם ודבורי.